Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk opp til Mag'Har området i Hellfire Peninsula da og se om de har noen quests til deg.

Hvis du gjorde hele quest chainen med den døde orcen så skulle du ha tatt en tur til Thrall i Orgrimmar også.

Hm, jo jeg fløy dit en tur og tilbake. Jeg får stikke opp til Mag'har igjen, men det var ingen quester der som jeg kan huske. Håpe det beste, ellers sliter jeg :p

Lenke til kommentar
Det du skal gjøre er å finne den døde orcen, fly tilbake til thrallmar, løpe til orcen igjen, bruke totemet du fikk. Følge ulven. Ta imot questet hos Mag'har, levere til Nazgrel. Så kan du stikke Nagrand. Trenger ikke gjøre neste som er å levere brev til Thrall.

Gjorde dette senest i går på shamanen :)

Ulven har jeg gjort, men jeg tror ikke jeg fikk quest hos Mag'har.... Husker så dårlig :o Får sjekke dette opp i kveld. Jeg må få rep. nok til å få ting i hordebyen i Nagrand, så jeg kommer videre med cookingen min :)

Lenke til kommentar

Å herregud. Transfered en gammel lvl80 mage alt tilbake til serveren hvor mainen min er. Jeg klarer selvsagt å GLEMME at alle pengene er på en bank alt, så nå sitter jeg med en lvl1 warlock med 5k gull på Arathor... :wallbash:

 

Edit: Sendt ticket til en GM hvor jeg spør om pengene kan bli sendt etter, jeg tviler på at det vil skje, men det er lov å håpe...

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Morsomt med slike runs, er da man bare rister på hodet og gir det en sjangse til før man forlater.

 

Her om dagen ble jeg invitert som tank til ToC Heroic. I tank gearet har jeg 30k HP buffet med Sanctuary. Ledern sa plutselig "Sorry, you're to low HP to tank this, it's a very hard instance". Måtte bare le da de kicket meg fra gruppen :wee:

Lenke til kommentar
Morsomt med slike runs, er da man bare rister på hodet og gir det en sjangse til før man forlater.

 

Her om dagen ble jeg invitert som tank til ToC Heroic. I tank gearet har jeg 30k HP buffet med Sanctuary. Ledern sa plutselig "Sorry, you're to low HP to tank this, it's a very hard instance". Måtte bare le da de kicket meg fra gruppen :wee:

 

LooL :p

 

Jeg har vært der med en tank som hadde en del mindre hp en deg, pluss 2-3 nydinga spiller med ikke det beste gearet. Mesteparten av det jeg hadde var quest gear.

Vi gjorde det uten problem :p

 

Rart folk skal er så prikete på alt i wow..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...