Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint de fant en annen da. Guildet mitt måtte avlyse et raid en gang fordi jeg ikke kunne spille mer enn 10 sekunder uten å bli DC'a.

Det morsomme var at vi skulle ta XT, så de bestemte seg for å gå safe og ta han Normal. 2 healere, 6 DPS og 1 tank. Jeg var jo DC støtt og stadig.

Så logger jeg på, akkurat idet hjertet kommer. Fyrer løs med Berserk og fyrer løs. Med 7 DPS på hjertet, stopper det rimelig kjapt, og gutta på VT bare "Oh shit.."

Hardmode XT med 2 healere.

Så wipet vi på 1%. Typisk. :D

Dette var en stund siden da, nå hadde vi sikkert klart det uten problem.

Lenke til kommentar

På søndag klarte vi endelig å ta ned algalon 25 etter 4 lockouts, men chesten bugga. Fikk ikke åpna den eller noe så da ble det flere timer med ticket venting for å få en GM til å fikse looten. Tør påstå det var rimelig depressiv loot GMen fant fram. Mail dps head, mail heal boots og plate dps boots.

Når jeg tenker meg om er det første gang jeg har sett en GM in-game før bortsett 1 gang i tbc.

wowscrnshot083009231854.jpg

Lenke til kommentar
(...) wiper på mindre og mindre % :)

Det er det som er det morsomste med hele WoW, spør du meg.

Er heilt enig i den, så ikkje misforstå meg. Vi fikk god drill på 1. fase, og jobber no med å få drill på 2. fase. (spesielt brain room som tar altfor lang tid).

Forresten..greia med twin valkyrs? Lettaste encountern i totc10 eg har sett..og den er nr 4 i rekka?

Lenke til kommentar

Twin Valkyrs er nr. 4 i rekka, og er kjempelett.

Tank Shadow-valkyr med en shadow-orb, og Light-valkyr med en light-orb.

De som sloss mot shadow-valkyr, har Light-buffen og de som sloss mot Light-valkyren har shadow-buffen.

Når den ene av dem begynner å kaste Vortex (eller hva det heter), så skifter laget som DPSer den om til fargen du tanker ved, og gjør deg klar for å skifte tilbake.

Voila.

Ah, så kos.

Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø.

Hurra så kul du er.

Lenke til kommentar
Ah, så kos.

Lot noen goldfarmers bruke accounten min for å farme i 3 dager, så lvla de en char 60-80, høhø.

Hurra så kul du er.

Hva synes du høres kulere ut?

"Jeg jobba et par timer idag og tjente penger, noe av det brukte jeg på WoW."

eller

"Jeg droppa jobben i en uke og satt hjemme og svetta å spilte WoW"

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...