Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The following bug fixes to Val'kyr Twins were just deployed, and they will increase the overall difficulty of the encounter.

 

* Surge of Light and Surge of Darkness were not being cast properly on Normal difficulties.

* Light Vortex was doing less damage than Dark Vortex.

 

 

Along with those two major bug fixes, we also increased the rate with which the Concentrated Light and Concentrated Darkness spawns.

 

 

Hva med dette gjør encounteret verre?

Synes det gjør det enklere siden jeg lettere kan stacke den til 100 (husker ikke navnet)

Lenke til kommentar

regner med du gjorde den på 10man.

25man brukte vi typ 4 forsøk fordi det ble for mange som skulle mase om hvilken farge vi skulle ha.

endte opp med å splitte VT slik at hver "gruppe" hadde en channel hver, da gikk det fort gitt :p

det at light saken gjør mer damage er jo /care, man absorber den uansett.

det med at det ikke blir castet ordentlig på 10man skulle jeg gjerne visst hva de legger i da jeg bare har gjort 25man.

det at vi får mer av disse kulene er jo en direkte buff :)

Lenke til kommentar
regner med du gjorde den på 10man.

25man brukte vi typ 4 forsøk fordi det ble for mange som skulle mase om hvilken farge vi skulle ha.

endte opp med å splitte VT slik at hver "gruppe" hadde en channel hver, da gikk det fort gitt :p

det at light saken gjør mer damage er jo /care, man absorber den uansett.

det med at det ikke blir castet ordentlig på 10man skulle jeg gjerne visst hva de legger i da jeg bare har gjort 25man.

det at vi får mer av disse kulene er jo en direkte buff :)

Tok den på 10man ja, men har vanskelig for å tro at den er mye vanskeligere som 25man. Det er jo bare å putte raidet i to grupper, så sier man "Group 1 change to light" eller "group 2 change to light", eller hva nå enn man skal gjøre.

Lenke til kommentar

Er like lett, men siden du tok 10man lurte jeg på om du merka hva denne 10man biten av hotfixen var :)

 

Snubla forsåvidt over en artig kommentar på en "skjult" negerslave sak i forbindelse med Worgen.

 

"Shadowfang Keep is run by a white guy. He has slaves, called Worgen. Worgen are black. Worgen backwards is Negrow. Worgen work in the fields outside of SFK and in Silverpine Forest. When they are killed they drop snapvine watermellon."

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en ting. I neste expansionpack "Cataclysm" så vil jo Azeroth bli totalt forrandra, jeg synes tanken på at verden "går videre" er utrolig kul. Men hver expansionpack opp til nå har hatt ett helt nytt området. Så hvordan blir det da med de som velger å ikke kjøpe denne expansionpakken?

Lenke til kommentar

De får vel bare spille videre i sin gamle instance av azeroth..de kan ikke lage expansionpakker folk MÅ ha for å spille tror jeg.

 

Sånn det funket i Anarchy Online, om man ikke gadd å kjøpe Notum Wars så man rett og slett ikke texturene til de nye tingene i pakken, og kunne ikke gjøre quests eller ting som hadde med pakken å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tror alle vil se at Azeroth blir forandret, men de kan ikke gjøre noe av det som er morro tenker jeg.

 

Alle vil nok se Azeroth forandret. Dette vil sikkert skje i en content-patch før expansionen blir releasa.

Vil det det? Isåfall blir det vanskelig å stenge av de nye områdene. Da må de bare låse level cap. Det blir helt feil. Jeg tror de kommer til å vente med nye Azeroth til patch day, men at talent trees, spells osv kommer i pre patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...