Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det er så lett å være kul og komme med pekefingeren mot alle andre som blir hacka. Jeg har alltid vært forsiktig og hatt brannmur og antivirus, alikevel har jeg klart å få virus en gang eller to.

Kompisen min ble hacka uten å ha lasta ned noe suspekt eller gitt bort login-info, ei heller gått på suspekte linker.

En annen kompis hadde frosset accounten og ikke spilt på mange mnder, plutselig så vi andre han online. Han hadde blitt hacka uten å ha skrevet inn login på flere mnder, så hvordan en keylogger e.l. fikk til det aner jeg ikke.

Selv har jeg aldri blitt hacka, men synes bare det er så latterlig unødvendig å komme med en rettende pekefinger mot alle de "dumme" som blir hacka når det strengt tatt er spørsmål om å ha uflaks. :)

Lenke til kommentar

Det er fortsatt din egen skyld. Alltid greit å dytte skylden over på andre, men skylden for å bli hacket ligger ene og alene hos deg selv, så enkelt er det faktisk. F.eks: halve den gamle guilden min ble hacka fordi det var noe tullegreier på thottbot og wowhead. Når du vet at det ikke er safe å gå inn der så er du faen meg dum hvis du gjør det. Jeg sa bare til dem "tough luck, but shitty things happens 2 idiots".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...