Slimda Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Frister å jobbe som GM, faktisk. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Funker armory bare når man ikke spiller? Finner ikke mine chars i armory.. Det skjer ofte.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) daamn. 3d i os 10man til 9%. Så dør den stygge tanken instant, så bli alle fire breathet. Soo close. Fikk han til 380k hp 2 ganger. Så stakk en pala dps, så replaca vi han med en bra gearet hunter, og da gikk alt bare dårligere og dårligere helt til vi callet det. Jeg som ikke har clearet naxx enda en gang, så fikk jeg nesten 3d achi Endret 7. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Funker armory bare når man ikke spiller? Finner ikke mine chars i armory.. Det skjer ofte.. Du søker sikkert i US armory? Regner med du spiller på en EU server.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den andre dragen som lander gir blir buffa noe helt sinnsykt, som gjør at tanken blir oneshotta ;p En plate bruker eller druid må taunte den av tanken og bare stikke langt faen vekk. Kiteren blir oneshotta selv, men det gir groupen tid til å ta ned Sartharion :> Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 eller bare ha nok dps så den aldri lander... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jupp, men det skal en del til. 5,5k pr dps vil jeg tro, så slipper man kanskje unna det. Med fullt Ulduar gear bør nok ikke det bli noe problem, siden jeg selv gjør 5,2 med roguen min i OS10, som har naxx25/Ulduar 10 gear. Endret 7. september 2009 av ironmartin Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) klarte 4650 dps. I badge/naxx/Os, og toc5 gear. Dette var da uten haste pot, som jeg selvfølgelig glemte og bruke på det tryet Edit: Har også neck fra FL i uldar 25. Ikke det at det gjør så mye forskjell men Endret 7. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Alle små biter er med å drar lasset vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gawd! Want! Jeg har reporta så mange at jeg burde blitt exalted og fått en slik jeg også ... if only it were real ... Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har aldri prøvt 10man, men kan ikke huske at tanken ble one shotta på 25man når jeg tok 3drakes der. Kan hende jeg tar feil da det er lenge siden jeg har gjordt os nå, men er det ikke mulig å ta han uten at tanken blir oneshotta hvis du har mindre en 5.5dps? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva skjer om du dreper Sartharion før noen av de andre dragene dør? Må man da drepe de etterpå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De kommer og tar deg i rompa. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har aldri prøvt 10man, men kan ikke huske at tanken ble one shotta på 25man når jeg tok 3drakes der. Kan hende jeg tar feil da det er lenge siden jeg har gjordt os nå, men er det ikke mulig å ta han uten at tanken blir oneshotta hvis du har mindre en 5.5dps? Tanken blir oneshotta om ikkje en special skill blir brukt på han. (Som guardian spirit, pain suppresion og lignande skills). Her snakker vi 25m. Healers hadde iallefall rotasjon på det når vi tok os25-3d. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ah, okay. Var skikkelig klar for og downe han!, men får se om det ikke blir noe lignende try i morgen tidlig Hadde vært sykt rått og vinne en roll på mounten! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Beste forsøket mitt var når vi wipa på 25k hp Var surt Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har drevet å lest litt rundt, ser at det skal komme race change?. Betyr det at jeg kan levle en troll hunter og gjøre han om til en goblin ? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Håper ikke det går an, da kan jo folk begynne å lvle en helt random class nå, for så å gjøre den om til Goblins / Worgens. Håper virkelig at de må lvles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå