PSV Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 2.4.3-patchen tror jeg. Var noe før 3.0 iallefall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Det har vel gått fra 40-20. 100% har gått fra 60-40. Edit: Ikke 5 gull engang for vanlig mount... Herregud. Blir litt for dumt i mine øyne, men men. Endret 22. august 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 STV uten mount var helt jævlig. Men husker hvor godt det var når jeg først fikk mount på magen min, brukte garantert flere timer på å løpe rundt i SW for å skryte litt selv! Men seriøst godt å ha mount på hunteren min nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Husker jeg ble kjempeglad når jeg fikk sånne "løp dit og leverer denne" quester etter jeg fikk mount. Elsket å bare mouten opp å løpe av gårde Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Gleder meg virkelig til den nye utvidelsen kommer, blir kos å være i azeroth igjen Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har en god følelse om den nye exp ja, tror det blir mye bedre enn tbc og wotlk! Og soul shard changes.. good stuff. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har en god følelse om den nye exp ja, tror det blir mye bedre enn tbc og wotlk! Og soul shard changes.. good stuff. * Soul Shards are no longer in your bags. The goal is to make them fun, not a hassle. * Soul Shards will be integrated to the user interface. (Just like Death Knight runes) * You get three shards per fight, they will regen very quickly out of combat. * It will be possible to get more for long fights or mistakes through Drain Soul. * Soul Burn (New Spell) : Cost 1 Shard, 30 sec cooldown, off the GCD. Empowers your next spell, many (not all spells) behave differently when empowered. * Empowered Searing Pain : Next 3 Searing Pains crit * Empowered Summon Demon : Instant Cast * Empowered Soulfire : Instant Cast * Empowered Fear : Instant Cast * Empowered Death Coil : Longer Horror, more healing received. * They are only used in combat, summons or demons won't use your shards. Bare så dere vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hadde jeg vært jente, hadde expansion-nyhetene gjort meg våt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hadde jeg vært jente, hadde expansion-nyhetene gjort meg våt. Så det du sier er at du sitter med en boner når du leser patchnotes? EDIT: Gunpic, har du sauce til det du postet der, hvor resten som har kommet frem på blizzcon står? Endret 22. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hadde jeg vært jente, hadde expansion-nyhetene gjort meg våt. Så det du sier er at du sitter med en boner når du leser patchnotes? EDIT: Gunpic, har du sauce til det du postet der, hvor resten som har kommet frem på blizzcon står? Det han skrev ble forklart på Blizzcon i går under nye features. Endret 22. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hadde jeg vært jente, hadde expansion-nyhetene gjort meg våt. Så det du sier er at du sitter med en boner når du leser patchnotes? EDIT: Gunpic, har du sauce til det du postet der, hvor resten som har kommet frem på blizzcon står? Det han skrev ble forklart på Blizzcon i går under nye features. Så det har ikke blitt skrevet ned noen steder enda? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) 35minutter til Wow Raid&Dungeons panel.. Mmm. Paid stream. <3 EDIT: Alt det Gunpic skrev er confirmed, de snakka om det i går kveld! Ligger sikkert info om det på mmo-champion ellerno. Endret 22. august 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 ah, ganket en lvl 25 med min lvl 21 rogue, han var warrior. Tok han likesågodt 4 ganger Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 hey, jeg spiller hunter i pvp, hva er det verste pettet å få på seg for deg? er ikke lvl 80 enda men vurderer å skaffe meg nytt pett nå slik at jeg får lvl det opp. noen tips? Lenke til kommentar
thking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg til swamp of sorrows i eastern kingdoms? Er lvl 43 night elf hunter, vis det har noe å si. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Fly til Darkshire og løp. Edit: Endret en liten stor feil. Endret 22. august 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hadde jeg vært jente, hadde expansion-nyhetene gjort meg våt. Så det du sier er at du sitter med en boner når du leser patchnotes? Nei, men sitter med et enormt glis, og føler som det er juleaften. EDIT: Gunpic, har du sauce til det du postet der, hvor resten som har kommet frem på blizzcon står? MMO-Champion Les nedover siden. *edit* Race changes will be available shortly after Faction changes. HURRA!!!!!! Endret 22. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Wee, live stream Raid board Q/A. *se på* Icecrown Citadel som raid, drepe Arthas. Fett Endret 22. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Paystreamen kan du forøvrig se på gratis her: http://www.mmowned.com/forums/wow-general/...tv-free-hq.html Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Race changes will be available shortly after Faction changes. HURRA!!!!!! Blir Worgen Druid på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå