nazrm Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, står det samme hos meg, hadde sett feil. Så hvordan kan dine realms funke, men ikke mine? Det der du quota er amerikanske realms, som har maintenance på tirsdager Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Forstår ikke at folk ikke har fått med seg det ennå... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ja, står det samme hos meg, hadde sett feil. Så hvordan kan dine realms funke, men ikke mine? Det der du quota er amerikanske realms, som har maintenance på tirsdager Aaah, kjipt. Begynte å game i helga så dere får unnskylde nooben i meg. Endret 1. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så du har ikke prøvd å logge inn heller? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Deathbat Kjeda meg litt på roguen så "twinka" litt for levleprossesen Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan jeg merge to accounter til samme battle.net account? Da får de jo samme brukernavn. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja du kan det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Men hvordan vet spillet hvilken account du logger inn på da? Hvis begge har samme brukernavn? Endret 1. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hoi, var nettopp i en twink vs twink battle (29) Det var gøy! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du får ett valg om hvilken account du ska logge på. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 men kan begge accountene være på samtidig? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Vet ikke, har ikke prøvd. Endret 1. september 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen proffesions som er billig lvle op som man kan tjene penger på? Lvler blacksmith på min warr, men det er ufattelig dyrt.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 men kan begge accountene være på samtidig? Ja, det kan de. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen proffesions som er billig lvle op som man kan tjene penger på? Lvler blacksmith på min warr, men det er ufattelig dyrt.. Herb, Skinning, Mining er helt gratise og du kan tjene greit med penger på de. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Likte den Insta 15:00 -> 4:00 minutes until shutdown meldinga jeg fikk på skjermen min just nu I WANT 11 MINUTES OF MY GAMETIME BACK! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen proffesions som er billig lvle op som man kan tjene penger på? Lvler blacksmith på min warr, men det er ufattelig dyrt.. Inscription <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Herbalism og Mining. Trenger aldri kjøpe noe på AH, bare gathere ting i naturen. Og dumpe alt på AH. Pluss du bruker aldri noe av det du samler på recipes til deg selv. Hvis du orker å få enchanting opp på en decent level (rundt 200) kan du disenchante alle green og blues du får som drops eller rewards og selge mats på AH. Masse penger det. Jeg droppa å enchante ting rundt 225, tømte banken for gamle enchant-mats (diverse dusts og steiner) og tjente 700G på et par timer. Folk snapper det opp nesten med en gang. Skinning er samme greia. Trenger ikke lage noe av det du samler, bare selge alt. Nok av late leatherworkers som ikke gidder å skinne selv og kjøper alt mens de leveler. Endret 1. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Faen driver de å jobber nå da.. Jeg skulle spille Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg også. Når er det mulig å spille igjen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå