Ercles Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Race change kommer, men jeg mistenker at Blizzard vil ha noen restriksjoner når det kommer til Worgens og Goblins. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Håper det, så vi slipper å se mange dusin worgens / goblins løpende rundt med engang Cataclysm kommer. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fortsatt ikke svar fra den gode og ikke minst raske support gruppa til Blizzard... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 skal logge innpå en tur på kazzak, joda 13min i kø...... arg!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 skal logge innpå en tur på kazzak, joda 13min i kø...... arg!!! Ta deg en dusj i mellomtiden. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skulle gjerne logga på kazzak og spilt på mainen min..men NEEEI det glemte jeg... JEG ER FAEN MEG HACKA TIL HELVETE ! omfg blizzard suuuger... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skulle gjerne logga på kazzak og spilt på mainen min..men NEEEI det glemte jeg... JEG ER FAEN MEG HACKA TIL HELVETE ! omfg blizzard suuuger... Lenge har det gått nå da? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skjønner ikke helt hvorfor dere tar av så jævelig bare fordi dere ikke kan spille Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skjønner ikke helt hvorfor dere tar av så jævelig bare fordi dere ikke kan spille Kanskje fordi de har lite å gjøre og har lyst til å spille? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 TV, pcspill, venner. er jo masse muligheter Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skulle gjerne logga på kazzak og spilt på mainen min..men NEEEI det glemte jeg... JEG ER FAEN MEG HACKA TIL HELVETE ! omfg blizzard suuuger... Hacket av Blizzard? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skulle gjerne logga på kazzak og spilt på mainen min..men NEEEI det glemte jeg... JEG ER FAEN MEG HACKA TIL HELVETE ! omfg blizzard suuuger... Hvorfor skal alle klage på Blizzard når det kun er dens egen skyld? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Min egen skyld? Det er blizzard sin skyld, og blizzard er ALLTID trege. Dårlig support som faen, når man betaler såpass mye for og spilel det jævla spille så KREVER jeg at det er bedre support en det. Noen ganger må man vente nesten en måndte på svar i det hele. Kan fortelle deg litt om det stygge Battle.net systemet som har gjort at flere tusen accounter i dag er hacket. Battle.net skal gjøre så alle som spilelr diable, starcraft og wow osv skal kunne ha en account som gjør at du binder spillene dine inn i accounten og har samme brukernavn/passord på alle spillene dine. Blizzard mener det gjør det enklere for dem, jeg mener det er stupidity og gjør hverdagen til en account hacker gratis omtrent. Ja for om du hacker en wow account så har du plutselig i tilleg til den wow accounten en diablo to account, en diablo 3 account, en starcraft 3 account, en warcraft 3 account. Jævla smart opplegg. Og så kommer det mest geniale, vis du ikke har merga accounten din fra det spille du spiller, i dette tilfelle world of warcraft, så kan hvem som helst som hacker accounten din gå inn på www.battle.net og lage en ny account og velge og merge wow til den battle.net accounten. Det vil si at du nå har et helt nytt brukernavn og passord og en helt annen e-post adresse og secret question. JÆÆÆÆVLIG bra blizzard FAIL 2000000K... Og ja en ting til, etter en merging, om du prøver og ta retrive password så går det ikke. Nei du hørte riktig DET GÅR IKKE uansett hva du gjør. Du kan så klart prøve og gå på battle.net hvor accounten er bindt, og prøve retrive password der. Men nei det var dumt har jo ny e-post adresse som bare han som hacka accounten din veit om. Og det værste er at hvem som helst kan gå inn og hacke deg og bytte og ordne og merge ivei uten at du får noe varsel eller bekreftelse over mail? Det er bare helt SYKT ! Og jeg sier igjen BLIZZARD FAAAAAAAAAAILER ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Blizzard suger fordi du klarer å skrive inn passordet på en scammerside? Jeg ser ikke helt logikken.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dårlig support? Du kunne jo prøve å jobbe der en dag? Vil tro at du kanskje ikke er den eneste i Europa som har problemer, eller trenger hjelp. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 11 mill folk som spiller.. og de har kansje .. kansje under 100 folk som jobber med support... bruk fornuftig sans og se på tallene... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Og det værste er at hvem som helst kan gå inn og hacke deg og bytte og ordne og merge ivei uten at du får noe varsel eller bekreftelse over mail? Det er bare helt SYKT ! Haha, ukens! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Min egen skyld? Ja, og kun din. Og det værste er at hvem som helst kan gå inn og hacke deg og bytte og ordne og merge ivei uten at du får noe varsel eller bekreftelse over mail? Det er bare helt SYKT ! Og jeg sier igjen BLIZZARD FAAAAAAAAAAILER ! Du er den eneste i hele verden som har tilgang til din konto (ja, faktisk). Det er da du som har driti deg ut, og dermed blitt hacket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Til tross for at Blizzard adder ekstra graveyards og mail boxer all over, er det fortsatt ikke en mail box i Chillwind Camp i WPL og om du grinder furbolgs nord i Felwood, er det fortsatt en lang og kjedelig graveyard run -_- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) *snip* Er da din egen feil at du ikke scannet pcen din for trojanere og sånn og for at du klikker innom tvilsomme sider uten å scanne dataen etterpå. e: etterpå, ikke først Endret 7. september 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå