Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Heroic Deadmines og SFK. Hell yea! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fly til Darkshore og løp. DarkshIre hvertfall Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 oj, det var en stygg feil DarkshIre så klart Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Rated Battlegrounds * Rated Battlegrounds will be an alternative way to get arena points. * Each week, one of the BG will be the Rated Battleground of the week. Winning in this battleground will improve your rating and give you points. Losing will not lower your rating. * New PvP titles will be added, as your rating progress you will unlock higher titles. If you earned a PvP title you will keep it. * When a Battleground is rated for the week, its normal non-rated version will still be available. * The amount of Arena Points will be limited to prevent grinding. * You will also earn guild level by playing these rated battlegrounds with your guildmates. Blir nok lett å få pvp gear. Nye titler blir sweet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Do want Onyxia flying mount. GLEDER meg til 3.3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 å herregud. Den nye exp-packen blir epic! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Do want Onyxia flying mount. GLEDER meg til 3.3 Den blir nok veldig, veldig sjelden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Do want Onyxia flying mount. GLEDER meg til 3.3 Den blir nok veldig, veldig sjelden. I know. Nå introduserer de cross-realm LFG for 5-man instances. HERLIG. Endelig slipper man å vente i 2 timer for en tank. HERLIG update blizzard, good job. Edit: Og rewards for å lage grupper. Stilig. Edit2: Og det kommer i 3.3 Endret 22. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lurer på hvordan det skal fungere faktisk. Om den personen blir "transfered" til den realmen han blir summona til eller om man "møtes" sammen inne i instancen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lurer på hvordan det skal fungere faktisk. Om den personen blir "transfered" til den realmen han blir summona til eller om man "møtes" sammen inne i instancen. Jeg og. Men jeg tror det blir som battleground-systemet, at man blir teleportert til instancen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det vil si at instanse servere blir "merga" sammen, håper det ikke innebærer 20+ timers ventetid for å komme inn i en instanse. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kommet noe patchnotes for 3.3? googla i 2 min men fant ikke no nyttig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kommet noe patchnotes for 3.3? googla i 2 min men fant ikke no nyttig Niks, ikke enda. Men vi vet om mye av det som kommer. Bl.a. Icecrown Citadel, Onyxia og nytt LFG system. Blir en veldig bra patch det der. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det vil si at instanse servere blir "merga" sammen, håper det ikke innebærer 20+ timers ventetid for å komme inn i en instanse. blir mest sannsynlig x antall tusen ekstra instance servere da. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut: Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ok, tydeligvis at en hel Guild nå har funnet ut at jeg er super imba Startet med 1 jeg gikk HC med og nå er jeg i raid med en del av guildmatsene han sine og når jeg kommer med et forslag er det bare "Hanso says it, we do it" Merkelige folk :!: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ok, tydeligvis at en hel Guild nå har funnet ut at jeg er super imba Startet med 1 jeg gikk HC med og nå er jeg i raid med en del av guildmatsene han sine og når jeg kommer med et forslag er det bare "Hanso says it, we do it" Merkelige folk :!: Lol, hvilket raid? Endret 22. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut: Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Noen som har flaks, ja. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut:Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Om du aner hvor mange som har farmet etter den og aldri fått den. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Dreiv og flaug heilt tilfeldig over The Storm Peaks då eg fekk auge på ein rare-elite som svevde forbi meg. Sjølvsagt fekk eg merksemda hans og downa han, og han droppa då ein epic flying mount! Har aldri sett den før men den ser altså slik ut: Den heiter Time-Lost Proto-Drake. Nøgd med den Du kan gå å legge deg du! Det kan du det! Endret 22. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå