Petter Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jepp bare samme etternavn Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Mulig med en mer dekkende forklaring? Link muligens? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 For å send en char til en annen konto, må eieren av kontoen ha samme etternavn som den andre eieren av sin konto. F.eks Min bror kan sende meg hans karakter. Jeg kan sende han min karakter. Jeg kan ikke sende karakteren min til noen her med mindre de er i familie med meg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, mener nok det. Litt trøtt når jeg skrev det innlegget der Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så vidt jeg forsto så fikk en kompis av meg til å transfere en character mellom to accounter som ikke hadde samme etternavn, men var merga i samme battle.net eaccount. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvis de er på samme battle.net-konto er vel de eid av samme person? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gah, til helvete med Strat og baronen >< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå er jo fyren dau som ei sild, så han har nok vært der, gitt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fikk endelig tilbake accen min Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hurra! Da slipper vi den evige klagingen din. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så vidt jeg forsto så fikk en kompis av meg til å transfere en character mellom to accounter som ikke hadde samme etternavn, men var merga i samme battle.net eaccount. Fikk han det vist accountene var i battle.net? For jeg har to accounter og den ene er ikke i mitt navn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå orker jeg snart ikke spille mer pga flying mounts. Er så sykt lei av å bli drept uansett hvor jeg er av allyes som kun er på jakt for å ødelegge. Har liksom ikke sjans på noe i Hellfire Peninsula for de flyr over der hele tiden. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå orker jeg snart ikke spille mer pga flying mounts. Er så sykt lei av å bli drept uansett hvor jeg er av allyes som kun er på jakt for å ødelegge. Har liksom ikke sjans på noe i Hellfire Peninsula for de flyr over der hele tiden. Du har rollet en karakter på en PvP server skjønner jeg! Er du mest interessert i å lvl`e i fred, uten å måtte se deg over skulderen hele tiden, burde du nåkk startet på en PvE server Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Derfor jeg holder meg 20 mil unna PvP servere og holder meg pent plantet på PvE servere. World PvP krever oppførsel og gjennsidig respekt noe som er like Rare som Time-Lost Proto Drake i WoW sammenheng. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå orker jeg snart ikke spille mer pga flying mounts. Er så sykt lei av å bli drept uansett hvor jeg er av allyes som kun er på jakt for å ødelegge. Har liksom ikke sjans på noe i Hellfire Peninsula for de flyr over der hele tiden. Du har rollet en karakter på en PvP server skjønner jeg! Er du mest interessert i å lvl`e i fred, uten å måtte se deg over skulderen hele tiden, burde du nåkk startet på en PvE server Jepps Men det var ikke jeg som valgte server, vi var en gjeng som startet å spille sammen og de regga seg der så.. Har ikke vært et problem før nå egentlig, men nå begynner det å bli skikkelig slitsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kan jo alltids skifte server. Du har ikke gitt særlig inntrykk av å være noen PvP-spiller, så tror nesten du vil kose deg langt mer på en PvE-server. Koser meg der selv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kan jo alltids skifte server. Du har ikke gitt særlig inntrykk av å være noen PvP-spiller, så tror nesten du vil kose deg langt mer på en PvE-server. Koser meg der selv. True, jeg er ingen PvP-spiller at all, første gangen jeg spiller WoW så vil levle i fred og kose meg med spillet.. Dumme med å bytte server er hvis gjengen begynner å spille igjen, tviler på at de gidder å bytte server Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Spill hva du finner morsomt og ikke omvendt, liker du ikke PvP er ikke PvP server noe for deg så da er PvE et mye bedre alternativ. Spiller selv på PvE, koser meg der og har PvP skrud av hele tiden Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som vet om det er mulig å kjøpe blizzard authenticators i vanlig butikk, eller må det bestilles fra blizzard store? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jepp bare samme etternavn Mulig at jeg eller han bytter etternavn da? Eller må man betale da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå