Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Personlig hadde jeg tatt 100hp. På lvl19 kan det gjerne bety at du får inn to-tre ekstra slag, noe jeg ville foretrukket fremfor en liten bonus til AC/AP/dodge og ca. 0.4% crit. 5949491[/snapback] Jepp, jeg går for 100hp. Har det på hodet allerede. +8 agi gir deg 1% critchance forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En ting jeg har lurt på: Om du har f.eks hanekammen på undead, og har display helm on, vil du da på noen hjelmer se håret stikke ut sånn som på gnomeskjegg? Jeg vil ikke risikere det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Er det egentlig vits og skaffe seg Darkmantle på en rogue? Det er jo bare en oppgradering av Shadowcraft og det virker ikke så mye bedre at jeg gidder og legge så mye tid og penger inn i det 5949603[/snapback] Tja, er du i et guild som gjør MC og høyere, så er det lite vits i. Er du ikke, er det enkelte biter som kan være finfine. Øyvind: tenkte lvl60, jeg. :/ Vimsi: Den vises ikke om du har på heldekkende hjelm. Har du en circlet eller eyepatch eller noe sånt, så vises den. Endret 19. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Takker for svar, psilocybe. Er uendelig stygt med hår/skjegg som tyter ut av hjelmene Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon. Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon. Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning? 5950279[/snapback] Tailoring er greit vis du har masse cloth dritt liggende, så kan du bare ta enchanting i tilleg. Lag masse tailoring dritt, og dissenchant det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvis du har masse penger trenger du vel ikke mining eller skinning? =) Med tailoring kan du jo mekke soulshard bags og robe of the void selv, samt mye annet snacks. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det bare jeg som får "Unable to Connect" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Er det bare jeg som får "Unable to Connect" ? 5950358[/snapback] Nei. Alle serverene er nede tror jeg. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post293028 Endret 19. april 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ikke Drak'thul. Er i BWL atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ikke Drak'thul. Er i BWL atm. 5950799[/snapback] Det funker nå. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ka1ser, jeg ville anbefalt deg å gå mining/engineering eller herbalism/alchemy om du ikke trenger penger (skinning/mining/herbalism). Crafting professions som tailoring og enchanting er bortimot ubrukelig for de fleste, siden det bare er et par stk per server som får solgt varene sine med fortjeneste (siden det alltid handler om å skaffe de nyeste recipiene). Har selv testet både enchanting, engineering, tailoring, mining, leatherworking og skinning (til 300 skill seff) og det jeg har vært mest fornøyd med er engineering. Ekstremt artig mens du levler opp og fortsatt nyttig på lvl60. Ingenting slår death ray-crits for 4000 på lvl35 med en gimp-dr00d Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Altså det med penger.. jeg trenger penger, men har råd til å powerlevle proffs osv.. Men tror jeg respeccer til skinning. Enkel å levle og ingen kostnader Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon. Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning? 5950279[/snapback] Oh noes. Ikke mye å tjene på tailoring, med mindre du har epic-oppskrifter (Flarecore, Gloves of spell mastery, Belt of the archmage, etc..). Da er det gjerne bedre å ta et gathering-yrke eller to inntil du evt. plukker opp noe snadder-oppskrifter. Da er det gjerne verdt å powerlevle det aktuelle yrket. Mining/herbalism er mine anbefalinger. Skinning kan være kult i og med at devilsaurer kan lett soloes som warlock, men da er det gjerne bedre å ta skinning når du nærmer deg 60, istedenfor å ha et lite innbringende yrke hele veien. Det er fryktelig mye penger i herbs, og thorium/dense stone/arcane crystals er det alltid marked for, spesielt med Darkmoon faire, nye oppskrifter (Heroism leggings, Sageblade, etc..) og tier 0.5-questline. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Alchemy og herbalism er en veldig god måte å spare penger på når du raider, siden du kan lage f.eks nature og fire prot potions, mongoose pots osv selv. Dette er potions som er DYRE på AH. Endret 19. april 2006 av likferd Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Der var jeg Marshal 12 down, 2 to go Bilde: http://img123.imageshack.us/my.php?image=asd4el.jpg 5946576[/snapback] Joda, får vel si gratulerer jeg og Irriterer meg bare litt over at det tar såpass lang tid å skaffe rank 14 swords/daggers/fists, som jeg *gjerne* skulle hatt Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jaja - bugs are alltid morsomt, under ZG run i går var det noen som plutselig sa "What's up with PreM?" Etterpå posta de noen bilder, bl.a.: Vanish Bug i ZG Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jaja - bugs are alltid morsomt, under ZG run i går var det noen som plutselig sa "What's up with PreM?" Etterpå posta de noen bilder, bl.a.: Vanish Bug i ZG 5952854[/snapback] Morsommere når man er på mount. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jaja - bugs are alltid morsomt, under ZG run i går var det noen som plutselig sa "What's up with PreM?" Etterpå posta de noen bilder, bl.a.: Vanish Bug i ZG 5952854[/snapback] Morsommere når man er på mount. 5952908[/snapback] Sant nok, hadde en guildie som tok båten til Theramore da det virket som det var litt trøbbel med Kalimdor: Mount Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skal si det frister med en ny og fresh start. Bare slette alt og alle, sånn at jeg ikke får lyst til å spille på den og den istedefor. 5945028[/snapback] Vurderer det selv. Har vært nærme lvl 40 på 3 chars, på tide jeg finner meg en server jeg virkelig vil spille på. Er ikke såååå glad i PVP, men lurer på om ikke PVE blir litt for kjedelig. Vurderer også RP. Vanskelig dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå