Crispin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva i alle dager? Det var ikke sånn da jeg var ung, vi spilte aldri spill i timene i lyngdal. Snufs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Idd!Mr. Tøs husker nok hvor anti-wow jeg var da vi gikk på IKT x) Spilte ikke du WoW når vi gikk på IKT? Ser ut til at jeg sakte blir overtalt til å rolle Horde på Zenedar nå.. Start ally på Aerie Peak! Du verden så populær jeg er.. Holder jo uansett ikke følge med deg når du RAFer. Med mindre jeg starter en DK da, men orker ikke å ha to DK levleprosjekt gående samtidig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mulig å kjøpe arenagear fra TBC enda? kunne tenkt meg litt snacks på roguen Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er det, kos og se igjen merciless til shaman <3 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Noen andre som får "The login server is currently too busy" når de prøver å logge in? Har spurt andre og de kom rett inn. Har battle.net + authenticator btw, om det skulle ha noe å si. Edit: Trial account funka flott, så er enten battle.net (Som de andre også har, og det funka fint for dem) eller authenticator som gjør noe. Edit2: Ser ut til at det er US maintenance, og jeg tydligvis har US battle.net account. Registrerte den på blizzard.com for WotLK beta, men bruker den som battle.net nå. Gg Blizzard, gi oss i det minste en mulighet for å bytte til EU for å ordne det. Endret 25. august 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er det, kos og se igjen merciless til shaman <3 Hvor får man kjøpt dette? og tenkte mest på S3/4 gear ofc må jeg gjøre arena på 70 for å skaffe det, men det er np. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Kjøpes der du kjøpte arena gear i TBC (Nagrand osv). Har ihvertfall sett S4 der mener jeg å huske. Endret 25. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Var i nagrand for å signe arena i går, da så jeg ikke, sjekka shatt med roguen på 61 i dag, heller ingenting, får sjekke det mer nøye når den er 70 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Shattrath, er det ikke det da? Kan hende dette var kun for Vengeful/brutal? Uansett. Arenapoints. Reset. Imorgen? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Idd!Mr. Tøs husker nok hvor anti-wow jeg var da vi gikk på IKT x) Spilte ikke du WoW når vi gikk på IKT? Ser ut til at jeg sakte blir overtalt til å rolle Horde på Zenedar nå.. Start ally på Aerie Peak! Du verden så populær jeg er.. Holder jo uansett ikke følge med deg når du RAFer. Med mindre jeg starter en DK da, men orker ikke å ha to DK levleprosjekt gående samtidig. Så fort jeg er 80, kan jeg booste deg, om du vil Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Shattrath, er det ikke det da? Kan hende dette var kun for Vengeful/brutal?Uansett. Arenapoints. Reset. Imorgen? Jo, men tror det gamle arena-gearet er flyttet til Stormwind, men nå ble jeg litt usikker :s Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Får sjekke orgrimmar mer nøye siden, points resettes ikke før neste uke btw. man får points i natt også, så har man en uke på å bruke de, blir å kjøpe honor for min del. de du har igjen fjernes neste uke, ikke i natt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvor er alle alleys når jeg skal ta dem? Løp gjennom hele Darkshore og fikk tak i en Men fikk explored Darkshore da Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Stikk til en litt mer befolka sone? Hva med Hellfire f.eks? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Haha, jeg må ha de så lave at jeg kan ta de da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hadde en stor diskusjon om en DK kan rolle need på dette itemet http://www.wowhead.com/?item=47522, var en hunter som ville ha det også. Lenke til kommentar
TheFuneral Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Woho! 100 Isle of Conquest wins og Master of Isle of Conquest completed ! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hadde en stor diskusjon om en DK kan rolle need på dette itemet http://www.wowhead.com/?item=47522, var en hunter som ville ha det også. Selvfølgelig kan en DK rolle. Fint tanke våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå