Slimda Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 +1 En ting som irriterer meg er at sikkert halvparten av henvendelser, iihvertfall in-game til GMs er om Rick-rolling, eller "LoL tell me a gnome joke!"... Tror ikke at halvparten er det. Det er nok et svinnende antall henvendelser som omhandler slike ting. Men mesteparten av ticketene er nok av den banale sort. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ok, dumt spørsmål sikkert, men hvor\åssen merger man accounten med Battlenet? Har liksom ikke brydd meg noe om det, men kanskje det kunne vært lurt å gjort det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fy faen og mange umodne folk her... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gå på battle.net, trykk "merge world of warcraft account" (en diger knapp siden det er nytt), skriv inn wow brukernavn og passord, så er det egentlig gjort. Da blir email-adressen din det nye wow brukernavnet og du lager nytt passord. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Og dette er vi nødt til å gjer, og skal gjer kontoen min sikrare? (som en fortsettelse fra Hans-o) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sånn, da var det done Men synes ærlig talt det er litt teit at jeg ikke trenger å akseptere det via mail når jeg merger. Blir litt lett hvis nå en hacker har fått hendene sine på passord etc. Menmen, nå trenger ikke jeg tenke mer på det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) For blizzard sin del er det for å samle alle Blizzard online spillene under en portal, www.battle.net Diablo 2 og Starcraft er der allerede, og starcraft 2 og diablo 3 kommer vel dit også. De går vel ut fra at folk passer på passordet sitt og keyloggere da. Men en verify-mail hadde sikkert vært lurt. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du må jo verify når du har laget battle.net accounten, så ser ikke hvorfor man ikke skulle måtte verifye når man merger accounten... Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du kan jo få mobile authenticator på de fleste normale telefoner også nå, så du begynner jo å bli beskyttet mot keyloggers da. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 SC2 og D3 blir også innlemmet i battlenet. Greia er at du skal kunne snakke med guildies i wow samtidig som du spiller D3 feks. Iallefall slik jeg har forstått det. Kommer nok en mengde tjenester her da de jobber mye med battlenet nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 JA! Endelig duppa jeg over på cooking 350 Tok bare 200 stk av den fisken jeg fikk en halv av for 15 fisk, haha. Hardt arbeid Så fikk jeg to achievemenst i samme slengen, jeg elsker achievemenst "Short order cook" og "skills to pay the bills". Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Håper de slipper Faction Change i EU snart... Vil gjerne spille med irl friends igjen Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja battle.net skal gjører det mulig å chatte med venner som spiller D3, ST2 og evt nye blizzard spill, nesten som steams ingame chat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 JA! Endelig duppa jeg over på cooking 350 Tok bare 200 stk av den fisken jeg fikk en halv av for 15 fisk, haha. Hardt arbeid Så fikk jeg to achievemenst i samme slengen, jeg elsker achievemenst "Short order cook" og "skills to pay the bills". Gratulerer. Er en smule avhengig av achivements selv. Har hittil samlet totalt 605 achievements, som gir 6475 poenger. Og mer skal komme! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fy faen og mange umodne folk her... Utdyp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Humz, jeg står fast på enchanting, trenger Enchant bracer: greater stamina, men den dukker aldri opp på AH. Er en sjelden world drop tror jeg. Finner enchant bracer: superior stamina hele tiden på AH, men den krever dobbelt så mye dust som greater. Har ingen lesser nether essences overhodet. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Humz, jeg står fast på enchanting, trenger Enchant bracer: greater stamina, men den dukker aldri opp på AH. Er en sjelden world drop tror jeg. Finner enchant bracer: superior stamina hele tiden på AH, men den krever dobbelt så mye dust som greater. Har ingen lesser nether essences overhodet. Har du sjekka hva f.eks. wow-professions.com anbefaler for din level? Levla selv enchanting 1-450 for ikke lengesiden, og kjøpte/farma ingen recipes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jepp, alle guider har recipes som krever lassevis av Lesser Nether Essence, og jeg har ikke en eneste en. Denne leter jeg etter da: Try to hunt for [Formula: Enchant Bracer - Greater Stamina] on the AH. It's a random world drop, but this recipe is the best to level Enchanting from 245 to 265 or even 285. Den krever bare 5 dream dust. Superior stamina bruker 10 dream dust. Står fast rundt 240. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 JA! Endelig duppa jeg over på cooking 350 Tok bare 200 stk av den fisken jeg fikk en halv av for 15 fisk, haha. Hardt arbeid Så fikk jeg to achievemenst i samme slengen, jeg elsker achievemenst "Short order cook" og "skills to pay the bills". Gratulerer. Er en smule avhengig av achivements selv. Har hittil samlet totalt 605 achievements, som gir 6475 poenger. Og mer skal komme! Thank you! Oi, det var mange.. :-o Jeg har bare 69 jeg 690 poeng. Men skal nok få flere ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå