Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min egen skyld?

Det er blizzard sin skyld, og blizzard er ALLTID trege. Dårlig support som faen, når man betaler såpass mye for og spilel det jævla spille så KREVER jeg at det er bedre support en det. Noen ganger må man vente nesten en måndte på svar i det hele.

 

Blizzard sin skyld? "Scammeside? Hvorfor får jeg feilmelding når jeg logger inn? Funker det ikke? Oj, hvorfor er kontoen min logget på? Jeg er da ikke hjemme? Hva skjeer? Hvem har tatt kontoen min? Hjelp! Åja, Blizzard, deres feil! Nubs!"

 

Kan fortelle deg litt om det stygge Battle.net systemet som har gjort at flere tusen accounter i dag er hacket.

Massiv whine-fest

 

Battle.net skal gjøre så alle som spilelr diable, starcraft og wow osv skal kunne ha en account som gjør at du binder spillene dine inn i accounten og har samme brukernavn/passord på alle spillene dine. Blizzard mener det gjør det enklere for dem, jeg mener det er stupidity og gjør hverdagen til en account hacker gratis omtrent. Ja for om du hacker en wow account så har du plutselig i tilleg til den wow accounten en diablo to account, en diablo 3 account, en starcraft 3 account, en warcraft 3 account. Jævla smart opplegg. Og så kommer det mest geniale, vis du ikke har merga accounten din fra det spille du spiller, i dette tilfelle world of warcraft, så kan hvem som helst som hacker accounten din gå inn på www.battle.net og lage en ny account og velge og merge wow til den battle.net accounten. Det vil si at du nå har et helt nytt brukernavn og passord og en helt annen e-post adresse og secret question. JÆÆÆÆVLIG bra blizzard FAIL 2000000K...

Og ja en ting til, etter en merging, om du prøver og ta retrive password så går det ikke. Nei du hørte riktig DET GÅR IKKE uansett hva du gjør. Du kan så klart prøve og gå på battle.net hvor accounten er bindt, og prøve retrive password der. Men nei det var dumt har jo ny e-post adresse som bare han som hacka accounten din veit om.

 

Hadde bare folk vært lure nok til å slenge seg på Battle.net-merge med en gang, samt skaffet seg en authenticator, så hadde dette aldri skjedd. Men neida, folk skal vente lengst mulig. Din egen feil at du ikke utbedrer sikkerhetshull.

 

Og det værste er at hvem som helst kan gå inn og hacke deg og bytte og ordne og merge ivei uten at du får noe varsel eller bekreftelse over mail? Det er bare helt SYKT !

 

Og jeg sier igjen BLIZZARD FAAAAAAAAAAILER !

Og jeg sier igjen. Du Faaaiiileeeer.

 

Eller som man på WoW-slanget. GDIAF.

 

*edit*

 

And now for something completely different.

 

Northrend Beasts Hardmode på 10mann er vanskelig. Men de to neste? Pissenkle. Brukte vel 23 wipes på Northrend Beasts, så tok vi de to neste på 2-3 wipes hver. Nesten skuffendes. Faction Champions er gøy da. Mye moro der. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Har ikke spelt på snart et år fordi det er helt latterlig hvordan de oppdaterer innholdet i spillet, og hvor mye du faen meg må planlegge når du skal raide omtrent hver dag...

 

Og det går vell ann og spille og betale for spillet selvom supporten sutter tiss. Og ja det er reine kokainet golemm :D

 

Det er latterlig at det kommer nytt content? Det er et MMO det er snakk om...

Og det er få guilder som raider hver eneste dag, og det krever ikke akkurat noen planlegging i forkant.

 

Og det er _ikke_ Blizz sin feil at du klarer å bli hacket :ermm:

Lenke til kommentar

Nei det er såklart MIN skyld fordi jeg postet en link til en scamside ;)

 

Men folkens, istedet for å sitte på gjerdet som tullinger og vente på å få kontoen merget med noen andre sin battle.net, gjør det selv. Så er problemet ute av verden for alltid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Godt gjort å forsvare blizzard sin support, greit man er uenig med fyren, men å argumentere med at blizzard har så mange spillere er jo meningsløst. De tjener jo absurd mye penger, og kan selfølglig gjøre en mye bedre jobb en dette. Har har heldigvis ikke måttet kontakt support enda, men kjenner flere som har måttet vente i ukevis, og det er aldri bra nok.

 

Viss dere synes blizzard har bra support, har dere virkelig ikke spilt andre spill.

Lenke til kommentar
Viss dere synes blizzard har bra support, har dere virkelig ikke spilt andre spill.

I de fleste andre spill, er en tapt konto tapt. Blizzard gjør utrolig mye for at du skal få tilbake kontoen din som DU mistet.

 

Blizzard gjør utrolig mye, alt fra å hente frem utstyr som du har gitt feil, tapt eller ødelagt, til å hente frem karakterer du slettet for mange år siden.

 

Vet du hvorfor Blizzard innførte "Buyback"-tabben blant vendorer? Fordi det var så mange folk som uheldigvis solgte utstyrsbiter. Problem løst.

Vet du hvorfor Blizzard innførte trading av raid-utstyr? Fordi det var så mange som som gjorde feil og ga det til feil person.

 

Blizzard er ikke feilfrie, men de skal ikke anklages for dette. Det er deres egen feil om dere får "motorproblemer" med en "eldgammel bil".

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...