Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Priest er vel egentlig den dårligste healing pvp classen ingame, etter det jeg har lest på arenajunkies. Men i arena så er det veldig gøy, du må finne en god balanse mellom offensiv og defensiv healer. Du er en veldig offensiv healer i arena som priest. Så priest er å anbefale. Men warlock er sikkert gøy det også. Trykke på ett par knapper og feare x antall ganger.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herrejesus. Jeg vet at det eneste jeg snakker om er blizzard, og hvor tåpelige de er. Mulig folk synes det er irriterende. Men nå begynner jeg å bli virkelig sint.

 

Først sendte jeg en mail med bilde av bankkortet mitt og CD keyen, og providet med vanlig info sånn som navn, acc navn, addresse, SQ/SA. Men det var ikke nok, de måtte ha bilde av passport. Greit nok, jeg scanner inn passet mitt og sender. Men det var vist ikke bra nok det heller, siden det gikk ut på dato i 2003.

 

Så jeg spurte om det ville være nok at jeg sendte bilde av bankkort, pass, SQ/SA, Addresse, CD key og account navn? Nei, det var ikke bra nok. De MÅTTE ha up to date pass, eller førerkort, da et up to date bankkort ikke var bra nok. Jeg er ikke 18, og har derfor ikke billappen. Har heller ikke tatt meg bryet med å ta mopedlappen.

 

Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

 

De godtar bankkort / VISAkort

De 3 forskjellige employeene jeg har snakket med har sagt at de som regel ikke godtar bankkort. Og at i mitt tilfelle måtte de ha passport, siden det hadde vært så mye mistenkelig aktivitet på accounten min.

 

Forrige gang jeg måtte kontakte de holdt det med bankkort, men ikke denne gangen. Jaja. Tok et bilde av meg selv som holder CD keyen, passet mitt og bankkortet mitt. That should do.

 

Får og få igjen accounten min, fyllte jeg bare ut det skjema de har, og sendte med bildet av visa kortet mitt, så fikk jeg igjen accounten etter ca 5-7 dager.

 

Har gjort det 2 ganger.

Lenke til kommentar

Det skjema har jeg fylt ut 4 ganger allerede. Har lagt ved bankkortet mitt og CD keys hver gang, men de sier fortsatt at det trenger pass, siden det er så mye suspekt aktivitet på accounten min for tiden.

 

SELVFØLGELIG ER DET SUSPEKT AKTIVITET PÅ ACCOUNTEN MIN NÅR JEG HAR BLITT HACKET AV EN GULING. Blir så sur jeg.

 

Edit: Fjernet quote :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Merkelig da. Jeg har måttet sende ID kanskje 5-6 ganger (hirr, ikke spør), og VISA har alltid blitt godtatt. Og det har vært veldig suspekte aktiviteter. :p

 

edit: Skal sies at det dreier seg om forskjellige kontoer.

Er nok der det ligger. Dette blir 3. gangen jeg recaller accounten min, såå.

Lenke til kommentar
Herregud, folk i lvling BGs suger så utrolig mye. Før da det var twinks i BGene så var det i det minste NOEN som prøvde å vinne, nå er det bare stappfullt av folk med store deler av twink gearet som løper rundt og ganker tilfeldig... :realmad:

Ikke så veldig stor forskjell fra 80 er det vel?

Lenke til kommentar
Samme som de over, for å dra på skole tho :(

Trøst deg med at du blir mer "mann" av å stå opp tidlig.

 

"Mann", som i at du plutselig føler at den middagsluren er svært fristende, og at du ikke har lyst til å gjøre annet enn å sløve på sofaen etter en full dag.

 

:p

 

Hehe, sliter med å stå imot den middagsluren for tiden.

Lenke til kommentar
Samme som de over, for å dra på skole tho :(

Trøst deg med at du blir mer "mann" av å stå opp tidlig.

 

"Mann", som i at du plutselig føler at den middagsluren er svært fristende, og at du ikke har lyst til å gjøre annet enn å sløve på sofaen etter en full dag.

 

:p

 

Middagslur? Aldri fristet meg med en slik lur. Men det kan vel være grunnet de bøttene med kaffe som går ned etter endt arbeidsdag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...