Bear^ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 LooL Jeg har vært der med en tank som hadde en del mindre hp en deg, pluss 2-3 nydinga spiller med ikke det beste gearet. Mesteparten av det jeg hadde var quest gear. Vi gjorde det uten problem Rart folk skal er så prikete på alt i wow.. Hva annet kan man gjøre enn å le? Ettersom det er etterspørsel på tanks på serveren tok det meg 2 sekunder å finne en ny gruppe og. Jeg lar folk pirke så mye de vil jeg, om det er det de like å gjøer få de gjøre det, finner grupper uansett jeg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Fikk en tvilsom wisper her nå. "Hi, Blizzard is about to launch new mounts,Free trial,For more imformation, Please log in;eubattle-worldofwarcraft.net." Var noe med den setningen der som ikke var helt riktig, engelsken var sånn halvveis og nett adressen er hvertfall bare noe tull. Keyloggers ftw? Eller tar jeg helt feil nå? Var også en lvl 1 warrior som wispra, kalte seg for Blizztigole :!: Endret 4. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fikk en tvilsom wisper her nå. "Hi, Blizzard is about to launch new mounts,Free trial,For more imformation, Please log in;eubattle-worldofwarcraft.net." Var noe med den setningen der som ikke var helt riktig, engelsken var sånn halvveis og nett adressen er hvertfall bare noe tull. Keyloggers ftw? Eller tar jeg helt feil nå? Var også en lvl 1 warrior som wispra, kalte seg for Blizztigole :!: Ja, det er helt seriøst. Blizzard har annsatt en hel haug med kinesiske unger til å /whispre deg tilbud som det ikke står noe om på hjemmesidene. Og de ber også de kinesiske ungene å henvise til feil webside. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har fått den samme, jeg whispra tilbake og spurte om han trodde jeg var dum. Hørte ikke noe mere etter det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har fått den samme, jeg whispra tilbake og spurte om han trodde jeg var dum. Hørte ikke noe mere etter det Han hadde nok neppe svart uansett hva du sa. De skal bare spamme så mange som mulig de. Lenke til kommentar
almond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) De fleste gold sellerne svarer, jeg spurte om han var en ekte person en gang, han sa ja. Jeg dro den videre og spurte hvorfor han gadd å gjøre noe sånt og hvor mye han tjente osv. Endte opp med at han blokka meg Endret 4. september 2009 av Carlba Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen på defias brotherhood her? Horde? Jeg sliter veldig med å finne noen snille sjeler som vil hjelpe meg med å skaffe halaa battle tokens. Fint lite respons fra realm forumet, så det er jo lov å håpe ? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har fått den samme, jeg whispra tilbake og spurte om han trodde jeg var dum. Hørte ikke noe mere etter det Han hadde nok neppe svart uansett hva du sa. De skal bare spamme så mange som mulig de. snakke så mye piss til en engang at jeg fikk disse fantastiske ordene ut fra tastaturet han: "Fuck You" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vurderer å skifte server nå som guilden er mer eller mindre i total oppløsning. Trenger da en server med et godt utvalg av horde samt at den er PvE da jeg ikke fordrar PvP. Noen tips? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har fått den samme, jeg whispra tilbake og spurte om han trodde jeg var dum. Hørte ikke noe mere etter det Han hadde nok neppe svart uansett hva du sa. De skal bare spamme så mange som mulig de. snakke så mye piss til en engang at jeg fikk disse fantastiske ordene ut fra tastaturet han: "Fuck You" Kunne vært gøy å sende noen advarsler på trade channel neste gang man fikk en slik en og se om svindleren ble irritert. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 kommer faction change neste uke selvom amerikanerne fikk det den uka her? noe jeg har gått glipp av føler jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror en CM nevnte noe om over 2 uker til vi fikk det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Scammerne er oppfinnsomme..jeg fikk nettopp en /w fra Blizznn "Hi You have become a Blizzard lucky player! 3 days later you'll get a surprise gift of the mysterious, registered adress http://europe-worldofwarcraft.net/ Og går man dit er det en kopi av account login sida til blizzard Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Folkens, ikke logg inn der da Ikke rart folk mister wow-kontoen sin hvis de er så lettlurte til å gi fra seg passord og brukernavn. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lol er no galt med linken eller no, står at jeg skriver feil login info... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) "Logger du inn" der kan du vinke byebye til kontoen din. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det du skal gjøre er å finne den døde orcen, fly tilbake til thrallmar, løpe til orcen igjen, bruke totemet du fikk. Følge ulven. Ta imot questet hos Mag'har, levere til Nazgrel. Så kan du stikke Nagrand. Trenger ikke gjøre neste som er å levere brev til Thrall.Gjorde dette senest i går på shamanen Ulven har jeg gjort, men jeg tror ikke jeg fikk quest hos Mag'har.... Husker så dårlig :o Får sjekke dette opp i kveld. Jeg må få rep. nok til å få ting i hordebyen i Nagrand, så jeg kommer videre med cookingen min Det var igen quester til meg hos Mag'har. De har blitt gule, de var røde før. Hvilke quester må jeg ta for at jeg skal få nok rep.? Ta imot questet hos Mag'har, levere til Nazgrel. Hva heter questen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvorfor gir du ikke bare f.. i hele Maghar og kommer deg videre? Er jo 1000 andre quester. Virker som du bruker dagevis på å lete etter disse questene, når du kunne levelet forbi i den "kjedelige" sonen terokkar for lenge siden. Her er alt du trenger i Cooking til 450 http://www.wow-professions.com/wowguides/w...king-guide.html Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvorfor gir du ikke bare f.. i hele Maghar og kommer deg videre? Er jo 1000 andre quester. Virker som du bruker dagevis på å lete etter disse questene, når du kunne levelet forbi i den "kjedelige" sonen terokkar for lenge siden. Her er alt du trenger i Cooking til 450 http://www.wow-professions.com/wowguides/w...king-guide.html Jeg spiller andre steder mens jeg leter, jeg går jo ikke rundt og venter uten å gjøre noe Jeg står helt fast på cooking 349, har bare en oppskrift og den fisken jeg trenger sliter jeg veldig med å få, og når jeg får den så vil den ikke vippe til 350 Tror jeg har stekt 30-50 fisk uten at den vil vippe den siste over til 350 Derfor jeg gjerne skulle hatt de oppskriftene man får kjøpt i den byen jeg ikke har tilgang til Og ja, har sett etter de på AH. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det noen som vet om en addon som viser cooldown på skills med bars som tømmer seg? Slik at jeg som warrior kan se f.ex. intercept cooldown etc i form av en bar som går nedover på skjermen? Er det også noen som vet om en addon som viser hvem du har castet hots på (f.ex rejuvenation, regrowth og lifebloom), og på samme måte som over - viser en bar over duration igjen av buffen? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå