Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ok, tydeligvis at en hel Guild nå har funnet ut at jeg er super imba Startet med 1 jeg gikk HC med og nå er jeg i raid med en del av guildmatsene han sine og når jeg kommer med et forslag er det bare "Hanso says it, we do it" Merkelige folk :!: Lol, hvilket raid? naxx25 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut: Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Noen som har flaks, ja. Om du aner hvor mange som har farmet etter den og aldri fått den. Du kan gå å legge deg du! Det kan du det! Hehe, ja, har man det, så har man det..! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Forresten noen som vet hvilken addon som ganske ofte skriver i chatten "creatinating 12345" ? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er visstnok QuestHelper. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen lur måte og få det til å forsvinne da? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Vente på ny versjon. Jeg har ikke sett noen løsninger på problemet ihvertfall. Endret 22. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ok... Gikk over til tank for en boss og RL begynner "HANSO IS THE BEST OLE OLE OLE"... Crazy people Endret 22. august 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Noen lur måte og få det til å forsvinne da? Disable Questhelpern å starte å spille arena. Endret 22. august 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er visstnok QuestHelper. Har samme problem og bruker ikke QH. Men, http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...party-time.aspx skal visst hjelpe. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nettopp kjøpt meg flying mount. FOrstår hvorfor han ene kompisen min med lvl 80 plaga oss når med det når vi levla Det var ganske nice for å være ærlig Går fortere å komme seg til quest, pluss at man slipper å måtte løpe på kryss og tvers for å unngå å få en gjeng med fags etter seg.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut: Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Heldiggris! Har flydd rundt og leita mye etter den Dragen der. Aldri funnet den Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) hmm. tatt 1 boss i Hos hc nå. Hittil så har det droppet 4 blue random drops fra vanlige mobs. Boe drops altså. Lol [Awakened Handguards] droppa 2 ganger av 1!! mob Sorry for dobbel posting Endret 23. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Eller lvl 40 som oss andre gjorde? Du er ikke mann(dame) før du har levlet i STV uten mount Ikke minn meg på det. Var enormt stress å springe rundt i STV uten mount. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Burde egentlig vært slik at de som aldri har spilt spillet før måtte igjennom smerten med mount på lvl40 og de som allerede hadde en lvl 80 og skal lvle på nytt får gleden av godene Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Går det an å kjøpe en heirloom (leveling gear) item, sende den til alten å prøve den? Så om jeg ikke vil ha den så kan jeg bare sende den tilbake å få tilbake Embelmsene? Lenke til kommentar
Semic Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Går det då an, hvis du har flere lvl 80 og bruke emblems på en binds to acc-ting, sende den til en annen lvl 80 og selge den så du får emblems til den char'en istedet? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hørtes rart ut, mulig det funker. Har aldri prøvd det, men sist gang måtte jeg kontakte GM for å bytte rett etter jeg kjøpte. EDIT: Prøve å selge mine heirlooms nå, og det funker IKKE. Endret 23. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå