storken Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fikk ned Faction Champions igår, den var ikke lett nei - brukte sikkert tre timer på den xD Skal sies at raidgroupen var ganske undergearet, men vi pulla det off Holdt 3,8k dps igjennom hele fighten og hadde totalt 3,2 mill damage done da vi var ferdige, ganske så langdrygt egentlig Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Digger navnet på vendors utenfor ToC. Champion Faesrol og Champion Isimode.. xD Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jepp bare samme etternavn Mulig at jeg eller han bytter etternavn da? Eller må man betale da? Er 99,99% sikker på at du ikke kan bytte navn på en konto. Ser ikke hvorfor det skulle gå an heller. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Merge med battle.net og du kan endre det Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Merge med battle.net og du kan endre det Du får ikke endra det helt, om du f.eks. ringer til Blizzard og de spør etter navn på kontoen godtar de bare det originale navnet på WoW kontoen, ikke battle.net kontoen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm, fikk Marrowstrike fra Totc i dag, lurer på om jeg skal bruke den i stedet for Øksa fra HOL til tanking på DK? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Spiller wow på denna maskinen: https://prisguiden.no/product.php?product_id=100570 Ligger på rundt 25-30 fps normalt. Synes det er litt vell lite ettersom pcen er såpass bra. Lagger veldig mye i dalaran f.eks. Er det noen som har no gode tips til hva jeg burde fikse på? Veit at grafikk har mye og så, men inne på video options er det så mye forskjellig, som jeg ikke skjønner hva er. Så hvis det er noe som er veldig vanlig at man setter ned uten at det gjør så mye hadde det vært fint om noen kunne sagt det her. Endret 24. august 2009 av Gloms Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skru av skygger om du har de på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg skulle trene meg på lvl 64, men det var ikke noe jeg kunne trene? Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tenker på å lage en pvp film med balance druiden min. Hvis du skulle se en slik film, hva ville du se da? For å gjøre det litt lettere, liste med ting jeg kan ha med. Ranger de etter nr hva som er ønskelig og ikke! - 2v2 med en discpriest, ender ofte opp med at jeg burster ned et target mot healer/dps, eller med at vi outlaster double dps. - 2v2 med rogue, veldig korte matches - ofte under 1 min. Jeg cycloner og har oppe treants og starfall mens rogue dreper noe. Basically it. - Duels mot gode motstandere; - roguer er veldig vanskelige å få has på. - Warriorer går ned, men vanskelig mot gode. - Mager er jævlige, ebber ofte ut i masse healing. - Priester blir ofte offer for 3-4 eclipse starfires som kommer i critchain - men det tar også mye tid. - Hunter er pure rushdown med minimalt med healing. - Druids, da feral eller balance, er alltid interessant med cyclones, roots, maim osvosv. self mye healing inni bildet. - Shamans, tar sikkert med en ele shaman her, mye burst - Dk, mye healing - outlast, kan bli kjedelig. - Ret, mye samme som dk, bare at bursen for å få ned bruker bli ganske så fin. - Battlegrounds; - Wsg med zerker? Sa noen 20k starfires? eller 14k wraths for den saks skyld. - AB med noen solobeskyttelser av Lm. - Eots, ikke så særlig mye å se her? - Av, Stealthe og dytte players, med typhoon, som kommer tidlig ned til frostwolf inn i keepet - for så å bli 1 shotta av han ^^, - Wintergrasp; 20 tenacity klipp kan være interesssant? Sa noen 50k starfires? - Kort klipp fra voa10 (pve), der jeg gjør 7k dps? Noe annet som burde være med? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Digger navnet på vendors utenfor ToC. Champion Faesrol og Champion Isimode.. xD Haha, godt å se at Blizzard har litt humor =) Jeg skulle trene meg på lvl 64, men det var ikke noe jeg kunne trene? Forstår ikke helt hva du mener, trene = levle/grind? Da passer vel Terokk eller Nagrada (skriveleif i zone navna) Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han mener trene som i trene skills for hver andre level som vi vanligvis gjør... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Etter level 60 får du nye skills hver level, men hunters er en av de få klassene som ikke har noe å trene på en av de levlene. Og i dette tilfellet, level 64. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tenker på å lage en pvp film med balance druiden min. Hvis du skulle se en slik film, hva ville du se da? For å gjøre det litt lettere, liste med ting jeg kan ha med. Ranger de etter nr hva som er ønskelig og ikke! - 2v2 med en discpriest, ender ofte opp med at jeg burster ned et target mot healer/dps, eller med at vi outlaster double dps. - 2v2 med rogue, veldig korte matches - ofte under 1 min. Jeg cycloner og har oppe treants og starfall mens rogue dreper noe. Basically it. - Duels mot gode motstandere; - roguer er veldig vanskelige å få has på. - Warriorer går ned, men vanskelig mot gode. - Mager er jævlige, ebber ofte ut i masse healing. - Priester blir ofte offer for 3-4 eclipse starfires som kommer i critchain - men det tar også mye tid. - Hunter er pure rushdown med minimalt med healing. - Druids, da feral eller balance, er alltid interessant med cyclones, roots, maim osvosv. self mye healing inni bildet. - Shamans, tar sikkert med en ele shaman her, mye burst - Dk, mye healing - outlast, kan bli kjedelig. - Ret, mye samme som dk, bare at bursen for å få ned bruker bli ganske så fin. - Battlegrounds; - Wsg med zerker? Sa noen 20k starfires? eller 14k wraths for den saks skyld. - AB med noen solobeskyttelser av Lm. - Eots, ikke så særlig mye å se her? - Av, Stealthe og dytte players, med typhoon, som kommer tidlig ned til frostwolf inn i keepet - for så å bli 1 shotta av han ^^, - Wintergrasp; 20 tenacity klipp kan være interesssant? Sa noen 50k starfires? - Kort klipp fra voa10 (pve), der jeg gjør 7k dps? Noe annet som burde være med? Jeg liker best arena filmer, men du kan jo også gjøre at du tar alle de crits filma dine i starten bare for show off. Også gå inn på arenaen etter. Så det blir en slags intro. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg skulle trene meg på lvl 64, men det var ikke noe jeg kunne trene? http://thottbot.com/?c=Hunter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Du henviser til Thottbot, styggeste database-side ever? Bruk i det minste Wowhead.com da... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Viser bare noe som ser ganske oversiktig ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Etter level 60 får du nye skills hver level, men hunters er en av de få klassene som ikke har noe å trene på en av de levlene. Og i dette tilfellet, level 64. Aha, takk. Jeg som elsker å trene Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Av en eller annen grunn så syns jeg Thottbot er mest lettvindt, går fortere liksom. Bruker bare wowhead når jeg skal ha det litt mere oversiklig og få bedre innfo om ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg klarer ikke å få det lettere enn i wowhead. Har lagt inn autosøk-kommando i Opera, så jeg skriver bare wh SØKEORD i et nytt vindu og trykker enter. Voila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå