Andeby Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Maverick2002 skrev: Noen som vet når neste boss i Trial of Crusader kommer? Kjedelig å "cleare" ToC med bare 2 bosser! Kommer èn ny per onsdag. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Andeby skrev: Maverick2002 skrev: Noen som vet når neste boss i Trial of Crusader kommer? Kjedelig å "cleare" ToC med bare 2 bosser! Kommer èn ny per onsdag. Aha! Takker. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg lo godt da han Warlock gnomen faila i ToC10 når han summona den doomguarden xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) 10hi, tjente 200G fra idag til igår bare på å dumpe masse gamle disenchanting mats på AH. Men jeg står visst fast på 244 og kan ikke få mere skills på disenchants? Weird? Endret 17. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bytex skrev: 10hi, tjente 200G fra idag til igår bare på å dumpe masse gamle disenchanting mats på AH. Men jeg står visst fast på 244 og kan ikke få mere skills på disenchants? Weird? Hmmm... tror skilling på disenchant slutter på rundt 60-70 i skill, så om du har fått skill helt frem til 244 er det det som er weird:D hehe... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Nei, kanskje jeg stoppa å lage enchant-formler etter 244 da. Trodde bare disench og ench var samme greia ang. skill. Endret 17. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Grizzler skrev: Jeg lo godt da han Warlock gnomen faila i ToC10 når han summona den doomguarden xD Hehe ja moro sekvens! Synes animasjonen er kul også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min. 8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ajaco skrev: Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min. 8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til. Du må sende de kopi av ID. Når det er gjort går det raskt. Var i samme situasjon som deg: - Ringte, og fikk snakke med en chick som ba meg sende mail med ID - Spurte om hun kunne sjekke innboksen innimellom så det ble ordna raskt, det gikk greit (hun noterte ned mailen min) - La på, og 45minutter etterpå var det fiksa. Endret 17. august 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) nazrm skrev: Ajaco skrev: Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min. 8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til. Du må sende de kopi av ID. Når det er gjort går det raskt. Var i samme situasjon som deg: - Ringte, og fikk snakke med en chick som ba meg sende mail med ID - Spurte om hun kunne sjekke innboksen innimellom så det ble ordna raskt, det gikk greit (hun noterte ned mailen min) - La på, og 45minutter etterpå var det fiksa. Har vært litt styr for meg, siden de trodde det gjaldt en annen account enn det det faktisk gjorde osv. Men på fredag ringte jeg, og han sa at jeg måtte sende en mail med passport, account navn og forklare situasjonen. Jeg gjorde så, men enda ikke noe svar. Tenker på å ringe imorgen og bare si at jeg har rett og slett ventet veldig lenge, og høre om de bare kan se på saken mens jeg er på tlf, tror du det vil funke? Endret 17. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 One light in the fucking darkness!!! \o/ Da er det bare Firefighter igjen, så blirre mount på meg! *skjelve* Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 http://www.wowhead.com/?item=45801 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er vek strengt tatt rusted han får Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen her som har vært så heldig å fått den grønne mounten ifra Oracle egget? Har holdt på i flere uker/mnd nå og får bare pets og mat.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kuldesjokk skrev: Er vek strengt tatt rusted han får Rusted er 10-manns dragen. Jeg gikk ut i fra at han snakket om Ulduar 25(?). Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skuffa over wow... Ble med i et raid og drepte Yogg etter et par forsøk.. Så pluttselig skrev guildet av vi måtte ta screenshots, var visst første killet dems.. Alt, alt for enkelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvorfor er det så enkelt fordi det var første killet deres? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg hadde aldri sett bossen, trodde disse kara gjorde det hver uke men viste seg jo når han gikk ned ( etter 4 forsøk lolol ) at det var første gang de også så bossen.. Skjønte jo hele encounteret etter to første forsøka + å ha sett world first videoen til Ensidia to ganger.. Kan godt hende hardmode er mer interessant, men ting hadde i allefall snev av vanskelighetsgrad før i tiden. Endret 17. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå