Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du gjør grei dmg må jeg si! (om det er du som har frapset) Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dæven. Klarte ikke å tyde damage meters. Hva var folk på? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Loken = 500k hp? Nede på 19 sec = 26.3k hp/sek Delt på 5 stykk = 5.26k dps -(minus) tank og healer? (dere hadde kanskje ingen som heala?) = masse dps fordelt på 3-4 stk. Endret 28. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Rundt 6000ish. Kan også slenge med dette bildet. Herald Volazj på 20 sek. EDIT; Ikke 7k nei, endret til 6k. Endret 28. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Har lagt in cd key, hvor lang tid tar det før jeg kan trade? er på trail. Sånn normal tid ca. Endret 28. august 2009 av Silo Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du har lagt inn full versjon cd key? Prøv å logg ut og inn engang, skal skje med engang det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Står at jeg har spillet inne på account management. Men kan ikke trade ingame Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hola! Jeg har netopp begynt med WoW igjen etter at Cataclysm ble announced, så jeg og en kompis har bestemt oss for å kjøre RaF opp til 60. Problemet er at alle jeg kjenner har slutta med WoW, så jeg har egentlig ikke kapital til å levle med RaF - derfor så spør jeg i all min ydmykhet - noen på Horde, Frostwhisper som kan donere et par gull? Ikke snakk om store mengder, setter pris på alt av donasjoner ...på forhånd takk! Edit: Heter forøvrig Zennox, og vil være online en god stund de neste timene Endret 28. august 2009 av zennox Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Står at jeg har spillet inne på account management. Men kan ikke trade ingame Du får mail på at kontoen er opgradert. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Serr, germans har så sick tp i battlegrounds Hvorfor har ikke engelske det. Folk bare svimser alene. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Jeg spiller wow for å ha det morsomt. Etter 6 sesonger er ikke det å farme honor på 2-3 chars så morsomt. Jeg botter = mer morro for meg. Nå klarer jeg nok det meste i wow rimelig mye bedre enn deg og Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvordan funker Boter? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et program som gjør ting for deg. Som fks grinder ved å drepe mobs, gå rundt i bg som en hodeløs kalkun og samle honor for deg. Osv osv. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Jeg spiller wow for å ha det morsomt. Etter 6 sesonger er ikke det å farme honor på 2-3 chars så morsomt. Jeg botter = mer morro for meg. Nå klarer jeg nok det meste i wow rimelig mye bedre enn deg og Dumt du ødela hele posten med den siste kommentaren, taper See what I did there? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Jeg spiller wow for å ha det morsomt. Etter 6 sesonger er ikke det å farme honor på 2-3 chars så morsomt. Jeg botter = mer morro for meg. Nå klarer jeg nok det meste i wow rimelig mye bedre enn deg og Kommer ikke Onyxia som 5 års feiring? Var muliggens 1 år open US beta? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Jeg spiller wow for å ha det morsomt. Etter 6 sesonger er ikke det å farme honor på 2-3 chars så morsomt. Jeg botter = mer morro for meg. Nå klarer jeg nok det meste i wow rimelig mye bedre enn deg og Dumt du ødela hele posten med den siste kommentaren, taper See what I did there? Du kalte noen taper over teh intarwebz :O Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Jeg spiller wow for å ha det morsomt. Etter 6 sesonger er ikke det å farme honor på 2-3 chars så morsomt. Jeg botter = mer morro for meg. Nå klarer jeg nok det meste i wow rimelig mye bedre enn deg og Kommer ikke Onyxia som 5 års feiring? Var muliggens 1 år open US beta? 6 arena sesonger som = supergrind 6 ganger på 2-3 forskjellige chars. WoW blir 5 over siden retail i november. 5 år her i Norge / Europa retail 11. februar. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Dumt du ødela hele posten med den siste kommentaren, taper See what I did there? Endret 28. august 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er litt morsomt hvor seriøse folk er over wow for tiden. Er vel lov å spøke og provosere hverandre litt fortsatt heh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå