Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Kel'Thuzad har også blitt drept. Av Arthas faktisk. Han også kom tilbake til "Livet"

/sigh

Kel'Thuzad ble drept av Arthas, og så tok Arthas askene hans og gjorde han til en Lich i The Sunwell.

Kel'Thuzad ble så grisebanket av T3-folk i Naxxramas, men siden en korrupt fyr i Argent Dawn fikk tak i den lich-hjerte-greia hans, så ble han og naxxramas revivet i Northrend.

*edit*

l2lore plox

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lore har sagt at mange har vært død, Sindragosa f.eks, Kel'Thuzad, Saphiron, Sylvanas Windrunner. Og alle "lever" i beste velgående i dag.

Kel'Thuzad ble opprinnelig vekket til livet etter at han ble fraktet i krukken som tidligere bar asken til Arthas' far. Arthas drepte Uther for å få urnen og tømte asken til sin egen far ut for å oppbevare levningene etter Kel'Thuzad.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Kel'Thuzad har også blitt drept. Av Arthas faktisk. Han også kom tilbake til "Livet"

/sigh

Kel'Thuzad ble drept av Arthas, og så tok Arthas askene hans og gjorde han til en Lich i The Sunwell.

Kel'Thuzad ble så grisebanket av T3-folk i Naxxramas, men siden en korrupt fyr i Argent Dawn fikk tak i den lich-hjerte-greia hans, så ble han og naxxramas revivet i Northrend.

*edit*

l2lore plox

Ja? Han døde. Han lever igjen. Poenget er at folk kan dø i WC for så å komme tilbake.
Lenke til kommentar

Burde kanskje egentlig ta dette i hunter-tråden, men føler at det ikke er noe problem å poste det her istedet.

Hvordan er dette med exotic pets? Er exotic pets nødvendigvis bedre enn andre pets eller er de bare fancy?

Har for øyeblikket en rhino og en raptor. Noen som kunne tenke seg å sette opp/gi meg fine talent builds for dem?

Takktakk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Endelig begynt å levle igjen etter noen uker hvor jeg ikke har orket å spille særlig mye mer enn å gjøre en og annen quest innimellom og selge ting på AH.

Og jammen meg fant jeg ikke en å levle sammen med, noe som hjelper en god del på levlinga.

(Ikke at Outland går tregt med en DK..)

Lenke til kommentar

Har faktisk mer mot Night Elf males og human male enn Blood elf male. Nigh Elf males ser ut som "rape iminent" mens humans ser ut som de har gjort kraftig i buksene når de springer. Skulle nesten tro at de var sponset av Libro slik de springer.

For å si det slik, jeg trives bedre med å se ut som Jan Thomas fremfor de 2 valgene.

Lenke til kommentar
Endelig Glory of the Ulduar raider 10 man, Yogg+1 var en jævel, men gikk ned på 4. forsøk.

Hvordan var han en jævel om dere brukte 4 forsøk? Walkover!

Vel, 3 første tries var wipes i p1 og tidlig p2, var siste try for dagen, om vi ikke hadd fått han hadde vi enabla flere keepers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...