Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skipper alltid Terrokar. Alle mine chars har dinget 70 i Nagrand, så jeg går som regel for Hellfire>Zangarmarsh>Nagrand.

Tror jeg skal ta den jeg og, Nagrand altså. For fy faen så kjedelig det er i Terokkar. Men når jeg var der en snartur på jakt etter en oppskrift i en av byene var det ingenting for meg der, må visst ha endel rep.? Er det sånn i hele Nagrand-zonen? :ohmy:

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Sist jeg levelet outlands oppholdt jeg meg kortest mulig i hver sone. 1-2 levels på hver plass, og bare droppa alt av remaining quests og quest items. Gidder ikke jakte på achievements hver gang jeg leveler, da er det bare snakk om å bli fortest mulig ferdig og komme seg til Northrend.

 

Var ikke innom annet enn ramparts og blood furnace i hele outlands.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Blizzard sperret muligheten for å betale med kort på kontoen min når jeg ble 'hacket' i vinter. Stod det "This payment method is currently not available" eller no i den duren når du prøvde å legge til kredittkortet?

 

Nei, ikke som jeg husker, men skal sjekke i morgen siden jeg har brukt om mine tre forsøk. Tror det stod noe om de tre tallene som man skal skrive på for sikkerheten, men husker ikke 100 %. Kan poste feilmeldingen i morgen som sagt.

 

Har jo også blitt "hacket" nylig(ingenting var gjort, sletter eller whatsoever - bare merget til b.net-account)

Funkere det hos deg nå da?

Lenke til kommentar

finn config.wtf i WTF mappa di og skriv:

SET processAffinityMask "255"

dette gjør at wow finner alle dine 8 kjerner (NB: bare bruk dette til 8 kjerner. skal du ha den til dual core så er det 3 som er default :) til noen adnre kjerner så får du google litt :)

hvis den ikke er der bare legg dne til ;)

 

for ingame command så er det /console processAffinityMask 255

Endret av Submit
Lenke til kommentar
Hvordan er det med å slå av xp-gain. Ser det diskuteres en del i bg's, men usikkerheten er stor. Kan man stoppe på 60 og gjøre bg's. Mange sier man ikke kan gjøre bg's om det er slått av. Har aldri vurdert å lage twink inntil for et par dager siden, så da er det greit å vite før jeg eventuelt sletter en char.

I lvl 60 trenger du 80 twinks som må være på samtidig og være i kø samtidig for å få i gang en AV runde. Med andre ord så skal det veldig veldig mye til for å få en BG kjørende. Hvis du skal twinke så tror jeg det er 19, 29 og 49 som har noen aktivitet i det hele tatt. Kommer veldig mye an på hvilken battlegroup du er i. Blackout har ihvertfall en ganske aktiv community i lvl 49 og 19 er ganske populær og. I 29 hadde vi nettopp 2 WSGer som var veldig gøy selv om den idiotiske WSG timeren ødelegger som bare faen. Arena er vel relativt populært i de fleste bracketer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...