Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ok, jeg ahr feil du har rett :)

Men uansett vi kommer nok ikke til å drepe LK før den nye exp for hvis du hører hva de sier i filmen; As the battle against the LK cont. a new evil et eller anna.

Det med at det holder på mens vi sloss mot Lich King betyr heller at det starta før Cataclysm er ute, men det er etter vi har sloss mot Lich King det bryter løs.

Edit: Slimda: Gled deg til Firefighter 25man, har hatt utalige wipenights der nå.

Jeg tør påstå Freya+3 25 man er hardere enn firefighter. I den forstand at Freya er mye mer RnG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bots er for tapere, rett og slett.

Hvis du ikke gidder å gjøre jobben for det, fortjener du det heller ikke.

Jeg rapporterer gladelig enhver bot-person, uansett om det er snakk om 1 minutt eller 5 dager.

Takk, da vet jeg om èn person som er fornuftig :)

Endret av Flygende rektum
Lenke til kommentar
Så deilig følelse av å kunne stå opp en dag med 30-40k mer honor enn dagen før, ved bare å sove godt!

Det er godt det!

Så kjempegøy det er å jukse i et spill altså. Virkelig! INgenting er bedre enn å få alt man peker på uten å gjøre noe for det! Verdens beste spill er de man jukser i! Hurra!

Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden.

Evt. folk som ikke takler å spille i mer enn 5 minutter uten å klage.

Lenke til kommentar
Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims, du gjør det jo bare lettere for deg selv, slipper drittarbeidet, trenger kun å gjøre det som er morro.

Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden.

Alt skal ikke være enkelt -_-"

post-172506-1251459776_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...