Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Hans-o skrev:
det er jo konkludert med at det ikke finnes noe slikt som "spillavhengighet" i en nederlandsk(?) studie. Så dette er totalt feil innfallsvinkel.

Så om det kommer et amerikansk studie som sier det finnes så finnes det igjen? folk blir så utrolig lett revet med når det gjelder forskning, såklart spilleavhengighet finnes, men det innebærer nok mer en det Ola Nordmann tror (så fort man spiller mer en x-antall timer om dagen så er man avhengig)

Lenke til kommentar

Du misforstår:Spillavhengighet finnes ikke, hvis man tenker på det som f.eks narkotika avhengighet etc. Folk som spiller for mye har sosiale problemer og føler at de takler et spill bedre enn virkeligheten Derfor er det ikke avhengighet det er snakk om, men et sosialt problem hos den enkelte.

Lenke til kommentar
  Stine skrev:
Det jeg ikke skjønner er at en som er 2 lvl under meg klarer å drepe meg på 5 sekunder. Fikk ikke sett hva han var for noe, er spells så effektive altså? Drittlei nå.

villa gjetta på mage, med noen instant cast. på lvl 70 med min mage drev jeg med pvp da tok jeg lett ned lvl 70 på 3-4 sec, men da var seff alle cooldowns brukt og var da lett bytte for alle.

Lenke til kommentar
  Hans-o skrev:
Du misforstår:Spillavhengighet finnes ikke, hvis man tenker på det som f.eks narkotika avhengighet etc. Folk som spiller for mye har sosiale problemer og føler at de takler et spill bedre enn virkeligheten Derfor er det ikke avhengighet det er snakk om, men et sosialt problem hos den enkelte.

eh? Jeg spilte da vitterlig altfor mye, har ikke et eneste sosialt problem? Jeg var rett og slett avhengig og syntes spillet var dritmoro, men jeg fikk aldri en følelse av accomlishment eller en god følelse som jeg ikke føler i den virkelige verden. Det at mange graver seg ned og utfolder seg til å være noe de ikke er, det er nok sant i mange tilfeller, men man kan ikke si at _alle_ som spiller for mye lider av en sosialangst eller har en form for psykose.

Lenke til kommentar
  nagina skrev:
Kommer jo ann hvilke level det er snakk om, 70-80 er det mye mulig.

Han var 61.

spaceway skrev:
villa gjetta på mage, med noen instant cast. på lvl 70 med min mage drev jeg med pvp da tok jeg lett ned lvl 70 på 3-4 sec, men da var seff alle cooldowns brukt og var da lett bytte for alle.

Utrolig irriterende! Hater mager, hehe.

Lenke til kommentar
  Cosha skrev:
  Hans-o skrev:

eh? Jeg spilte da vitterlig altfor mye, har ikke et eneste sosialt problem? Jeg var rett og slett avhengig og syntes spillet var dritmoro, men jeg fikk aldri en følelse av accomlishment eller en god følelse som jeg ikke føler i den virkelige verden. Det at mange graver seg ned og utfolder seg til å være noe de ikke er, det er nok sant i mange tilfeller, men man kan ikke si at _alle_ som spiller for mye lider av en sosialangst eller har en form for psykose.

Jeg er villig til å påstå at hvis man sliter i det virkelig liv, så spiller man mer wow. Hvis det går bra i det virkelige liv så spiller man mindre.

Lenke til kommentar
  Slimda skrev:
  Silo skrev:
Omg, jeg vil ha Worgen Druid også :( Men liker ikke ally, damn iiiiiit!

Hva er galt med Alliance? :p

Nei vet ikek jeg, når jeg spillte ally møtte jeg så sykt mange under 18, og en del under 16 å. De oppførte seg som shitkids. I bgs når de dreper deg eller noe så spiter de fks. Det er bare...

Lenke til kommentar
  Silo skrev:
  Slimda skrev:
  Silo skrev:

Nei vet ikek jeg, når jeg spillte ally møtte jeg så sykt mange under 18, og en del under 16 å. De oppførte seg som shitkids. I bgs når de dreper deg eller noe så spiter de fks. Det er bare...

Og det gjør ikke horde?:p

Lenke til kommentar
  War skrev:
Den nye pakka var spesiell, egentlig bare en unnskyldning for å pimpe opp vanilla-wow stedene de tegnet i 2002.

Da får de kobblet landene sammen så man fysisk kan fly der osv.

elsker at de bruker Vanilla-WOW som plattform for enda en expansion. gleder meg! :D

Lenke til kommentar
  Schjellin skrev:
  Silo skrev:
  Slimda skrev:
  Silo skrev:

Og det gjør ikke horde?:p

Kan hende jeg har vært veldig uheldig/heldig med ally server og heldig/uheldig med horde server. Når jeg spillte bg med ally osv så fikk jeg aldri spit osv på meg. Og på horde serveren min så er det alle jeg har møtt og instanced med over 18 og hyggelige. Men som sagt, kan hende jeg har vært uheldig/heldig :lol:

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg dette var akuratt det WoW trengte. Azeroth er elendig lagd opp egentlig, noe som kommer veldig godt frem om man sammenligner med Outlands og Northrend. Dette kommer til å få spillet til å føles mer gjennomført. Det virker også som om Blizzard har tenkt til å føre loren kraftig videre, noe de har gjort i alle sine andre Warcraft-spill, men ikke i like stor grad i WoW. Dette er også en velkommen forandring.

Jeg ser positivt på den nye ekspansjonspakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...