Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

burde tenkt meg det selv egentlig, bankalten min, som ikke er så langt fra level 2. Alt som er gjort på den som kan gi xp er gåturen fra startstedet for gnome/dwarf og til ironforge..

Lenke til kommentar
Herregud, folk i lvling BGs suger så utrolig mye. Før da det var twinks i BGene så var det i det minste NOEN som prøvde å vinne, nå er det bare stappfullt av folk med store deler av twink gearet som løper rundt og ganker tilfeldig... :realmad:

Ikke så veldig stor forskjell fra 80 er det vel?

Sikkert, har ikke en aktiv lvl 80 karakter. Det du sa ga meg ikke stor lyst til å lvle forbi 49 heller :p

Lenke til kommentar
Herregud, folk i lvling BGs suger så utrolig mye. Før da det var twinks i BGene så var det i det minste NOEN som prøvde å vinne, nå er det bare stappfullt av folk med store deler av twink gearet som løper rundt og ganker tilfeldig... :realmad:

Ikke så veldig stor forskjell fra 80 er det vel?

Sikkert, har ikke en aktiv lvl 80 karakter. Det du sa ga meg ikke stor lyst til å lvle forbi 49 heller :p

Forskjelden på lowlevel BG og highlevel BG er at i lowlevel entrer man BG fordi man faktisk har lyst til å spille BG for å vinne skiten. Mens i 80 er det automatic honor farm for gear, så man kan game arena. Så 80's = mer ganking og leeching enn lowlevels.

Gled deg ;)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda!

Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. :)

Hehe, kan være en vanskelig fight første gangen det, i hvertfall hvis man har folk som fucker det opp ofte.

Vi fikk drept yogg +0 på 10man i går, wipa 2-3 ganger på 3%, også fikk vi tatt han på siste try, trur vi hadde 25 tries :p

Var godt å spille affliction lock der hvis man var lav på sanity, bare dotte opp > drain > snu seg :)

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda!

Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. :)

Zzzz du synes det er mye? Jeg som husker 50+ wipes på hver boss som vanlig kost før i tiden. Er jo ikke noe artig å ta bossen etter et par forsøk.

Lenke til kommentar
Zzzz du synes det er mye? Jeg som husker 50+ wipes på hver boss som vanlig kost før i tiden. Er jo ikke noe artig å ta bossen etter et par forsøk.

Det er mye for oss som har tatt alle hardmodes fra mellom 5 minutter til 2 timer. Nå brukte vi hele raidkvelden vår på å wipe, og det kommer nok til å bli langt mer.

Meh, ble jo evig nerfa for en måned eller to siden :(

/who care

0 players found.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...