Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

finn config.wtf i WTF mappa di og skriv:

SET processAffinityMask "255"

dette gjør at wow finner alle dine 8 kjerner (NB: bare bruk dette til 8 kjerner. skal du ha den til dual core så er det 3 som er default :) til noen adnre kjerner så får du google litt :)

hvis den ikke er der bare legg dne til ;)

 

for ingame command så er det /console processAffinityMask 255

Niks, se blue-post:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...icId=1778017311

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det samme problemet selv på en av mine karakterer. Mener og huske at Mag'har reppen starter somewhere i Terokkar. Har du prøvd og gjøre de Nesingway questene hos dvergen helt nord-øst? Moglegheit for at det kan hjelpe, men det tviler jeg på. Prøv Terokkar.

Mener du han Wazat? Han er den eneste jeg fant. Jeg håpet å slippe Terokkar for det var så sykt kjedelig der :thumbdown: Jeg er bare nøytral med The Mag'har.

Lenke til kommentar

Gah, jeg har en gal stalker.

H*n driver og maser om at h*n elsker meg og vil ha barna mine.

Vært sånn helt siden jeg kom tilbake til Frostwhisper i vår en gang.

Nytter ikke å fortelle h*n at jeg ikke er interessert heller, og nå fikk jeg whisper fra en lvl 40 priest i Stormwind om jeg ikke kom til Cathedral for bryllupet mitt.

Han får 300g om jeg kommer.

 

WTF?

Lenke til kommentar

Skal til å kjøbe Heirloom gear med 10% xp, men er litt usikker.

 

Jeg har nettopp brukt opp mesteparten av de emblems jeg hadde, men har en del stone keeper's shard..

http://www.wowwiki.com/Heirloom

 

Dere som har litt bedre peiling enn meg, er det noe annet som funker bra? :p

 

Var vel egentlig denne jeg skulle hatt?

http://www.wowwiki.com/Polished_Spaulders_of_Valor

 

men mangler litt enda, så enten må det være å kjøpe noe annet som muligens er dårligere, eller spille og få de emblems jeg trenger.

 

Glemte nesten å si at det er en warrior.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar
Hadde det samme problemet selv på en av mine karakterer. Mener og huske at Mag'har reppen starter somewhere i Terokkar. Har du prøvd og gjøre de Nesingway questene hos dvergen helt nord-øst? Moglegheit for at det kan hjelpe, men det tviler jeg på. Prøv Terokkar.

Mener du han Wazat? Han er den eneste jeg fant. Jeg håpet å slippe Terokkar for det var så sykt kjedelig der :thumbdown: Jeg er bare nøytral med The Mag'har.

Aldri hørt at man måtte starte noe for å kunne få quests i Nagrand, ihvertfall min første char som jeg spillte med i Nagrand hadde ikke vært i Terokkar da han kunne hente quests i Nagrand. Men jeg hadde gjort de questene i Hellfire da. Et eller annet med en quest chain som jeg tror heter "the assassin".

Lenke til kommentar
Hadde det samme problemet selv på en av mine karakterer. Mener og huske at Mag'har reppen starter somewhere i Terokkar. Har du prøvd og gjøre de Nesingway questene hos dvergen helt nord-øst? Moglegheit for at det kan hjelpe, men det tviler jeg på. Prøv Terokkar.

Mener du han Wazat? Han er den eneste jeg fant. Jeg håpet å slippe Terokkar for det var så sykt kjedelig der :thumbdown: Jeg er bare nøytral med The Mag'har.

Aldri hørt at man måtte starte noe for å kunne få quests i Nagrand, ihvertfall min første char som jeg spillte med i Nagrand hadde ikke vært i Terokkar da han kunne hente quests i Nagrand. Men jeg hadde gjort de questene i Hellfire da. Et eller annet med en quest chain som jeg tror heter "the assassin".

Ja, leste det. tror jeg tok den, men husker ikke, får gå tilbake å se da :(

 

Mag'har rep starter i Hellfire Peninsula. :)

Må man ta ALLE der da eller? Jeg tok kanskje 80-85% av de, men det var noen jeg ikke klarte for det var group/elite-ting, og det går ikke når man er alene :( Jeg klarer det iallefall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...