El Fantasma Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 :!: Det forklarer hvorfor vi wipa på rundt 20% hver gang vi prøvde! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og derfor kiter man bort adden. Finnes mange videoer på nettet som forklarer kampen. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen andre som er stuck på "authenticating" på innlogginga? Har et raid å rekke, som jeg nødig vil miste... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nei kom rett inn for 2 minutter siden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 har du 2 kontoer kan du merge begge inn på samme Battle.net accounten og du kan fortsatt spille samtidig på dem. Okey, men hvordan velger jeg hvilken konto jeg vil logge meg på, siden begge bruker samme login ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Noen andre som er stuck på "authenticating" på innlogginga? Har et raid å rekke, som jeg nødig vil miste... Det står at login server er nede på breaking news. Endret 9. september 2009 av Dernel Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen andre som er stuck på "authenticating" på innlogginga? Har et raid å rekke, som jeg nødig vil miste... Kjent problem for "ikke-battle.net registerte accounter". Har du details til en battle.net account kan du logge inn til den og så logge av igjen for så å logge på din igjen og det fungerer fint. (Gjorde det i går.) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 har du 2 kontoer kan du merge begge inn på samme Battle.net accounten og du kan fortsatt spille samtidig på dem. Okey, men hvordan velger jeg hvilken konto jeg vil logge meg på, siden begge bruker samme login ? Det skal visst være mulig å velge, sikkert en tab eller noe sånt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det kommer en slik scrollmeny. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kan jeg lage en battle.net account og deretter bare logge rett inn? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Lag Battle.net accounten-->merge Wow accounten med battle.net accounten--->Logg inn. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har merget de nå, slik at brukernavnet mitt på WoW er blitt til emailen min. Men da får jeg opp "feil brukernavn eller passord"-meldingen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 For meg tok det ca 1 time før jeg kunne logge inn etter merge. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 sighhh, enda et raid lost da >.> Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er denne mergingen noe stress? MÅ man gjøre dette etterhvert? Fortell om du kommer inn tilslutt, Rukk Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Blizzard har sagt at de kommer til å tvinge alle inn i battle.net på et ubestemt tidspunkt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Blizzard bruker god tid på maintenance idag gitt... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hei, multiboxet litt før. Men tenkte jeg skulle starte på nytt nå, skal levle med noen fler. SÅ er litt easyer. Men det progget jeg brukte før er borte, og alle guidene, linkene osv på de fleste stedene jeg finner er borte osv Noen tips til noen gratis prog til multiboxing og guides osv ? Ty Ninjaedit: Trenger generelt et prog som gjør at når jeg trykker 1 i wow vindu 1 så trykkes 2 i wow vindu 2. Ikke noe spess altså Endret 9. september 2009 av Silo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg var inne halvannen time før tia så idag var de kjempeflinke Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg var inne halvannen time før tia så idag var de kjempeflinke Jeg kom inn rundt 13:30 selv idag. Men ble kastet ut, og nå kommer jeg ikke inn p.g.a. Innloggings fiksen dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå