Petter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 achivements er gøy:D jeg skal begynne å gjøre mange på twinken min i lvl 19 skal prøve og komme over 2000 poeng:D gruer meg til world explorer Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lvl er twinken din? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du kommer nok til å dinge ifra 19 når du gjør world explorere da ;< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan greier man å gjøre world explorer på lvl 19? Da skal du faen meg ha tålmodighet med å GÅ rundt overalt i verden..jesus. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du kommer nok til å dinge ifra 19 når du gjør world explorere da ;< Kom XP-stopp med patch 3.2 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sånn, da var det done Men synes ærlig talt det er litt teit at jeg ikke trenger å akseptere det via mail når jeg merger. Blir litt lett hvis nå en hacker har fått hendene sine på passord etc. Menmen, nå trenger ikke jeg tenke mer på det Det du syntes er teit er i dag grunnen til at flere tusen accounter er hacket Inkludert min xD Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nei, det er grunnen til at accounten din er merget uten ditt samtykke. At den er hacket er ene og alene din egen skyld. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Virker som det er så lett å være kul og komme med pekefingeren mot alle andre som blir hacka. Jeg har alltid vært forsiktig og hatt brannmur og antivirus, alikevel har jeg klart å få virus en gang eller to. Kompisen min ble hacka uten å ha lasta ned noe suspekt eller gitt bort login-info, ei heller gått på suspekte linker. En annen kompis hadde frosset accounten og ikke spilt på mange mnder, plutselig så vi andre han online. Han hadde blitt hacka uten å ha skrevet inn login på flere mnder, så hvordan en keylogger e.l. fikk til det aner jeg ikke. Selv har jeg aldri blitt hacka, men synes bare det er så latterlig unødvendig å komme med en rettende pekefinger mot alle de "dumme" som blir hacka når det strengt tatt er spørsmål om å ha uflaks. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er fortsatt din egen skyld. Alltid greit å dytte skylden over på andre, men skylden for å bli hacket ligger ene og alene hos deg selv, så enkelt er det faktisk. F.eks: halve den gamle guilden min ble hacka fordi det var noe tullegreier på thottbot og wowhead. Når du vet at det ikke er safe å gå inn der så er du faen meg dum hvis du gjør det. Jeg sa bare til dem "tough luck, but shitty things happens 2 idiots". Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men hvordan skal man vite når noe ikke er safe? Var visst nylig noe virusgreier på curse, og ifølge deg har det vært noe tull på thottbot og wowhead også. Er alle som besøker disse sidene idioter? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Authenticator. 5kr og fås til ca alle mobiler. (gratis til iphone) Evt kan du kjøpe den fra blizzstore så får du en auth dings hjem i posten, 140kr. Så lett er det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan greier man å gjøre world explorer på lvl 19? Da skal du faen meg ha tålmodighet med å GÅ rundt overalt i verden..jesus. er druid så jeg springer 40% raskere, men ja det tar nok tid. har en Rogue i guilden som fikk den for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Authenticator. 5kr og fås til ca alle mobiler. (gratis til iphone) Evt kan du kjøpe den fra blizzstore så får du en auth dings hjem i posten, 140kr. Så lett er det. Det viste jeg ikke, men nå er det også lagt inn ;D Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fåes ikke til Sony Ericssons Cxxx-mobiler. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan funker det å legge til to wow kontoer til din bnet konto ? Ble ikke helt klokk på dette. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) har du 2 kontoer kan du merge begge inn på samme Battle.net accounten og du kan fortsatt spille samtidig på dem. Endret 8. september 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvor finner jeg serial keyen til Battle net auth thingy, når jeg lastet det ned på iPhone ifra App-Store? Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 er det noen andre som har problemer med å logge inn :S kommer at login server is down Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Da er grunnen at login serverne er nede på din server. Fikses sikkert snart. Endret 8. september 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå