Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10hi, tjente 200G fra idag til igår bare på å dumpe masse gamle disenchanting mats på AH.

 

Men jeg står visst fast på 244 og kan ikke få mere skills på disenchants? Weird?

 

Hmmm... tror skilling på disenchant slutter på rundt 60-70 i skill, så om du har fått skill helt frem til 244 er det det som er weird:D hehe...

Lenke til kommentar

Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min.

 

8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til.

Lenke til kommentar
Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min.

 

8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til.

 

Du må sende de kopi av ID. Når det er gjort går det raskt. Var i samme situasjon som deg:

 

- Ringte, og fikk snakke med en chick som ba meg sende mail med ID

- Spurte om hun kunne sjekke innboksen innimellom så det ble ordna raskt, det gikk greit (hun noterte ned mailen min)

- La på, og 45minutter etterpå var det fiksa.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Da har det gått 8 uker siden jeg sendte den første mailen til blizzard. Enda ikke noe svar. Jeg ringte de på fredag (kom gjennom etter omlag 40 forsøk), og da sa de at de skulle se på det så snart som mulig, og at de hadde mottatt mailen min.

 

8 uker på å sende et jævla passord og fjerne en authenticator. Er det mulig. Mest sansynlig må jeg vente 1-2 uker til.

 

Du må sende de kopi av ID. Når det er gjort går det raskt. Var i samme situasjon som deg:

 

- Ringte, og fikk snakke med en chick som ba meg sende mail med ID

- Spurte om hun kunne sjekke innboksen innimellom så det ble ordna raskt, det gikk greit (hun noterte ned mailen min)

- La på, og 45minutter etterpå var det fiksa.

Har vært litt styr for meg, siden de trodde det gjaldt en annen account enn det det faktisk gjorde osv. Men på fredag ringte jeg, og han sa at jeg måtte sende en mail med passport, account navn og forklare situasjonen. Jeg gjorde så, men enda ikke noe svar. Tenker på å ringe imorgen og bare si at jeg har rett og slett ventet veldig lenge, og høre om de bare kan se på saken mens jeg er på tlf, tror du det vil funke?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri sett bossen, trodde disse kara gjorde det hver uke men viste seg jo når han gikk ned ( etter 4 forsøk lolol ) at det var første gang de også så bossen..

Skjønte jo hele encounteret etter to første forsøka + å ha sett world first videoen til Ensidia to ganger..

 

Kan godt hende hardmode er mer interessant, men ting hadde i allefall snev av vanskelighetsgrad før i tiden.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...