Schjellin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jo?hvis man ikke kjøper det får man jo ikke noe morro ut av det nye, hvis man fortsatt blir i lvl 80 er det jo ingen ting å gjøre når alle andre er 85. Personelig synes jeg det var morro når XP baren kom tilbake og jeg kunne begynne å lvle på nytt. De aller fleste som spiller wow, raider faktisk ikke. Jeg synes ikke det er mye, det minner mer om en form for boosterpack eller stor patch. For tiden så raider de aller fleste jo. alle raider ikke de nyeste men de fleste er innom et eller annet raid / instance relativt ofte Sist gang jeg var innom en instance var i starten i Juli og det var naxx 10, jeg holder meg til arena. Pve blir for kjedelig for meg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nå er det jo PvE-content som blir diskutert her da. Selv holder jeg meg så langt unna PvP som spillet's andre aspekter tillater Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jo?hvis man ikke kjøper det får man jo ikke noe morro ut av det nye, hvis man fortsatt blir i lvl 80 er det jo ingen ting å gjøre når alle andre er 85. Personelig synes jeg det var morro når XP baren kom tilbake og jeg kunne begynne å lvle på nytt. De aller fleste som spiller wow, raider faktisk ikke. Jeg synes ikke det er mye, det minner mer om en form for boosterpack eller stor patch. For tiden så raider de aller fleste jo. alle raider ikke de nyeste men de fleste er innom et eller annet raid / instance relativt ofte Jeg teller ikke naxx pugs med som raiding. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Arthas er ikke LK.altså når vi dreper Arthas på toppen av icecrown tingen dreper vi ikke LK, men bare en kropp som LK har besatt og styrer remote hvis du tenker litt data. Feil. "We are one...." Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Skal sette meg ned å se alle de "episodene" i kveld. Kan alt for lite om Lore. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ta en tur innom wow-europe og les historien og. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har vært innom noen ganger, men er så dårlig til å sette meg ned å lese Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 LK sin sjel sitter i rustningen vi kommer til å drepe kroppen ikke LK det er rustningen som styrer kroppen på en måte Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg liker komma og punktum! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 LK sin sjel sitter i rustningen vi kommer til å drepe kroppen ikke LK det er rustningen som styrer kroppen på en måte I have to call that BS. Initially trapped within the Frozen Throne, the Lich King eventually merged with the human Arthas Menethil becoming one being and the new Lich King Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ok, jeg ahr feil du har rett Men uansett vi kommer nok ikke til å drepe LK før den nye exp for hvis du hører hva de sier i filmen; As the battle against the LK cont. a new evil et eller anna. Endret 27. august 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jo, vi kommer til å slå LK før Cataclysm, det har Blizzard sagt selv. Om vi dreper han er ikke sikkert, men han vil bli slått. Endret 27. august 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Icecrown Citadel. The 4th floor is where you will fight Arthas og her er det snakk om 3.3. Og 3.3 (burde etter all logikk) komme før 4.0. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 HERREGUD å kjedelig og DRITT det er å lvl i cooking fra 340-350, jeg har kun en oppskrift og det er Zangarian Sporefish og de er et helvete å få. Jeg finner ingen skoler nesten. Er på 349 nå og kommer fader ikke til 350. Tror jeg har laget 20 fisk nå og fremdeles vil den ikke til 350. Av ti fisk jeg får er kanskje en halv sporefish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Så, fjerde kveld på Firefighter. Rusted Proto-Drake! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ok, jeg ahr feil du har rett Men uansett vi kommer nok ikke til å drepe LK før den nye exp for hvis du hører hva de sier i filmen; As the battle against the LK cont. a new evil et eller anna. Det med at det holder på mens vi sloss mot Lich King betyr heller at det starta før Cataclysm er ute, men det er etter vi har sloss mot Lich King det bryter løs. Edit: Slimda: Gled deg til Firefighter 25man, har hatt utalige wipenights der nå. Endret 27. august 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, kontoen jeg opprettet mens jeg ventet på at main-account ble gjenopprettet ble nettopp cancelled for "Involvement in online trading activities" På hvilken måte er det å levle en Female Dwarf Hunter til 9 mens du venter på GM "Involvement in online trading activities" ? Greit også at de canceller ETTER at jeg selv cancelet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Edit: Slimda: Gled deg til Firefighter 25man, har hatt utalige wipenights der nå. Kommer nok aldri dit, da vi for det meste kjører 10mannsraid og 25mannspugger. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kommer nok aldri dit, da vi for det meste kjører 10mannsraid og 25mannspugger. Ah, slipper den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå