Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jammen jeg betaler for spillet! Jeg skal spille nåå! Blizzard suuuuger! Wææh wææh wææh!

 

det er maintence hver onsdag.. så, 52 onsdager i året. jeg vil ha 52 gratis spille dager TAKK!

 

Uansett da, så ligger de fleste å sover når maintance begynner, og mange er på skole / jobb frem til 11. Og det er ikke hver Onsdag det blir extended maintance, så dette kommer nok aldri til å skje.

Lenke til kommentar
Jammen jeg betaler for spillet! Jeg skal spille nåå! Blizzard suuuuger! Wææh wææh wææh!

 

det er maintence hver onsdag.. så, 52 onsdager i året. jeg vil ha 52 gratis spille dager TAKK!

 

Uansett da, så ligger de fleste å sover når maintance begynner, og mange er på skole / jobb frem til 11. Og det er ikke hver Onsdag det blir extended maintance, så dette kommer nok aldri til å skje.

Det var nok ment som en spøk. ;)

Lenke til kommentar

You cannot reset the password for this account because it is bound to a Blizzard Account.

 

En kompis acc ble hacket , dvs kan ikke få tilbake passord på den vanlige måten pga det over og kan ikke få tilbake passord på battlenet pga email og navn ikke stemmer.

 

Hvordan har hackere endret emailen uten problemer?

Trudde man måtte godkjenne det jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...