Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har tatt Faction Champions i ToC 10 manns?

Prøvde oss i går, men ble slakta totalt! Klarte ikke få ned en spiller engang. Vi prøvde div taktikker. CC healers, CC Warr+DK og nuke healers osv.

CC varer jo ikke lenge, og de blir immun etter 3 x CC.

Tips?

PS: De 2 første bossene one shotta vi, så er ikke sååå n00b selv om de er lett! :p

Guilden min oneshotta FC i både 10 og 25mann på onsdag :)

Det går mye på samspill, og at dere har gode healere og god dps.

Noen av dpsene våre skifta over til pvpspec. Vi hadde to healere, priest og druid. Nuka priesten ned, og holdt druiden CC, for så å ta den som andremann. Husker ikke resten av rekkefølgen, men tror vi tok hunteren og Shadowpriesten til slutt.

Tror bare dere bør planlegge godt før pullet, så går det nok bra!

Har hatt en hektisk uke med skole og nå i helga haugesund på filmfestival. Men lurer litt på om noen har tacs til FC så jeg kan dem til jeg kommer hjem:D

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å spille wow og!

Startet i går en Gnome Mage, or rakk å bli level 11 etter et par timer :)

En kompis tok RAF, og vi ble boostet gjennom en instance av en annen :D

Første char ever? RAF-boost er kjedelig for første-char, da du går glipp av så himla mye. :p Men velkommen skal du være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det spørs virkelig, grunnen til at jeg aldri kommer til å bli level 80 er fordi jeg HATER vanilla WoW når det gjelder leveling, jeg tror jeg kommer til å dø av det. Så for min del er det pain in the ass å levle der :p

Lenke til kommentar
Det spørs virkelig, grunnen til at jeg aldri kommer til å bli level 80 er fordi jeg HATER vanilla WoW når det gjelder leveling, jeg tror jeg kommer til å dø av det. Så for min del er det pain in the ass å levle der :p

Men nå har vel du levlet der før?..

Lenke til kommentar

Første char ever? RAF-boost er kjedelig for første-char, da du går glipp av så himla mye. :p Men velkommen skal du være.

Har spilt wow før, men har alltid slutta fordi det er så jævlig kjedelig å lvle :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har spilt wow før, men har alltid slutta fordi det er så jævlig kjedelig å lvle :p

Hvilken server spiller du på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Men nå har vel du levlet der før?..

Spilt hos en kamerat både i Outlands og Northrend i ett par timer, og da storkoste jeg meg virkelig. Vanilla WoW gir meg bare ikke samme følelsen og 'morroa' som jeg fikk ellers i WoW, det er det som stopper meg :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Begynn på en DK da

Jeg har jo ingen characters over 55, det nærmeste er 42 og på den druiden dør jeg inni meg etter en halv times spilling. Så, tja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...