Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde en stor diskusjon om en DK kan rolle need på dette itemet http://www.wowhead.com/?item=47522, var en hunter som ville ha det også.

Strengt tatt ville ikke jeg latt Death Knighten rulle, da han kan heller skaffe seg Edge of Ruin som dropper fra førstebossen. Den har strength, og er da langt bedre for en DPS og Tank-DK enn hva Agility vil være.

 

Du så ikke at Marrowstrike hadde både mer baseline Stamina og en socket vel?

 

Hvorvidt Agility vs. Strength for tanking angår er jeg faktisk ikke helt sikker. Jeg vet faktisk ikke om det er DR på agi dodge, men parry strength blir ganske håpløst når du begynner å få litt gear og er verdt veldig lite mitigation. Agilitien gir ~1.5% dodge, mens Strength gir vel 0.66% parry eller noe slikt. (30 rating)

 

Jeg kan vel også si at Agility gir Armor.

 

Edge of Ruin er ganske søppel til tanking i forhold altså.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Hadde en stor diskusjon om en DK kan rolle need på dette itemet http://www.wowhead.com/?item=47522, var en hunter som ville ha det også.

Strengt tatt ville ikke jeg latt Death Knighten rulle, da han kan heller skaffe seg Edge of Ruin som dropper fra førstebossen. Den har strength, og er da langt bedre for en DPS og Tank-DK enn hva Agility vil være.

 

Du så ikke at Marrowstrike hadde både mer baseline Stamina og en socket vel?

 

Hvorvidt Agility vs. Strength for tanking angår er jeg faktisk ikke helt sikker. Jeg vet faktisk ikke om det er DR på agi dodge, men parry strength blir ganske håpløst når du begynner å få litt gear og er verdt veldig lite mitigation. Agilitien gir ~1.5% dodge, mens Strength gir vel 0.66% parry eller noe slikt. (30 rating)

 

Jeg kan vel også si at Agility gir Armor.

 

Edge of Ruin er ganske søppel til tanking i forhold altså.

 

Jepp!

Som jeg sa, Marrowstrike er et helt OK tankevåpen.

Lenke til kommentar

Jepp, Agility er greit som defensive stat.

Jepp, marrowstrike har 4 mer stamina enn øksa, samt en socket.

 

Betyr det at DKen skal få rulle på våpenet fremfor en Agility-klasse? Nei, syns jeg. Både Feral-druids og Hunters burde få prioritet på det våpenet der.

 

Dessuten, Migitation er fint å ha, men du får ikke tanka mye uten skikkelig TPS, og til det trenger du... Strength.

Lenke til kommentar

Tror DKen var 'dps' specc, han var hvertfall ikke tanken.

Uansett så ble DK'en nedstemt og hunter fikk våpenet.

 

Har gjort alle questene i Hellfire Pensula. Hvor bør jeg dra nå å fortsette? Virker som jeg er litt for høy level til Zangramash. Er lock btw.

 

Hvis du har gjort alle så bør du være 61-62 og da passer Zangramash helt fint for deg.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
Har gjort alle questene i Hellfire Pensula. Hvor bør jeg dra nå å fortsette? Virker som jeg er litt for høy level til Zangramash. Er lock btw.

Du er ikke "for høy" før du er 68-69, eller når questene blir grå. Questene gir like mye penger og experience uavhengig av level. (inntil questene er grå)

Lenke til kommentar
Skru av skygger om du har de på.

 

Snakker du om det som heter "shadow quality" ? for det står på minimum.

 

Andre ting jeg kan sette ned som ikke ødelegger så mye? Hva med specular lightning og de der nede? skal jeg bare slå av de? skjønner ikke helt hva alt er.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Skru av skygger om du har de på.

 

Snakker du om det som heter "shadow quality" ? for det står på minimum.

 

Andre ting jeg kan sette ned som ikke ødelegger så mye? Hva med specular lightning og de der nede? skal jeg bare slå av de? skjønner ikke helt hva alt er.

Reduserer du View Distance får du kraftig forbedring uten å ødelegge grafikkvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...