Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

daamn. 3d i os 10man til 9%. Så dør den stygge tanken instant, så bli alle fire breathet. Soo close. Fikk han til 380k hp 2 ganger. Så stakk en pala dps, så replaca vi han med en bra gearet hunter, og da gikk alt bare dårligere og dårligere helt til vi callet det. :(

Jeg som ikke har clearet naxx enda en gang, så fikk jeg nesten 3d achi :roll:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jupp, men det skal en del til. 5,5k pr dps vil jeg tro, så slipper man kanskje unna det. Med fullt Ulduar gear bør nok ikke det bli noe problem, siden jeg selv gjør 5,2 med roguen min i OS10, som har naxx25/Ulduar 10 gear.

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar

Har aldri prøvt 10man, men kan ikke huske at tanken ble one shotta på 25man når jeg tok 3drakes der. Kan hende jeg tar feil da det er lenge siden jeg har gjordt os nå, men er det ikke mulig å ta han uten at tanken blir oneshotta hvis du har mindre en 5.5dps?

Lenke til kommentar
Har aldri prøvt 10man, men kan ikke huske at tanken ble one shotta på 25man når jeg tok 3drakes der. Kan hende jeg tar feil da det er lenge siden jeg har gjordt os nå, men er det ikke mulig å ta han uten at tanken blir oneshotta hvis du har mindre en 5.5dps?

Tanken blir oneshotta om ikkje en special skill blir brukt på han. (Som guardian spirit, pain suppresion og lignande skills). Her snakker vi 25m. Healers hadde iallefall rotasjon på det når vi tok os25-3d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...