Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims, du gjør det jo bare lettere for deg selv, slipper drittarbeidet, trenger kun å gjøre det som er morro. Og det f**er opp økonomien og balansen i spillet for 10-20000 andre som faktisk spiller uten å jukse. Nei vet, det er ikke Sims, det er WoW det... Endret 28. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når man begynner å dra inn Sims er det vel bare å henge kroka på døra. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når man begynner å dra inn Sims er det vel bare å henge kroka på døra. HAHA! Ja Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 høhø, er dere trangsynte eller prøver dere å være irriterende? Brukte sims som kun ett eksempel på hvordan man gjorde det lettere for seg selv, sammenlignet ikke sims og wow. Kan ikke si det fucker opp økonomien for andre, da boten gjør det samme som stakkaren som sitter å spiller selv i 10 timer strekk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, så tenk deg dette da: Alle gjør ting selv(farmer gull, honor whatever) eller alle bruker Bot. Hva tror du skaper mest verdier i form av gull\honor? Bot selvsagt og det fucker opp økonomien i spillet. Jeg kan skaffe meg max gold limit uten å blunke engang, men gjør jeg det? nei! Hvorfor ikke? Fordi det er ikke det som er meningen. Hvis alle hadde hatt 10000000000000000000000 gull eller hva som er max grensen, tror du folk hadde guddet å lage ting etc for å selge? nei, seff ikke, de hadde bare kjøpt det på AH. Og hva skjer da? Ingen lager noenting og alt går til helvete. Det er en grunn til at det ikke er lov. Det er lettere for meg å bryte loven IRL å, men jeg gjør det ikke for det om. Bruk huet litt da ffs. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En spiller bidrar til at laget hans skal vinne, noe som øker sjansene for at de andre på laget skal vinne. Ett lag med 10 spiller har en stor fordel mod ett lag med f.eks. 7 spillere og 3 bots. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei? hvis du grider honor med bot er du jo bare i veien for resten av laget ditt, si at 3 stk bruker bot i en Wsg da er det plutselig 7imot 10 det er feil Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Folk må lære seg å leeche av andre, er ikke moro å gjøre ting selv. Det er akkurat folk som dere bottere tjener på, folk som gjør det selv. Det er jo da deres "farming" får profit, siden dere er alle ærlige og flinke og kjøper underpriset mats o.l fra dem. Glad det ikke finnes mange bottere, da er det jo mer å tjene for de som botter. Det enkle er ofte det beste, tror dere bare er redd for mr.ban Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Mr. ban er ikke farlig, men det er juks og jukser man ik et spill blir man ikke flink. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Eller så vil vi bare ikke bidra til å gjøre spillopplevelsen dårlig for andre? Endret 28. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 men wat, dere får jo billig mats. Hvordan ødlegger det for dere? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) høhø, er dere trangsynte eller prøver dere å være irriterende?Brukte sims som kun ett eksempel på hvordan man gjorde det lettere for seg selv, sammenlignet ikke sims og wow. Kan ikke si det fucker opp økonomien for andre, da boten gjør det samme som stakkaren som sitter å spiller selv i 10 timer strekk. Forskjellen er jo at det berører veldig mange andre når noen jukser i WoW og andre Onlinespill, kontra om du ønsker å starte ditt nye Sims-liv med litt ekstra penger lokalt på din maskin. Endret 28. august 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) men wat, dere får jo billig mats.Hvordan ødlegger det for dere? La oss bruke dette eksempelet. Du boter for å farme mats, så selge de. Da vil prisen gå ned for de som faktisk farmer selv, og de vil tjene mindre. Det er nesten umulig å gjøre noe i ett MMORPG som ikke har en effekt på andre. Endret 28. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Foresten, så er Sims umulig uten cheats. Hvertfall for meg . On topic: Folk som kjøper gull, botter/leecher har jeg liten respect for. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Foresten, så er Sims umulig uten cheats. Hvertfall for meg . On topic: Folk som kjøper gull, botter/leecher har jeg ingen respect for. Endret 28. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Folk som leecher bgs blir jo som regel temmelig fort rapportert for å være inactive, og bots er jo temmelig lette å legge merke til. Bare så synd at GMs bruker veldig lang tid på å kontakte oss spillere som rapporterer dem. I hvert fall det jeg har erfart i det siste. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det handler vel bare om hvor egoistisk en er. Bottere er egoister, eod. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Blir ikke også The Sims veldig kjedelig i lengden hvis du bruker cheats? Samme kan jo gjelde for andre spill, som foreksmepel å bruke "godmode", ja det kan være "morsomt" i 1dag eller 2, men etter det blir jo du lei? Det er jo ingen utfordring lenger, og det blir dønn kjedelig.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kjeda oss litt, så kjørte speedrun i HoL...Loken down på 19sek, kan ikke vært så galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå