Anonym234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er en enkelt quest (som jeg ikke husker navnet på i farten) som starter en helt chain. Tror den har noe å gjøre med at man skal finne en død Orc. Ah, den har jeg tatt. Men kan ikke huske noen chain etter det.. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Stikk opp til Mag'Har området i Hellfire Peninsula da og se om de har noen quests til deg. Hvis du gjorde hele quest chainen med den døde orcen så skulle du ha tatt en tur til Thrall i Orgrimmar også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Stikk opp til Mag'Har området i Hellfire Peninsula da og se om de har noen quests til deg.Hvis du gjorde hele quest chainen med den døde orcen så skulle du ha tatt en tur til Thrall i Orgrimmar også. Hm, jo jeg fløy dit en tur og tilbake. Jeg får stikke opp til Mag'har igjen, men det var ingen quester der som jeg kan huske. Håpe det beste, ellers sliter jeg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det du skal gjøre er å finne den døde orcen, fly tilbake til thrallmar, løpe til orcen igjen, bruke totemet du fikk. Følge ulven. Ta imot questet hos Mag'har, levere til Nazgrel. Så kan du stikke Nagrand. Trenger ikke gjøre neste som er å levere brev til Thrall. Gjorde dette senest i går på shamanen Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hihi "booster" denne til neste side, den var jo litt vittig Hvor fant du dette? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Den leste jeg for ikke så lenge siden, men aner ikke hvor, så er litt nysgjerrig selv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det du skal gjøre er å finne den døde orcen, fly tilbake til thrallmar, løpe til orcen igjen, bruke totemet du fikk. Følge ulven. Ta imot questet hos Mag'har, levere til Nazgrel. Så kan du stikke Nagrand. Trenger ikke gjøre neste som er å levere brev til Thrall.Gjorde dette senest i går på shamanen Ulven har jeg gjort, men jeg tror ikke jeg fikk quest hos Mag'har.... Husker så dårlig :o Får sjekke dette opp i kveld. Jeg må få rep. nok til å få ting i hordebyen i Nagrand, så jeg kommer videre med cookingen min Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hihi Det bildet er i fra bloggen min. RP-er jeg kom borti for 2-3 år siden. Endret 3. september 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå er jeg ikke kjent med vampyrer anatomi men, hvor er deres "Vengina"? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Mellom beina. Det står i teksten. Endret 3. september 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Herregud jeg tror jeg holder på å dø... Er i Gundrak HC atm. Tanken kan absolutt ikke tanke, den ene dps'en ligger på 600dps hele tiden. Og healeren spammer holy light selv om tanken er på 100% hp og maser om mana break etter hver fight hele tiden siden han er tom for mana... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ånei, for et forferdelig klemme du er i Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Å herregud. Transfered en gammel lvl80 mage alt tilbake til serveren hvor mainen min er. Jeg klarer selvsagt å GLEMME at alle pengene er på en bank alt, så nå sitter jeg med en lvl1 warlock med 5k gull på Arathor... Edit: Sendt ticket til en GM hvor jeg spør om pengene kan bli sendt etter, jeg tviler på at det vil skje, men det er lov å håpe... Endret 3. september 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Morsomt med slike runs, er da man bare rister på hodet og gir det en sjangse til før man forlater. Her om dagen ble jeg invitert som tank til ToC Heroic. I tank gearet har jeg 30k HP buffet med Sanctuary. Ledern sa plutselig "Sorry, you're to low HP to tank this, it's a very hard instance". Måtte bare le da de kicket meg fra gruppen Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Morsomt med slike runs, er da man bare rister på hodet og gir det en sjangse til før man forlater. Her om dagen ble jeg invitert som tank til ToC Heroic. I tank gearet har jeg 30k HP buffet med Sanctuary. Ledern sa plutselig "Sorry, you're to low HP to tank this, it's a very hard instance". Måtte bare le da de kicket meg fra gruppen LooL Jeg har vært der med en tank som hadde en del mindre hp en deg, pluss 2-3 nydinga spiller med ikke det beste gearet. Mesteparten av det jeg hadde var quest gear. Vi gjorde det uten problem Rart folk skal er så prikete på alt i wow.. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet hvordan det ligger an med faction change? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet hvordan det ligger an med faction change? Klikk Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gjelder vel bare US? Fant ikke noe på min account management side tidligere i dag. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Aw, my bad Men kan vel ikke være så lenge til det kommer for EU da? Endret 3. september 2009 av Lyral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå