Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=96467 Level 1 med explorer that is Regner med at det er gjort med xp-gaining skrudd av, for med xp-gain er det umulig regner jeg med? Endret 19. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, det er gjort med xp-skrudd av. Level 7 er det vell man blir om man ikke har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 burde tenkt meg det selv egentlig, bankalten min, som ikke er så langt fra level 2. Alt som er gjort på den som kan gi xp er gåturen fra startstedet for gnome/dwarf og til ironforge.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 10-15 av titlene mine har forsvunnet etter den nye patchen. Altså, de ligger ikke på rullemenyen som dukker opp når man skal velge tittel. Noen med samme problem, som eventualt vet om en løsning? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan scrolle nedover! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan scrolle nedover! En kamerat faila på det der. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Herregud, folk i lvling BGs suger så utrolig mye. Før da det var twinks i BGene så var det i det minste NOEN som prøvde å vinne, nå er det bare stappfullt av folk med store deler av twink gearet som løper rundt og ganker tilfeldig... Ikke så veldig stor forskjell fra 80 er det vel? Sikkert, har ikke en aktiv lvl 80 karakter. Det du sa ga meg ikke stor lyst til å lvle forbi 49 heller Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Herregud, folk i lvling BGs suger så utrolig mye. Før da det var twinks i BGene så var det i det minste NOEN som prøvde å vinne, nå er det bare stappfullt av folk med store deler av twink gearet som løper rundt og ganker tilfeldig... Ikke så veldig stor forskjell fra 80 er det vel? Sikkert, har ikke en aktiv lvl 80 karakter. Det du sa ga meg ikke stor lyst til å lvle forbi 49 heller Forskjelden på lowlevel BG og highlevel BG er at i lowlevel entrer man BG fordi man faktisk har lyst til å spille BG for å vinne skiten. Mens i 80 er det automatic honor farm for gear, så man kan game arena. Så 80's = mer ganking og leeching enn lowlevels. Gled deg Endret 19. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda! Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda! Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. Hehe, kan være en vanskelig fight første gangen det, i hvertfall hvis man har folk som fucker det opp ofte. Vi fikk drept yogg +0 på 10man i går, wipa 2-3 ganger på 3%, også fikk vi tatt han på siste try, trur vi hadde 25 tries Var godt å spille affliction lock der hvis man var lav på sanity, bare dotte opp > drain > snu seg Endret 19. august 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 RIMELIG kjedelig som afflock der også. Autopilot dotbot v3.2 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda! Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. Zzzz du synes det er mye? Jeg som husker 50+ wipes på hver boss som vanlig kost før i tiden. Er jo ikke noe artig å ta bossen etter et par forsøk. Lenke til kommentar
almond Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da kan jeg herved konkludere med at Mimiron Hardmode er... Jævlig vanskelig. 26 wipes før vi ga oss. Joda! Nådde iallefall halvveis inn i phase 3. Meh, ble jo evig nerfa for en måned eller to siden Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har en quest der jeg skal ta en 63 elite, jeg er 63 selv og det gikk ikke så bra. Hvordan skal jeg greie den, uten å måtte ha med meg andre? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hvilken quest er det? Som regel hjelper det å ha pots klar og også brenne alt av cooldowns. Class er du? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hvilken quest er det? Som regel hjelper det å ha pots klar og også brenne alt av cooldowns. Class er du? Wanted: Blacktalon the Savage, tror jeg... Er Orc Hunter. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Bruk mend pet hele tiden og nuke som faen. Når peten dør, ha klar frezzing trap eller hva faen det heter, concussiveshot, nuke, wing clip, nuke, wing clip igjen, nuke,concussive nuke, wing clip, nuke, død. Ha mana Pot klar! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er ikke farlig å be andre om hjelp, da. Ikke vær livredd for å groupe med fremmede. De stikker oftest med en gang questen er over likevel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Zzzz du synes det er mye? Jeg som husker 50+ wipes på hver boss som vanlig kost før i tiden. Er jo ikke noe artig å ta bossen etter et par forsøk. Det er mye for oss som har tatt alle hardmodes fra mellom 5 minutter til 2 timer. Nå brukte vi hele raidkvelden vår på å wipe, og det kommer nok til å bli langt mer. Meh, ble jo evig nerfa for en måned eller to siden /who care 0 players found. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå