Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 også på PvP servere etter patch 3.2 mener jeg å huske. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Aight, får teste senere. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det funker å lage Horde + Alliance på PVP servere nå, gjorde det i går. Lagde meg en ny Ne Druid på en server der jeg hadde to Horde fra før. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det funker å lage Horde + Alliance på PVP servere nå, gjorde det i går.Lagde meg en ny Ne Druid på en server der jeg hadde to Horde fra før. Nais Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 RIMELIG kjedelig som afflock der også. Autopilot dotbot v3.2 Ja det er kjedelig, men når man har vært uheldig og har 9 sanity når p3 starter så er det godt. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Irriterende at helt siden vanilla wow, har nicket mitt vært cappet av en human mage på alliance siden Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dvs at det ikke er nicket ditt? ;D Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Additional instance cannot be launched, please pay us more to wait more... Og dette betaler vi for, ventet 15min uten å komme inn, folk begynte å leave og der sto jeg uten group igjen. Ikke det at jeg ikke får group men fytti dette har begynt å irritere nå, blir jo bare verre og verre. Sigh.... Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Additional instance cannot be launched, please pay us more to wait more... Og dette betaler vi for, ventet 15min uten å komme inn, folk begynte å leave og der sto jeg uten group igjen. Ikke det at jeg ikke får group men fytti dette har begynt å irritere nå, blir jo bare verre og verre. Sigh.... Har stått og venta på å få raide i opp til en time. Da blir stemingen mindre bra... Som regel tar det 10-20 minutter å få en instanse. ./sigh Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har som oftest bare problemer med dette et par uker etter patch dag. Normal sett kommer man rett inn i en instanse uten problemer. Skulle tro derimot at Blizzard klarer å hoste opp nok servere til at dette ikke skulle være et problem. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så var man exalted med Exodar. Ambassador tittel og Albino Drake Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skulle i Oculus hc for første gang i dag. Hadde aldri vært der før. Spør pent "Hva skal jeg gjøre?" og får OMG LOLS HAHA tilbake. Så får jeg beskjed om å lese på PP. And I'm all like "PP?" Så etter førstebossen skulle vi visst mounte noen drager. Og uten å vite HELT hundre prosent sikkert hva jeg skulle gjøre plugpulla jeg i ren angst. Utfallet er sikkert mye bedre enn om jeg hadde spurt "PP?" Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Mye idioter som tror de er imba, men som bare er en gjeng idioter... Desverre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Fatter ikke hva som er så vanskelig med å bare forklare kort til dem som faktisk gidder å spørre når de er usikre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skulle i Oculus hc for første gang i dag. Hadde aldri vært der før. Spør pent "Hva skal jeg gjøre?" og får OMG LOLS HAHA tilbake. Så får jeg beskjed om å lese på PP. And I'm all like "PP?" Så etter førstebossen skulle vi visst mounte noen drager. Og uten å vite HELT hundre prosent sikkert hva jeg skulle gjøre plugpulla jeg i ren angst. Utfallet er sikkert mye bedre enn om jeg hadde spurt "PP?" Dette er dessverre oppførselen til mange. Hadde en som var i gruppen min som spurte pent om noe lignende som det du spurte om hvor han fikk samme nedtalende svar. Var heldigvis tank så jeg ga dem et par leksjoner i oppførsel, begge var DPSers og begge forlot gruppen. DPS er ikke akkurat mangelvare på serveren min så var i gang 2 minutter etterpå. Hva står forøvrig PP for? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Aner ikke. ANER ikke. Jeg orket rett og slett ikke tanken på å få OMG WE HAS A NUB IN GRP og flame war etc. Så jeg endte opp med å bare krysse ut WoW i ren refleks når jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Endret 20. august 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Folk er mongo. Det er viktig å være nedlatende mot andre sånn at man selv skal føle seg bedre... Hvis man ikke spør, hvordan skal man da lære? Akkurat som om de ikke har vært "uvitende" selv en gang, man glemmer visst det fort. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal sies at mange tar det pent også når de har med nubs. Jeg kom litt sent i gang med wotlk-instancer, og må innimellom si "dette kan jeg ikke"/"aldri vært her før" etc, og kan faktisk ikke huske å ha fått noen negative reaksjoner for det Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er som regel det svaret jeg bruker å få også, hvis ikke hadde jeg bare holdt kjeft eller latt vær å dra dit. Ble faktisk litt overrasket av reaksjonen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som jeg sier til folk jeg vet ikke har vært med på det aktuelle stedet før: Bedre å spør enn å fucke opp alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå