Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ok, tydeligvis at en hel Guild nå har funnet ut at jeg er super imba :p Startet med 1 jeg gikk HC med og nå er jeg i raid med en del av guildmatsene han sine og når jeg kommer med et forslag er det bare "Hanso says it, we do it" :p Merkelige folk :!:

Lol, hvilket raid? :)

naxx25

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut:

Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den ;)

Noen som har flaks, ja.

Om du aner hvor mange som har farmet etter den og aldri fått den. :p

Du kan gå å legge deg du! Det kan du det!

Hehe, ja, har man det, så har man det..! ;)

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt meg flying mount.

FOrstår hvorfor han ene kompisen min med lvl 80 plaga oss når med det når vi levla :p

Det var ganske nice for å være ærlig :)

Går fortere å komme seg til quest, pluss at man slipper å måtte løpe på kryss og tvers for å unngå å få en gjeng med fags etter seg..

Lenke til kommentar
Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut:

post-155477-1250977712_thumb.jpg

Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den ;)

Heldiggris! Har flydd rundt og leita mye etter den Dragen der. Aldri funnet den :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...