Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Skjønte det at twins i totc 10 ikkje var heilt normalt forrige reset. No var den visst hotfixa, og vi fikk dei ikkje ned. Var latterlig lett forrige reset.

 

Vi gikk dog med langt fra optimal dps (+3-4 folk hadde aldri vore der) og mangla vår beste healer, så den går nok ned, men den hotfixen gjorde encounteren fra totalt "is-this-it?" til "ok-no-må-en-jobbe-litt". =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva heter addonen som gjør at vinduet når du looter kommer opp samme plass som der pila er? Er den inkludert i feks x-pearl? For på den ene kontoen så funker det slik jeg vil, men på den andre funker det ikke. Så tenkte kanskje det var noe i x-pearl jeg kunne stille på, har ikke funnet noe så langt.

 

Håper det var forståelig.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Tihi, sweepa gjennom ToC10(N) på ~45minutter i dag og smakte litt på Beasts HM, men måtte calle det pga. disconnects og lag så og si hvert eneste attempt. Virket lætt overkommelig. Hvordan er andre- til femtebossen i forhold?

 

@Ajaco: Prøv ForteCooldown, evt. Watcher. Prøv også DoTimer.

Lenke til kommentar
Hva heter addonen som gjør at vinduet når du looter kommer opp samme plass som der pila er? Er den inkludert i feks x-pearl? For på den ene kontoen så funker det slik jeg vil, men på den andre funker det ikke. Så tenkte kanskje det var noe i x-pearl jeg kunne stille på, har ikke funnet noe så langt.

 

Håper det var forståelig.

 

Esc --> Interface --> Controls --> Open Lootwindow on mouse. Derno!

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Nemmen jeg døde jeg!

 

Alle 3 attacksa skjedde samme sekund (prøvde å reflecte men fikk den ikke opp fort nok)

 

WOTLK pvp er bra! (28 000 damage på 0.1 sekund landa på meg, av 2 dps)

 

post-56875-1252121767_thumb.jpg

Det var første gang vi globala en warrior :p

Men dere tok oss seinere på kvelden da ^^

 

Spiller du ikke med 2 healers lengre?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Okey og har list litt rundt og finni ut hvor seriøse problemer jeg er oppi akuratt nå. Faktisk så viser det seg og være den nye account hacke metoden. Og ja det kalles og ikke ha merga accounten til BATTLE.NET.

 

Så altså slutta med wow over sommerferien og skulle begynne igjen nå og prøver og logge inn i acount managment helt til det står at jeg har feil brukernavn/e-mail/passord.

 

Så stikekr inn på mailen min og finner en mail som sier jeg har merga accounten til battle.net blablabla. Så står det at navnet mitt mystisk nok er "ssowl" og min nye login er q***@hotmail.com.....

 

Jaaavell. Så altså jeg har for første gang i WoW karrieren blitt HACKET !!! Det første jeg tenker er OMFG og faen i helvete. Så først prøver jeg secret password. Det går ikke fordi jeg får feil meldingen "You cannot reset the password for this account because it is bound to a Blizzard Account. ". Så da går jeg videre og prøver og få tilbake brukeren min. Og vist nok så ser jeg at hemmelig spørsmål er blitt ENDRET ! Og nok en gang tenker jeg OMFG ROFL ! Så jeg får ikke logget inn, byttet passord eller få tilbake brukeren. Passord er endra, e-mail er endra, hemmelig spørsmål er endra og jeg har blitt merga til battle.net gud faen veit om jeg i det hele tatt har noe gear igjen på min elskede 80 rogue..eller om jeg har rogue i det hele tatt lenger. Samtidig takker jeg gud for at jeg ikke har game card så noe har blitt slettet. Men igjen så tenker jeg på den slemme knappen "delete account"... Jeg får jo ikke vite noe some helst siden mailen er endra. Sendte mail til blizzard. Og får de som har gjort detta før så veit de at du er heldig som faen om du får svar innen samma uke eller måndte. Akuratt nå ser jeg for meg at mine akuratt 9 tusen pc brukte penger som var dedikert til wow og cs på polar party lan om 2 uker rett og slett var wasted og gikk til helvete. Har heller ikke cd key, accounten er tross alt 5 år elns. Så kommer nok til og ta et år å i det hele tatt få tilbake dritten. Får håpe på det beste.

 

Meeen er det noen andre som har opplved dette? Og hva de eventuel gjore :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...