Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Flere oppskrifter som krever arcanite, samt delicate arcanite converter (1x arcanite bar, 1x ironweb spider silk) som brukes i tier 0.5-questlinen. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Yarr, hakkar død for første gang. Tapte rollen på Heart med 93 roll =/ han som vant fikk 97 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Vi klarer Razorgore the Untamed ganske lett nå vi sitter litt fast på Vaelastrasz the Corrupt fikk han til 9% idag vårt beste try.. han går nok ned snart Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hmm... Ganskje kjedelig å gjøre Arlokk. Ingen kan en tack for henne etter patchen. så vi whipet 5 ganger og fikk ikke noe loot -.- Noen som har en god tack for henne for en ikke-epic-guild? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 En tank i hvert av panterburene, og en priest midt imellom de to. MT-en tanker Arlokk selv rett ved trappa ned til panterrommet, mens resten av folkene står langs veggen der. Hvis pantertank-healeren blir markert, bytter han sted med en MT-healer. 1-2-3 løse pantere drepes kjapt av rogues, mister en av tankene flere pantere fearkiter vi de før han får samlet de igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nyah hah, endelig. Vi har en warlock i guildet som har lagt på en så soleklar førsteplass på damagemeteret at det er helt ekkelt. I dag klatret jeg forbi. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 *snip* 5953279[/snapback] Da har jeg startet en char på Moonglade, får se hvordan det blir. 5956481[/snapback] Lykke til Skulle du trenge noen hjelp til quester o.l send meg et whisper om jeg er pålogget Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 En tank i hvert av panterburene, og en priest midt imellom de to. MT-en tanker Arlokk selv rett ved trappa ned til panterrommet, mens resten av folkene står langs veggen der. Hvis pantertank-healeren blir markert, bytter han sted med en MT-healer. 1-2-3 løse pantere drepes kjapt av rogues, mister en av tankene flere pantere fearkiter vi de før han får samlet de igjen. 5959005[/snapback] Greia etter 1.10 er vel at panterne ignorerer tanks i buret og i stedet går på de med mark på seg. Dessuten bør man ikke kaste bort verdifull dps på a ta panterne, annet en kanskje aoe. Har ikke vært med på arlokk etter patch, men jeg tror vi bare spamhealer de som har mark på seg, og warrs/priests og locks fearer hver gang de har mulighet til det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Vel, de kan holdes der til tross for marks. Vi har tross alt tatt henne 10 ganger eller så etter patchen. Noen få vil bryte seg løs og gå for den med mark, og de kan greit drepes på et par sekunder. Dessuten kan det lett gjøres når bossen stealther. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ingen som spiller på Vek'nilash her da? Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Da dinget jeg 55. Etter å ha grindet en del Legashi-skapninger sitter jeg igjen med 20 felcloth og masse runecloth. Vil 2g per felcltoh være for lite hvis jeg skal legge det ut på ah? En annen ting jeg lurte på er alternative grindesteder for meg fremover. Følger grindeguiden til Psilo, og den er god, men lurte på om det finnes bedre steder for meg? Er Gnome Mage. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Denne er hysterisk! 5961711[/snapback] Haha Har lest msse FoxTrot om såkalte World of Warquest. Ser ut som tegneren har peiling. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hakkar nede her også. Første gang ever, tok 7 forsøk. Heart, Zin'rokh og Ancient Hakkari manslayer. Preistene fikk pri på trinketen. :/ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hakkar nede her også. Første gang ever, tok 7 forsøk. Heart, Zin'rokh og Ancient Hakkari manslayer. Preistene fikk pri på trinketen. :/ 5964615[/snapback] LOL? må være dagens den trinketen der er ubrukelig for healers. gg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Den beste BWL-guiden jeg noen sinne har lest. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hakkar nede her også. Første gang ever, tok 7 forsøk. Heart, Zin'rokh og Ancient Hakkari manslayer. Preistene fikk pri på trinketen. :/ 5964615[/snapback] LOL? må være dagens den trinketen der er ubrukelig for healers. gg 5964705[/snapback] gief to rogues. zugg zugggguggg Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 når jeg tenker meg om, er den trinketen ubrukelig til pvE for de fleste klasser. pvp toy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå