BigJackW Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ok, jeg ahr feil du har rett Men uansett vi kommer nok ikke til å drepe LK før den nye exp for hvis du hører hva de sier i filmen; As the battle against the LK cont. a new evil et eller anna. Det med at det holder på mens vi sloss mot Lich King betyr heller at det starta før Cataclysm er ute, men det er etter vi har sloss mot Lich King det bryter løs. Edit: Slimda: Gled deg til Firefighter 25man, har hatt utalige wipenights der nå. Jeg tør påstå Freya+3 25 man er hardere enn firefighter. I den forstand at Freya er mye mer RnG. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Freya er definitivt vanskeligere ja! Noen som har lyst å grinde 160000-ish honor med druiden min? *host* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ringer du en kineser og ber han gjøre det tar han pengene dine, selger alt du har og etterlater deg uten en tråd. Og du må fremdeles grinde 160 000 honor points. Endret 28. august 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hirr. -_- Nei det er no-go iom at druiden er på samme battle.net konto som warlocken, med samme authenticator & passord. Tar ikke den risken for å si det sånn. : Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kan jo ha en bot da, men det er jo en liten risk for å bli tatt Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bare å sette seg ned det nazrm, glad jeg ikke skal gjøre det for å si det sånn. Bruker å betale min yngre bror for å gjør slikt møkka arbeid, og han er ikke akkurat dyr i drift. Litt cola og smågodt (a) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Gjør alt sjøl jeg ^^ Mye enklere og jeg vet nøyaktig hva som foregår Bots er for folk som ikke klarer å gjøre ting selv. Jeg levlet fishing til max på 4 dager x) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei, bots er for folk som ikke gidder å gjøre ting selv men er smarte som klarer å sette opp en bot som de fleste wow spillere ikke klarer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bots er for tapere, rett og slett. Hvis du ikke gidder å gjøre jobben for det, fortjener du det heller ikke. Jeg rapporterer gladelig enhver bot-person, uansett om det er snakk om 1 minutt eller 5 dager. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Bots er for tapere, rett og slett. Hvis du ikke gidder å gjøre jobben for det, fortjener du det heller ikke. Jeg rapporterer gladelig enhver bot-person, uansett om det er snakk om 1 minutt eller 5 dager. Takk, da vet jeg om èn person som er fornuftig Endret 28. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så deilig følelse av å kunne stå opp en dag med 30-40k mer honor enn dagen før, ved bare å sove godt! Det er godt det! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er feil, bots er feil! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den posten var bare for å provosere. Bots er for tapere som ikke klarer noe selv End of story. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så deilig følelse av å kunne stå opp en dag med 30-40k mer honor enn dagen før, ved bare å sove godt! Det er godt det! Så kjempegøy det er å jukse i et spill altså. Virkelig! INgenting er bedre enn å få alt man peker på uten å gjøre noe for det! Verdens beste spill er de man jukser i! Hurra! Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden. Evt. folk som ikke takler å spille i mer enn 5 minutter uten å klage. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims, du gjør det jo bare lettere for deg selv, slipper drittarbeidet, trenger kun å gjøre det som er morro. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden. Alt skal ikke være enkelt -_-" Endret 28. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims, du gjør det jo bare lettere for deg selv, slipper drittarbeidet, trenger kun å gjøre det som er morro. Bots er for smarte mennesker som skjønner at det fins lettere måter i verden. Alt skal ikke være enkelt -_-" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Akkurat som at man kan bruke pengecheat på sims "I rest my case". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå