probin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) leste noe på mmo at arena season 6 går ned idag.. kan være derfor andeby :O eller.. trur jeg tar feil "This is just to remind everybody that Arena Season 6 is scheduled to end tonight. " Endret 25. august 2009 av probin Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tipper det skjer ved maintenance, Probin, og at det kun er for US i natt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tipper det skjer ved maintenance, Probin, og at det kun er for US i natt. jah.. det stemmer.. tenkte ikke på det Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tror nok season 7 starter nå i morgen på EU og, men venner kan jo ta feil de og ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Idd!Mr. Tøs husker nok hvor anti-wow jeg var da vi gikk på IKT x) Spilte ikke du WoW når vi gikk på IKT? Ser ut til at jeg sakte blir overtalt til å rolle Horde på Zenedar nå.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 NEEEI, for all del, ikke spill på zenedar! Serveren er overfylt av 12-årige arabere som kommer til å irritere deg grønn! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 jo, jeg startet i oktober det året tror jeg BRA! ^^ Horde = pew pew ^^ NEEEI, for all del, ikke spill på zenedar! Serveren er overfylt av 12-årige arabere som kommer til å irritere deg grønn! De har blitt meget mobbet de siste 5-6 månedene Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Idd!Mr. Tøs husker nok hvor anti-wow jeg var da vi gikk på IKT x) Spilte ikke du WoW når vi gikk på IKT? Ser ut til at jeg sakte blir overtalt til å rolle Horde på Zenedar nå.. Start ally på Aerie Peak! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 90% av folka som har postet de siste sidene jobber med IKT på samme skole, hvorfor har dere ikke bare åpna for WoW på skolen? dere er IKT-folk slacker jo bare uansett (de vi har gamer 70% av tiden) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har bestemt meg for å aldri skifte server igjen. Vært Alliance på Quel'Thalas nå siden høst, og har ingen planer om å skifte. Er så lei av å skifte 90% av folka som har postet de siste sidene jobber med IKT på samme skole, hvorfor har dere ikke bare åpna for WoW på skolen? dere er IKT-folk slacker jo bare uansett (de vi har gamer 70% av tiden) Det gjorde de som jobbet med IKT på VGSen jeg gikk på og. "Terrorists Win" var vanlig å høre når man spurte om PC-hjelp. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 90% av folka som har postet de siste sidene jobber med IKT på samme skole, hvorfor har dere ikke bare åpna for WoW på skolen? dere er IKT-folk slacker jo bare uansett (de vi har gamer 70% av tiden) Fordi det er østfold fylkeskommune som styrer slikt, og ikke vi på skolen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og som IKT-lærling har du ikke lært deg noen metoder å omgå slikt på? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det suger, men sånn som det er nå gjør vi ihvertfall noe av jobben vår x) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Nei. Edit: Var til kuldesjokk. Endret 25. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og som IKT-lærling har du ikke lært deg noen metoder å omgå slikt på? Om du vil sette opp et vpn-nettverk til meg, så værsågod ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har et VPN-nettverk! Men det er til jobbens interne nettverk, og er nok langt sterkere beskyttet enn noen av skole-nettene dere sitter på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så desperate etter å game som dere høres ut så hadde ihvertfall jeg tatt meg tida til å omgå det hvis jeg var dere Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dessuten, om vi hadde tatt oss bryet til det, så har vi ikke gode nok maskiner, og i tillegg er det 2 "sjefer" som så og si alltid er her og har kontroll på at vi gjør jobben vår (tror ikke de har skjønt hva diskusjon.no er enda ) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og godt er det ! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå