Blodappelsin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan gjøre bg's helt normalt, forskjellen er at du kun møter andre som også har slått av xp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Terokkar Forest er kjedelig å levle i, blir det bedre eller er det bare døllt der? Jeg trenger vel egentlig ikke å være der, men liker å ha vært overalt Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bra døll den zonen ja . Lenke til kommentar
almond Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er jo konge å lvle der! Synes hvertfall group questene er epic, store frost dragen og den giga larven. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skipper alltid Terrokar. Alle mine chars har dinget 70 i Nagrand, så jeg går som regel for Hellfire>Zangarmarsh>Nagrand. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Terrokar, blade edge og den black temple zonen som jeg ikke husker navnet på er hat. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg skipper alltid Terrokar. Alle mine chars har dinget 70 i Nagrand, så jeg går som regel for Hellfire>Zangarmarsh>Nagrand. Tror jeg skal ta den jeg og, Nagrand altså. For fy faen så kjedelig det er i Terokkar. Men når jeg var der en snartur på jakt etter en oppskrift i en av byene var det ingenting for meg der, må visst ha endel rep.? Er det sånn i hele Nagrand-zonen? Endret 2. september 2009 av Stine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Sist jeg levelet outlands oppholdt jeg meg kortest mulig i hver sone. 1-2 levels på hver plass, og bare droppa alt av remaining quests og quest items. Gidder ikke jakte på achievements hver gang jeg leveler, da er det bare snakk om å bli fortest mulig ferdig og komme seg til Northrend. Var ikke innom annet enn ramparts og blood furnace i hele outlands. Endret 2. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor blir alltid våpen dyrere og dyrere etterhvert som jeg samler sammen mer og mer penger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sikkert fordi de vil du skal fortsette å samle sammen penger, altså spille enda mere. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Koralon er jo kjempelett Tok han på 2. forsøket med en PUG gruppe, i 25man. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Der. Endelig! Tok bare halve går kveld og fra 17:30 til nå i kveld, endelig gikk jeg fra 399 til 400 i staff og fikk achievementen min. Merkelig, tok bare en halvtime fra 399 til 400 med både daggers og 1h mace :S Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Blizzard sperret muligheten for å betale med kort på kontoen min når jeg ble 'hacket' i vinter. Stod det "This payment method is currently not available" eller no i den duren når du prøvde å legge til kredittkortet? Nei, ikke som jeg husker, men skal sjekke i morgen siden jeg har brukt om mine tre forsøk. Tror det stod noe om de tre tallene som man skal skrive på for sikkerheten, men husker ikke 100 %. Kan poste feilmeldingen i morgen som sagt. Har jo også blitt "hacket" nylig(ingenting var gjort, sletter eller whatsoever - bare merget til b.net-account) Funkere det hos deg nå da? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Min cpu har 4 kjerner, 8 med HT Men kun en er belastet 100% i wow. Ingen måte å fikse dette på? Ikke fra blizzards side heller? Vil tru mange har dualcore iallefall i 2009. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ctrl + alt + delete. Så går du på fanen (processes) Så finner du wow. Så trykker du på den og velger "set affinity" Så velger du de kjernene du vil wow skal kjøre på. Kan hende det funker Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har markert alle 8, skal prøve 2-3-4 osv. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) finn config.wtf i WTF mappa di og skriv: SET processAffinityMask "255" dette gjør at wow finner alle dine 8 kjerner (NB: bare bruk dette til 8 kjerner. skal du ha den til dual core så er det 3 som er default til noen adnre kjerner så får du google litt hvis den ikke er der bare legg dne til for ingame command så er det /console processAffinityMask 255 Endret 2. september 2009 av Submit Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg ble så irritert for det er en så drittzone at jeg fjernet alle questene i Terokkar Forest og løp videre. Hater å spille når jeg blir irritert Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvordan er det med å slå av xp-gain. Ser det diskuteres en del i bg's, men usikkerheten er stor. Kan man stoppe på 60 og gjøre bg's. Mange sier man ikke kan gjøre bg's om det er slått av. Har aldri vurdert å lage twink inntil for et par dager siden, så da er det greit å vite før jeg eventuelt sletter en char. I lvl 60 trenger du 80 twinks som må være på samtidig og være i kø samtidig for å få i gang en AV runde. Med andre ord så skal det veldig veldig mye til for å få en BG kjørende. Hvis du skal twinke så tror jeg det er 19, 29 og 49 som har noen aktivitet i det hele tatt. Kommer veldig mye an på hvilken battlegroup du er i. Blackout har ihvertfall en ganske aktiv community i lvl 49 og 19 er ganske populær og. I 29 hadde vi nettopp 2 WSGer som var veldig gøy selv om den idiotiske WSG timeren ødelegger som bare faen. Arena er vel relativt populært i de fleste bracketer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå