Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims, du gjør det jo bare lettere for deg selv, slipper drittarbeidet, trenger kun å gjøre det som er morro.

Og det f**er opp økonomien og balansen i spillet for 10-20000 andre som faktisk spiller uten å jukse. Nei vet, det er ikke Sims, det er WoW det...

Endret av Ercles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høhø, er dere trangsynte eller prøver dere å være irriterende?

Brukte sims som kun ett eksempel på hvordan man gjorde det lettere for seg selv, sammenlignet ikke sims og wow.

Kan ikke si det fucker opp økonomien for andre, da boten gjør det samme som stakkaren som sitter å spiller selv i 10 timer strekk.

Lenke til kommentar

Ok, så tenk deg dette da: Alle gjør ting selv(farmer gull, honor whatever) eller alle bruker Bot. Hva tror du skaper mest verdier i form av gull\honor? Bot selvsagt og det fucker opp økonomien i spillet. Jeg kan skaffe meg max gold limit uten å blunke engang, men gjør jeg det? nei! Hvorfor ikke? Fordi det er ikke det som er meningen. Hvis alle hadde hatt 10000000000000000000000 gull eller hva som er max grensen, tror du folk hadde guddet å lage ting etc for å selge? nei, seff ikke, de hadde bare kjøpt det på AH. Og hva skjer da? Ingen lager noenting og alt går til helvete. Det er en grunn til at det ikke er lov. Det er lettere for meg å bryte loven IRL å, men jeg gjør det ikke for det om. Bruk huet litt da ffs.

Lenke til kommentar

Folk må lære seg å leeche av andre, er ikke moro å gjøre ting selv.

Det er akkurat folk som dere bottere tjener på, folk som gjør det selv.

Det er jo da deres "farming" får profit, siden dere er alle ærlige og flinke og kjøper underpriset mats o.l fra dem.

Glad det ikke finnes mange bottere, da er det jo mer å tjene for de som botter.

Det enkle er ofte det beste, tror dere bare er redd for mr.ban

Lenke til kommentar
høhø, er dere trangsynte eller prøver dere å være irriterende?

Brukte sims som kun ett eksempel på hvordan man gjorde det lettere for seg selv, sammenlignet ikke sims og wow.

Kan ikke si det fucker opp økonomien for andre, da boten gjør det samme som stakkaren som sitter å spiller selv i 10 timer strekk.

Forskjellen er jo at det berører veldig mange andre når noen jukser i WoW og andre Onlinespill, kontra om du ønsker å starte ditt nye Sims-liv med litt ekstra penger lokalt på din maskin.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
men wat, dere får jo billig mats.

Hvordan ødlegger det for dere?

La oss bruke dette eksempelet. Du boter for å farme mats, så selge de. Da vil prisen gå ned for de som faktisk farmer selv, og de vil tjene mindre. Det er nesten umulig å gjøre noe i ett MMORPG som ikke har en effekt på andre.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Blir ikke også The Sims veldig kjedelig i lengden hvis du bruker cheats? Samme kan jo gjelde for andre spill, som foreksmepel å bruke "godmode", ja det kan være "morsomt" i 1dag eller 2, men etter det blir jo du lei? Det er jo ingen utfordring lenger, og det blir dønn kjedelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...