Gakks Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 6 arena sesonger som = supergrind 6 ganger på 2-3 forskjellige chars. WoW blir 5 over siden retail i november. 5 år her i Norge / Europa retail 11. februar. 6 sesonger ja, jeg som leste feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 WoW blir 5 år i november da det var da det slapp ut. Europa-retail ble ikke feiret særlig, så vidt jeg husket. (4rde år) og det er ingen som sier at du MÅ holde på med 3 chars i Arena. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jooooda, vi fikk jo ett pet i mailbox. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var ikke det på høsten vi fikk det da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Mener det var noe 4th year anniversary, mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Var ikke det på høsten vi fikk det da?Og Nobember er på høsten :O Men det stemmer det, vi fikk petet sent i november. Endret 28. august 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Existence Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Serr, germans har så sick tp i battlegrounds Hvorfor har ikke engelske det. Folk bare svimser alene. Sett tysk fotball? Da vet du at dem e godt organiserte Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hmpf, stikker på US server snart. Er noe med det å tape mot germans som ressister alt og oneshotter alt... Endret 28. august 2009 av Silo Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lastet akkurat ned World of Warcraft med Burning Crusade ned fra wow-europe.com, og har installert det. Deretter lastet jeg ned en patch. Har jeg da alt jeg trenger for å kunne spille, eller er det fortsatt veldig mange små patcher som må lastes ned før jeg kan begynne å spille? Er det eventuelt et sted jeg kan laste ned alle disse patchene, uten å måtte betale? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hahaha. En stakkar skrev akkurat ett en application til guildet. Etter å ha logget inn for å snakke med en officer, men fått beskjeden "No character with that name exists", fant vi etterhvert ut at han var alliance og spillte på US server. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du får ikke begynt å spille før alle patcher er lastet ned og installert uansett. Bare basic-spillet er i nedlastingen, så du har noen GB med patcher å kose deg med først Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Aww, hadde på følelsen at jeg måtte det ja. Er det et sted jeg kan laste ned de patchene da? Uten å måtte betale og starte spillet..? Mener å huske at det var det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Neida, du blir bare satt til å laste dem ned automatisk før du får logget inn. Men her finner du alternative steder å laste ned alle patchene. http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Så slipper du den kjipe torrent-greia til blizzard. Endret 28. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Installerte nylig (etter 3.2 kom) spillet på en ny pc og når jeg brukte Blizzard Downloader var det bare én patch å laste ned. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Er det slik at hvis raid leader i WG kicker en person så blir de teleporta ut? Prøvde nettopp å gjøre WG men ble kicka fra raidet så det ut til så ble jeg porta ut ;s Nvm, var bare jeg som hadde <AFK> på... Endret 29. august 2009 av Overguard Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har spurt før, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver igjen: Er det noen som vet om vanlige spill-butikker selger authenticators til wow, eller kan man kun anskaffe en ved å bestille fra blizzard store? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Installerte nylig (etter 3.2 kom) spillet på en ny pc og når jeg brukte Blizzard Downloader var det bare én patch å laste ned. Ah, da gjelder sikkert dette for meg også. Jeg har i alle fall versjon 3.2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Ja de har vel en kjempepatch som dekker alle de mindre imellom også. 3.2 er nyeste ver så da er det bare å spille ivei. Endret 29. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har spurt før, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver igjen: Er det noen som vet om vanlige spill-butikker selger authenticators til wow, eller kan man kun anskaffe en ved å bestille fra blizzard store? Vil ikke tro det. authenticatoren knyttes vel til kontoen din. Har ikke sett det noen plass ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå