Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så vanskelig egentlig. Blood Elves og Draenei var jo "tilgjengelig" når pre-patchen til Burning Crusade kom, men du fikk ikke gjort noe med det, da du ikke hadde korrekt expansion-pack.

Jo, men Bloodmyst og Silvermoon områdene er egentlig i Outland mappen, og man teleporteres dit når man krysser havet eller porten i EP. Portalen krevde BC og tok man båten ble man transportert til Stonetalon Mountains (var ganske morsomt). Åpner man derimot nye områder i Azeroth så kan man vandre fritt.

 

Forøvrig blir det spennende å se hvordan de nå skal merge inn BE områdene i Azeroth, det blir nok en lappejobb av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Vel, de kan ikke ha to instance basserte Azeroth, det er jo dyrere å drive det enn å bare ha en og selge mindre expansionapakker. Men saken er jo at mye av det som jeg ser på som virkelig nytt i Cataclysm vil jo bli tilgjengelig for alle. Nytt statsystem, nytt talent system, guild levling system, Azeroth Revamped. Det de ikke får er 5 levler, ett par raid instancer og to nye raser.

 

Med andre ord så går de som ikke kjøper denne expansionpakken ikke glipp av så sykt mye, så frem til at de ikke raider selvfølgelig. Poenget mitt var vel at jeg hadde håpet det var noe extra som fristet med denne expansionpakken, selv om jeg sålangt synes det høres veldig lovende ut.

Lenke til kommentar
De går glipp av 5 levler. (level 85)

De går glipp av alle de nyeste raidene og dungeonene, samt heroic versjonen av Deadmines og Shadowfang Keep (vil jeg tro)

De går glipp av Archeology og PAth of the Titans.

De går glipp av det som skjer i slutten av spillet.

Ja, vel. Det er jo ikke akkurat imponerende mye da.

Lenke til kommentar

Vi skal sloss mot Lich King i fjerde-etasje av Icecrown Citadel. Fra andre til tredje etasje, flyr vi om kapp med Horde/Alliance for å komme først, samt vi border de andre og sloss visstnok.

 

Og The Lich King er ikke Arthas, og ikke er han Ner'zhul. Han er en blanding, noe nytt. Vann og Konsentrat er ikke konsentrat-vann, men saft!

 

:p

Lenke til kommentar
jo?

hvis man ikke kjøper det får man jo ikke noe morro ut av det nye, hvis man fortsatt blir i lvl 80 er det jo ingen ting å gjøre når alle andre er 85. Personelig synes jeg det var morro når XP baren kom tilbake og jeg kunne begynne å lvle på nytt.

De aller fleste som spiller wow, raider faktisk ikke.

 

Jeg synes ikke det er mye, det minner mer om en form for boosterpack eller stor patch.

Lenke til kommentar
jo?

hvis man ikke kjøper det får man jo ikke noe morro ut av det nye, hvis man fortsatt blir i lvl 80 er det jo ingen ting å gjøre når alle andre er 85. Personelig synes jeg det var morro når XP baren kom tilbake og jeg kunne begynne å lvle på nytt.

De aller fleste som spiller wow, raider faktisk ikke.

 

Jeg synes ikke det er mye, det minner mer om en form for boosterpack eller stor patch.

 

For tiden så raider de aller fleste jo. alle raider ikke de nyeste men de fleste er innom et eller annet raid / instance relativt ofte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...