Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Fikk ned Faction Champions igår, den var ikke lett nei - brukte sikkert tre timer på den xD Skal sies at raidgroupen var ganske undergearet, men vi pulla det off :p Holdt 3,8k dps igjennom hele fighten og hadde totalt 3,2 mill damage done da vi var ferdige, ganske så langdrygt egentlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller wow på denna maskinen: https://prisguiden.no/product.php?product_id=100570

Ligger på rundt 25-30 fps normalt. Synes det er litt vell lite ettersom pcen er såpass bra. Lagger veldig mye i dalaran f.eks.

Er det noen som har no gode tips til hva jeg burde fikse på? Veit at grafikk har mye og så, men inne på video options er det så mye forskjellig, som jeg ikke skjønner hva er. Så hvis det er noe som er veldig vanlig at man setter ned uten at det gjør så mye hadde det vært fint om noen kunne sagt det her.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Tenker på å lage en pvp film med balance druiden min. Hvis du skulle se en slik film, hva ville du se da?

For å gjøre det litt lettere, liste med ting jeg kan ha med. Ranger de etter nr hva som er ønskelig og ikke!

- 2v2 med en discpriest, ender ofte opp med at jeg burster ned et target mot healer/dps, eller med at vi outlaster double dps.

- 2v2 med rogue, veldig korte matches - ofte under 1 min. Jeg cycloner og har oppe treants og starfall mens rogue dreper noe. Basically it.

- Duels mot gode motstandere;

- roguer er veldig vanskelige å få has på.

- Warriorer går ned, men vanskelig mot gode.

- Mager er jævlige, ebber ofte ut i masse healing.

- Priester blir ofte offer for 3-4 eclipse starfires som kommer i critchain - men det tar også mye tid.

- Hunter er pure rushdown med minimalt med healing.

- Druids, da feral eller balance, er alltid interessant med cyclones, roots, maim osvosv. self mye healing inni bildet.

- Shamans, tar sikkert med en ele shaman her, mye burst

- Dk, mye healing - outlast, kan bli kjedelig.

- Ret, mye samme som dk, bare at bursen for å få ned bruker bli ganske så fin.

- Battlegrounds;

- Wsg med zerker? Sa noen 20k starfires? eller 14k wraths for den saks skyld.

- AB med noen solobeskyttelser av Lm.

- Eots, ikke så særlig mye å se her?

- Av, Stealthe og dytte players, med typhoon, som kommer tidlig ned til frostwolf inn i keepet - for så å bli 1 shotta av han ^^,

- Wintergrasp; 20 tenacity klipp kan være interesssant? Sa noen 50k starfires?

- Kort klipp fra voa10 (pve), der jeg gjør 7k dps?

Noe annet som burde være med?

Lenke til kommentar
Digger navnet på vendors utenfor ToC. Champion Faesrol og Champion Isimode.. xD

Haha, godt å se at Blizzard har litt humor =)

Jeg skulle trene meg på lvl 64, men det var ikke noe jeg kunne trene? :ermm:

Forstår ikke helt hva du mener, trene = levle/grind?

Da passer vel Terokk eller Nagrada (skriveleif i zone navna)

Lenke til kommentar

Tenker på å lage en pvp film med balance druiden min. Hvis du skulle se en slik film, hva ville du se da?

For å gjøre det litt lettere, liste med ting jeg kan ha med. Ranger de etter nr hva som er ønskelig og ikke!

- 2v2 med en discpriest, ender ofte opp med at jeg burster ned et target mot healer/dps, eller med at vi outlaster double dps.

- 2v2 med rogue, veldig korte matches - ofte under 1 min. Jeg cycloner og har oppe treants og starfall mens rogue dreper noe. Basically it.

- Duels mot gode motstandere;

- roguer er veldig vanskelige å få has på.

- Warriorer går ned, men vanskelig mot gode.

- Mager er jævlige, ebber ofte ut i masse healing.

- Priester blir ofte offer for 3-4 eclipse starfires som kommer i critchain - men det tar også mye tid.

- Hunter er pure rushdown med minimalt med healing.

- Druids, da feral eller balance, er alltid interessant med cyclones, roots, maim osvosv. self mye healing inni bildet.

- Shamans, tar sikkert med en ele shaman her, mye burst

- Dk, mye healing - outlast, kan bli kjedelig.

- Ret, mye samme som dk, bare at bursen for å få ned bruker bli ganske så fin.

- Battlegrounds;

- Wsg med zerker? Sa noen 20k starfires? eller 14k wraths for den saks skyld.

- AB med noen solobeskyttelser av Lm.

- Eots, ikke så særlig mye å se her?

- Av, Stealthe og dytte players, med typhoon, som kommer tidlig ned til frostwolf inn i keepet - for så å bli 1 shotta av han ^^,

- Wintergrasp; 20 tenacity klipp kan være interesssant? Sa noen 50k starfires?

- Kort klipp fra voa10 (pve), der jeg gjør 7k dps?

Noe annet som burde være med?

Jeg liker best arena filmer, men du kan jo også gjøre at du tar alle de crits filma dine i starten bare for show off. Også gå inn på arenaen etter. Så det blir en slags intro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...