Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beklaaager, fant Har nå head og chest.. Det er de eneste jeg får "kjøpt" ? Resten dropper? =) Ta deg en tur i VoA25 man også kan du være heldig å få 8.5 legs Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Då har vi fått ned faction champions og ze twins i totc 10, og i tillegg fått noken progress tries på yogg. (Satan det skal bli seigt btw) =) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er på akkurat samme plass som oss dere da, driver på med Yogg25 her også. Og det går tregt, får bare håpe det løsner snart. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Yogg er seeeeig, men det er en fantastisk morsom fight. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Joda, men jeg er den typen som heller vil wipe litt, og faktisk slite, enn å one-shotte alt sammen. Så jeg trives i bunn å grunn med å se at vi wiper på mindre og mindre % Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (...) wiper på mindre og mindre % Det er det som er det morsomste med hele WoW, spør du meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vårt beste forsøk på Algalon var 74%. Folk har ikke helt skjønt Black Holes-greia. Men det er greit. 1 time wiping hver uke er langt bedre enn 4 timer hvert raid som vi gjorde med Firefighter. Der wipet vi 75 ganger før vi endelig tok'n. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hey! fant nettopp ut (ja jeg er slow) at VOA åpner en ny ving idag med Koralon the Flame Watcher! Hva skjer med oss som allerede har gjort VOA denne "uka"? Må vi vente helt til imorgen? :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 PvP-sesongen starter ikke før på onsdag for oss. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ok bra. Da blir det full rulle imorra! Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ah.. i går ble jeg invita til raide for å prøve å ta yoggi.. da raidet skulle starte failed modemet :/ da jeg endelig kom inn igjen har dem funnet en annen som kunne ta spotten min da jeg DC'a. og SELVFØLGELIG klarte guilden og ta yogg. TYPISK!!!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fint de fant en annen da. Guildet mitt måtte avlyse et raid en gang fordi jeg ikke kunne spille mer enn 10 sekunder uten å bli DC'a. Det morsomme var at vi skulle ta XT, så de bestemte seg for å gå safe og ta han Normal. 2 healere, 6 DPS og 1 tank. Jeg var jo DC støtt og stadig. Så logger jeg på, akkurat idet hjertet kommer. Fyrer løs med Berserk og fyrer løs. Med 7 DPS på hjertet, stopper det rimelig kjapt, og gutta på VT bare "Oh shit.." Hardmode XT med 2 healere. Så wipet vi på 1%. Typisk. Dette var en stund siden da, nå hadde vi sikkert klart det uten problem. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 På søndag klarte vi endelig å ta ned algalon 25 etter 4 lockouts, men chesten bugga. Fikk ikke åpna den eller noe så da ble det flere timer med ticket venting for å få en GM til å fikse looten. Tør påstå det var rimelig depressiv loot GMen fant fram. Mail dps head, mail heal boots og plate dps boots. Når jeg tenker meg om er det første gang jeg har sett en GM in-game før bortsett 1 gang i tbc. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Den er lei, men tenk positivt dere fikk han ned bedre loot nestegang Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (...) wiper på mindre og mindre % Det er det som er det morsomste med hele WoW, spør du meg. Er heilt enig i den, så ikkje misforstå meg. Vi fikk god drill på 1. fase, og jobber no med å få drill på 2. fase. (spesielt brain room som tar altfor lang tid). Forresten..greia med twin valkyrs? Lettaste encountern i totc10 eg har sett..og den er nr 4 i rekka? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ah, så kos. Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Twin Valkyrs er nr. 4 i rekka, og er kjempelett. Tank Shadow-valkyr med en shadow-orb, og Light-valkyr med en light-orb. De som sloss mot shadow-valkyr, har Light-buffen og de som sloss mot Light-valkyren har shadow-buffen. Når den ene av dem begynner å kaste Vortex (eller hva det heter), så skifter laget som DPSer den om til fargen du tanker ved, og gjør deg klar for å skifte tilbake. Voila. Ah, så kos.Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø. Hurra så kul du er. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ah, så kos.Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø. Hurra så kul du er. Jo, takk. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ah, så kos.Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø. Hurra så kul du er. Hva synes du høres kulere ut? "Jeg jobba et par timer idag og tjente penger, noe av det brukte jeg på WoW." eller "Jeg droppa jobben i en uke og satt hjemme og svetta å spilte WoW" Endret 1. september 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Denne: Jeg kom hjem ifra jobben, lagde middag og slappet av litt. Så lvla jeg til 80. Endret 1. september 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå