Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har ett spørsmål ang pc'n min jeg også.

 

Jeg spiller på en bærbar med følgende specc:

 

Pentium T3400

4GB Ram

Ati Radeon 3470 512 MB

2,2 GHz

 

Men når jeg spiller og jeg kommer i combat (raids) begynner det å lagge noe helt jævlig. Dette skjedde ikke på min eldre pc på 3 år. Jeg har satt alt på lavt, men til ingen nytte. Ja dette er kanskje ikke den beste pcn i verden, men for all del, skal da kunne spille WoW på den uten store problemer. Trodde jeg da.

 

Når jeg løper rundt i Dalaran har jeg 30-40 fps, men når jeg kommer i combat i raids, begynner helvette.

 

Noe som kan gjøres for at dette blir bedre? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Har slått skygger til bunns, view distance til bunns, og alle de fire rutene man kan ha haker i nederst på "effekt" fana, har jeg fjerna haka i.

 

Men fpsen kommer seg ikke over 30 allikevel.

 

Er det noen andre mirakler jeg kan utføre eller?

Er den låst på under 30?

Isåfall kan du prøve å ta å skrive /console maxfps 60 eller noe, kan også skru av V-sync men det veit jeg ikke om hjelper..

Lenke til kommentar
Har slått skygger til bunns, view distance til bunns, og alle de fire rutene man kan ha haker i nederst på "effekt" fana, har jeg fjerna haka i.

 

Men fpsen kommer seg ikke over 30 allikevel.

 

Er det noen andre mirakler jeg kan utføre eller?

Er den låst på under 30?

Isåfall kan du prøve å ta å skrive /console maxfps 60 eller noe, kan også skru av V-sync men det veit jeg ikke om hjelper..

 

Den ekke låst nei, er bare at den er stabil. 22, 25, 28, 30, 31, 21, osv.

 

Prøvde å skrive console maxfps 60 og 100, men skjedde ikkeno, stadig vekk lav fps. Synes det er så lavt, for på min stasjonære som er rundt 4 år eller no ligger jeg på rundt 60-80.

 

Andre som vet om noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Å lvl fra 290-300 med thorium minene er et helvete, det hadde dere som sa det rett i :( Jeg mangler 3 stk nå. Jeg blir så kvalm og svimmel av å løpe rundt i Plaguelands, opp og ned, hit og dit, og trær i veien så jeg ikke ser en shit :p

Prøvde å følge et minekart jeg fant, men det er ikke miner der kartet sier at det skal være det. Tar hundre år...

Lenke til kommentar
Hei, har ett spørsmål ang pc'n min jeg også.

 

Jeg spiller på en bærbar med følgende specc:

 

Pentium T3400

4GB Ram

Ati Radeon 3470 512 MB

2,2 GHz

 

Men når jeg spiller og jeg kommer i combat (raids) begynner det å lagge noe helt jævlig. Dette skjedde ikke på min eldre pc på 3 år. Jeg har satt alt på lavt, men til ingen nytte. Ja dette er kanskje ikke den beste pcn i verden, men for all del, skal da kunne spille WoW på den uten store problemer. Trodde jeg da.

 

Når jeg løper rundt i Dalaran har jeg 30-40 fps, men når jeg kommer i combat i raids, begynner helvette.

 

Noe som kan gjøres for at dette blir bedre? :)

 

Anbefaler deg å raide med kun nøvdendige addons og se om det gir resultater.

Lenke til kommentar

Er mye small thorium veins i un'goro, men hun trenger vel å levle mining, og da trenger hun vel rich thorium veins, som det ikke er så mye av i Un'goro... Alltid farma Rich i Darkwhisper gorge, helt sør i silithus. Nesten aldri noe konkurranse der, men greit å være over level 60 der da...

Lenke til kommentar
Har slått skygger til bunns, view distance til bunns, og alle de fire rutene man kan ha haker i nederst på "effekt" fana, har jeg fjerna haka i.

 

Men fpsen kommer seg ikke over 30 allikevel.

 

Er det noen andre mirakler jeg kan utføre eller?

Hvis du har på windowed mode er det bare å skru det av med en gang. Laptopen min er slik, men takler ikke windowed mode ~25 fps, skrur det av nesten stabil 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...