Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhh, I see så den er bare granted opp til 60 :p da er det jo ikke noe stress

Var morsomt å se en i guildet gjøre det.

"Has earned achievement level 10!"

Så et par sekunder etterpå

"Has earned achievement level 20!"

Oh så level 30, 40, 50 og til slutt 60.

Vi gjorde det utafor banken i IF en gang, alle bare: HAXZORZ, Ban inc! osv..

Lenke til kommentar

Med mindre man har alle klassene vil jeg si det er cp å grante lvl 10

Kunne da ha grantet en annen fra 30.

De som ikke raffer vet neppe om det, grantet for en uke siden og da følgte folk etter meg for å vise GM hvor jeg var. Fikk ca 100 W om /report

Endret av War
Lenke til kommentar

Får melding om at kortnummeret og den 3-talls greia bak på kortet er feil, i tillegg til å få en feilmelding om at banken ikke godtar det eller noe lignende. Lolz. Hadde samme problemet tidligere når jeg brukte mine foreldres visa kort.

- Ringer å hører med banken, har bare ett forsøk igjen nå.

Hah. Banken hadde ikke peiling hva som var galt... Dere som har bankID; skriver dere også bare inn kortnummer osv, så fungerer det?

Endret av decophly
Lenke til kommentar
Flere som har problemer med å logge inn? ;o

maintenance

Åååå, takk for opplysningen. :dribble: Hva at noen servere hadde extended maintenance har med login problemer å gjøre er dog for meg ikke kjent. Da jeg heller ikke spiller på noen av disse serverne, kom uansett inn etter 8-10 Disconnects.

Igjen, takk for opplysningen. :)

Lenke til kommentar
Får melding om at kortnummeret og den 3-talls greia bak på kortet er feil, i tillegg til å få en feilmelding om at banken ikke godtar det eller noe lignende. Lolz. Hadde samme problemet tidligere når jeg brukte mine foreldres visa kort.

Hah. Banken hadde ikke peiling hva som var galt... Dere som har bankID; skriver dere også bare inn kortnummer osv, så fungerer det?

Har ikke BankID. Ikke kastet meg på den bølgen ennå.

Lenke til kommentar

Blizzard sperret muligheten for å betale med kort på kontoen min når jeg ble 'hacket' i vinter. Stod det "This payment method is currently not available" eller no i den duren når du prøvde å legge til kredittkortet?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med å slå av xp-gain. Ser det diskuteres en del i bg's, men usikkerheten er stor. Kan man stoppe på 60 og gjøre bg's. Mange sier man ikke kan gjøre bg's om det er slått av. Har aldri vurdert å lage twink inntil for et par dager siden, så da er det greit å vite før jeg eventuelt sletter en char.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...