Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Jeg tviler på at det er så langt unna. På mmochamp så tror jeg noen fra blizzard nevnte noe i nærheten av "it wont be out tomorrow, this week or perhaps even next week, but very soon". Så tror de vil lansere det her også om ikke lenge. :) Vi ligger foran USA på expansion packs, men de ligger litt foran på patcher og slikt, men vi henger som regel ikke etter med mer enn noen få uker.

Lenke til kommentar
Har spurt om dette tidligere, men fikk ikke noe kjempegodt svar.

Hva skjer visst du drepter Sartharion før du dreper smådragene i Sarth 2D/3D?

Jeg har forstått det slik at du må drepe smådragene etterpå da?

Hva skjer visst man wiper ETTER at Sartharion går ned? Kan man løpe inn å loote? :whistle:

På 20/25% (husker ikke helt), enrager smådragene og one-shotter alt de møter på.

Så du har ca 90 sekunder på deg å drepe Sartharion før dere kommer til å wipe.

Når Sartharion dør, vil liket ligge der, klar til looting.

Dette er kjent som "speedkill", og fungerer lettere og letter jo bedre gear vi får. Har PuGet det er par ganger.

Lenke til kommentar
Har spurt om dette tidligere, men fikk ikke noe kjempegodt svar.

Hva skjer visst du drepter Sartharion før du dreper smådragene i Sarth 2D/3D?

Jeg har forstått det slik at du må drepe smådragene etterpå da?

Hva skjer visst man wiper ETTER at Sartharion går ned? Kan man løpe inn å loote? :whistle:

På 20/25% (husker ikke helt), enrager smådragene og one-shotter alt de møter på.

Så du har ca 90 sekunder på deg å drepe Sartharion før dere kommer til å wipe.

Når Sartharion dør, vil liket ligge der, klar til looting.

Dette er kjent som "speedkill", og fungerer lettere og letter jo bedre gear vi får. Har PuGet det er par ganger.

Ah ok. Jeg ble fortalt at det fungerte på nettopp denne måten.

Joda, Sartharion skal vi klare å ta ned på 10 manns før 2 drage lander, så det skal vel gå fint.

Hva er raidoppsett? 1 tank, 2 healere og 7 dps?

Lenke til kommentar

Joda, Sartharion skal vi klare å ta ned på 10 manns før 2 drage lander, så det skal vel gå fint.

1 tank, 1 healer 8dps - en av dpsers er druid som taunter en drage og løper mot slutten.

Lenke til kommentar

1 tank, 1 healer 8dps - en av dpsers er druid som taunter en drage og løper mot slutten.

Aha, smart!

Er det riktig at det finnes et "safe spot" på en liten øy bak der hvor Sartharion står? Der ranged kan stå å dpse uten å måtte flytte seg for wall?

EDIT: Hvorfor kan ikke den ene tanken bare taunte å holde første add når han lander? Er jo ikke snakk om lange tia.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Må flytte deg litt, men det er lite. Point of entry er best bak fra den småøya, (venstre bak for sarth når du kommer inn i insten).

Edit: grunnen til at tanken ikkje taunter add'en er vel pga skaden rett og slett. Healer har problem nok som det er. Tanken vår blei oneshotta med add på seg.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Mmmm..regnet litt på det.

Med 8 dpsere, må hver spiller ligge på 5230 dps for å drepe Sarth FØR 2 dragen lander (60 sekund)...

EDIT: Dette ble litt feil. 2 dragen lander etter 75 sekunder. Hver dps må ligge på 4200 for å ta Sarth før 2 dragen lander.(minus dmg til tanken).

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Jeg gjorde dette på hunteren min i season 5 en gang, og da tok jeg meg av kitinga.

Vi var veldig avhengig av at jeg fikk pøst ut nok dmg før jeg stakk for å kite, så venta til siste sekund.

Etter masse wipes, mest pågrunn av meg eller for dårlig raid dps, klaffa alt.

Men med dps'en til folk nå trenger man vel ikke å kite lenger engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...