Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 I traileren så forstod jeg det slik at Cataclysm kom imellom krigen mot Arthas så vi må gjøre det før vi møter Arthas eller misforstod jeg? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Helt sikkert i løpet av 2010, forhåpentligvis rekker vi å gjøre oss ferdig med wotlk først ... Jeg vil tro de kommer med Icecrown og Arthas nå i vinter. Deretter er det fokus på Starcraft 2 til våren, og så Cataclysm til høsten. (Så får vi nok Diablo 3 i 2011 og en ny Wow xpac eller det nye MMO'et i 2012) vil nok tro de har 1 team for vært spill så tror ikke lanseringen av starcraft gjør wow cata treigere:) Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 vil nok tro de har 1 team for vært spill så tror ikke lanseringen av starcraft gjør wow cata treigere:) Stemmer det, men det er uansett ikke veldig smart å legge to store lanseringer altfor nærme hverandre. Tidsmessig passer høsten neste år ganske greit for Cataclysm, siden folk da har hatt litt tid å bruke på Arthas. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 I traileren så forstod jeg det slik at Cataclysm kom imellom krigen mot Arthas så vi må gjøre det før vi møter Arthas eller misforstod jeg? Tror ikke det. Jeg forstod det slik at oppbygningen til Cataclysm skjer når alles oppmerksomhet er rettet mot Northrend og at den ikke kommer før Arthas har falt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Damn, HC Deadmines?!?! Gleder meg Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 hvis det blir slik som de andre exp til wow, så kommer ikke den nye før i feb/mars 2011... 1. TBC ble annonsert på blizzcon. 2. Så ca 1-1/5 år etter kom tbc. 3. Wotlk ble annonsert på blizzcon. 4. så ca 1-1/5 år etter kom wotlk 5. Nå på blizzcon Cataclysm annonsert. 6. Hvis de gjør det samme som før, kommer det ikke før i feb/mars 2011. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men så har de og sakt at de vil få ca. en expansion i året. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men så har de og sakt at de vil få ca. en expansion i året. Det sa de tidlig i BC hvis jeg husker, så de fleste innser at det er urealistisk. 1.5 år er mer realistisk + obligatorisk utsettelse. Jeg tipper Q2-3 2010. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det sa de tidlig i BC hvis jeg husker, så de fleste innser at det er urealistisk. 1.5 år er mer realistisk + obligatorisk utsettelse. Jeg tipper Q2-3 2010. Så vidt jeg husker var dette en eller annen gang mellon når Wrath var annonsert og sluppet ut. Lenke til kommentar
Shar Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Den trenger ikke komme for fort etter min mening ettersom jeg enda ikke har nådd level 80 Vil raide noen måneder og ha det litt kjekt før neste levelcap kommer. 2011 er vel kansje litt sent, kunne tenkte meg slutten av 2010 eleer noe sånt Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Får vi arena points til uka? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 http://www.fvn.no/kultur/spill/article693800.ece Herregud... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Huff, Worgen Druid frister virkelig. Hmm, får se hvor fort tileggspakken kommer ut. Tauren > Worgen (baklengst) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Åh fy faen for noen forandringer! *sprudle* Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Omg, jeg vil ha Worgen Druid også Men liker ikke ally, damn iiiiiit! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 http://www.fvn.no/kultur/spill/article693800.ece Herregud... Hva? Er jo mange som sliter og spiller mye wow, setter det foran alt annet osv. men det skyldes jo ofte at de er sosialt tilbakestående og ikke får utrettet stort irl, eller ? synes det gir mening jeg hvertfall, får en følelse av å oppnå noe som man ikke får irl, så man fortsetter å spille for å gjenoppleve følelsen :-P Skjønner ikke helt hvordan ett avvenningsystem kan hjelpe da, med mindre de også får det sosiale igang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Omg, jeg vil ha Worgen Druid også Men liker ikke ally, damn iiiiiit! Hva er galt med Alliance? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 det er jo konkludert med at det ikke finnes noe slikt som "spillavhengighet" i en nederlandsk(?) studie. Så dette er totalt feil innfallsvinkel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er ikke spillavhengighets som er problemet, det er den sosiale følelsen du får av spillet. Altså å kunne klare noe, og folk som skryter til deg online er veldig fristende for noen sjeler. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det jeg ikke skjønner er at en som er 2 lvl under meg klarer å drepe meg på 5 sekunder. Fikk ikke sett hva han var for noe, er spells så effektive altså? Drittlei nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå