Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er nok flere grunner. 1. De har nok lest taktikker. 2. De har sett videoer. 3. Dere kjører på normal mode. Første-killet vårt på 10manns yoggie var på 8 minutter, 1 minutt etter Achievement. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Yogg'Saron er forbanna enkel, hard mode er umulig. Ikke klag på vanskelighetsgrad når du bare har gjort det som er møkkalett. ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er nok flere grunner. 1. De har nok lest taktikker. 2. De har sett videoer. 3. Dere kjører på normal mode. Første-killet vårt på 10manns yoggie var på 8 minutter, 1 minutt etter Achievement. Lese taktikker og se videoer tror jeg har lite med det å gjøre. Hverken meg eller PcT hadde lest noe som helst og vi spilte mer eller mindre flawless når vi tok han ned. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, som sagt, easy-mode er ikke vanskelig. Si ifra når du tar One Light in the Darkness, evt Alone in the Darkness. Det krever sin... mann... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har Yogg blitt nerfa siden Mai eller? Husker vi brukte 2 fulle raidekvelder før vi knakk ham. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Det har vel vært et par nerfs, men med 4 keepers var det ingenting i det encounteret som skulle tilsi at folk kan tape der. Er bare retardcheck på retarcheck. Ikke stå i clouds, ikke stå i grønne beams, ikke glemme å gå ut av hjernen før tiden, ikke se på bossen når han caster i fase 3, + dispelle debuffs. Var ikke mye skade folk tok heller. Endret 17. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er basically det samme med Thorim som eneste keeper, bare at ting er jævla mindre tilgivelig. Gjør du feil, wiper dere. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tror killet vårt var på 30 sekunder elln etter speed archievement. Dog må si at det var latterlig enkelt lol. Jeg har også gjort et par hardmodes på 10man, var ikke akkuratt vanskelig heller. Problemet mitt er med også hvor ROFLER lett TOTC er atm. Dette kan jeg lett si når jeg har offtanket første encounteret både 25man og 10man med pve DPS gear på. (noob ot'n disca) Når bossen hitter så svakt at jeg kan tanke bossen med pve dps gear på (4/5 conq 1/5 t9) synes jeg det må blitt gjort no med lol. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er jo laget til casuals da, hva forventer du? MC 40man encounter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gah, brukte noen timer på å kjøre totc 5-man normal igjen og igjen i kveld og så ikke et jævla leather-drop -_- Bare plate og mail. Frustrerende. En gang så jeg cloth, og en healer-trinket. Yay Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Noen som spiller horde på burning blade her? Er det en bra server? edit: skrev opp feil server Endret 18. august 2009 av Borden Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg spiller ikke på burning blade selv, men vil tro at serveren fungerer helt greit. Er da en del som spiller på den, og serveren er ikke blandt de nyeste. Så om du skal starte med wow, så kan du nok trygt starte på burning blade. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har et par alliance på BB, og den serveren er det daueste jeg har sett på lenge. Var dødt når jeg starta opp for nesten 2 år siden, og det er ikke mye liv der nå heller, men det er helt sikkert greit å spille der. Jeg er kanskje bare vant til litt mer folk. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen her som har vært så heldig å fått den grønne mounten ifra Oracle egget? Har holdt på i flere uker/mnd nå og får bare pets og mat.... Du er ikke alene Jeg har kjøpt egg hver uke, på 3 karakterer i flere måneder... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ditto. Holder snart på å gi opp... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.darklegacycomics.com/183.html Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.darklegacycomics.com/179.html The sad truth Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skuffet over meg selv, brukte 11k på pets denne uka. >_< (non-combat, type disgusting oozeling, blandt annet!) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Skuffet over meg selv, brukte 11k på pets denne uka. >_< (non-combat, type disgusting oozeling, blandt annet!) Ikke si at du også er sånn idiot som kjøper Obsidian Hatchling for 500g? __ @PCT: Ja, er enig. Syns det er tragisk når man kan oneshotte alt, selv med alts. Men det er vel meningen at ToC10 (og 25 for den saks skyld) skal stå i stil med ToC5. Har faktisk til gode å wipe på Lord Jaraxxus, selv med pug. Endret 18. august 2009 av PSV Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Vi wipa på Jaraxxus på 40% første gang vi prøvd han på 10man. Så gikk healeren offline. Viste seg at han hadde gjort 9000 healing og tydeligvis disca ganske tidlig. Fikk healeren tilbake, og skameide bossen når han disca på 50% igjen. Endret 18. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå