Thatssomebaadnews Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvor i dalaran får man kjøpt T8? Finner ikke vendoren.. Googla litt, men står at det er i etasjen over portalene til main byene, men ingen av vendorene der oppe solgte T8..? Takker for svar Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kommer an på om du skal ha cloth, leather, mail eller plate da Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 om du er alliance, så er det inn i portalrommet, til høyre opp trappen og rett frem Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Åja, trodde han skulle levere inn token jeg Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjekt at man kan ha horde og alliance på samme pvp server nå. Holdt på å hjelpe en venn med Amphitheatre of Anguish med min paladin alt, og etter at vi er ferdig med første questet begynner noen hordes med samme questet. Litt irriterende selvsagt, vi var der jo først, så vi dreper dem og fortsetter på questene. De blir tydeligvis sure og henter hjelp og dreper oss på siste questet. Vi får riktignok startet questet og lar dem drepe bossen for oss, før vi dreper dem et par ganger når de er på siste questet og de stikker. Sekunder senere får jeg whisper. Hvilken relevans min 25-manns raid-progresjon på en alt character (eller hvilken som helst character for den saks skyld, ikke alle raider) har med at jeg ganker noen som hindrer oss i å queste skjønner ikke jeg, men kjekt at folk kan bli så forbanna over noe sånt. Jeg blir jo ikke mindre motivert til å fortsette når de kommer tilbake av slike modne reaksjoner. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som har svar på mitt spørsmål postet 10-12 innlegg før? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har noen spørsmål om proffesions:Hvilke proffsions er best for raiding? Hva slags enchants får du fra div proffesions? tenker ikke på enchanting men f.eks får du noen enchants av inscription osv.? Hva selger for mest atm? Takktakk:D Proffesions best for raiding er alt avhengig av klassen du spiller som. Noen proffesions gir item modification muligheter (f.eks Blacksmithing og extra sockets i wrist og gloves) mens andre gir enchants. Dette kan du sjekke opp på wowwiki.com om du trenger nærmere informasjon. Hva selger for mest? Erm, om jeg skjønner spørsmålet rett avhenger dette av serveren. Akkurat nå har Jewelcrafters på Bronzebeard det som plommen i egget med de nye gemmene som går for godt rundt 2-400G avhengig av hvilken gem. Men dette avhenger av server og er noe du må sjekke opp rundt din server. @Inxs Vel, dere startet det hele ved å drepe dem, kunne dere ikke bare latt dem holde på sammens med dere? Problemet med PvP servere og PvP er tankegangen "Jeg kan, derfor gjør jeg det". Du kan drepe dem, derfor gjør du det. Glad jeg holder meg unna PvP dog Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vel, vi startet med å drepe dem fordi vi holdt på med questene og var egentlig ikke interessert i å gjøre samme questene to ganger bare fordi de var utolmodige. Hadde de heller ventet på tur, og hjulpet oss skulle jeg gladelig ha hjulpet dem tilbake når vi var ferdige. Men poenget var egentlig den ene av dem sin tåpelige reaksjon, som jeg ikke kunne annet enn å le av. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 @Inxs Ja enig i at reaksjonen og privat meldingen var unødvendig Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, spelar ein på PvP server, spelar ein på PvP server. Ingen grunn til å byrje å syte da. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, spelar ein på PvP server, spelar ein på PvP server. Ingen grunn til å byrje å syte da. Enig. Hvis du forventer å ikke bli ganket litt så får man heller bytte til PvE. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Forventer alltid å bli ganket og forventer alltid å ganke, så det går opp i opp Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kommer an på om du skal ha cloth, leather, mail eller plate da Plate Og finner ingenting hos de vendorene Tryllekunst snakker om Lenke til kommentar
n4w Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Forventer alltid å bli ganket og forventer alltid å ganke, så det går opp i opp Sant, men de som ganker bare for å ganke. Det syntes jeg blir tragisk. Greit hvis det blir kamp om et quest som i posten over. Men å fly rundt i lav lvl områder bare for å fly løs på lav lvl's er bare tragisk. Da har du lite å gjøre. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nice, takk! Dumt spørsmål, men hvordan får jeg kjøpt? Må bytte inn mot Breastplate of the Wayward Vanquisher, men leste på wow wiki at jeg får kjøpt mot 58 Emblems of Conquest? Får ikke det hos den vendoren der :S Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Åja, da skal du jo til Arcanist Firael som du fikk beskjed om tidligere. Må nok bare se bedre etter. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beklaaager, fant Har nå head og chest.. Det er de eneste jeg får "kjøpt" ? Resten dropper? =) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det stemmer, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Algalon er en stor jævel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå