Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 QQ, WoW er ikke som det var de første dagene jeg spilte når alt var magisk! Nå er alt en remake eller dårlig kopi og det er definitivt Blizzard sin feil og ikke mine meninger som har endret seg etter 4-5 år med World of Warcraft! Drittblizzzard!!!!! Seriøst, slutt å syt. WoW blir bare bedre og bedre, og jeg har aldri hatt så mye moro som nå for tiden, og jeg har spilt siden Beta-versjonen. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 I stedet for å klage over wow. Hvorfor ikke prøve et annet mmorpg da? Lenke til kommentar
turak Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 I stedet for å klage over wow.Hvorfor ikke prøve et annet mmorpg da? Fordi dette er småprat om wow .. Er Headless Horseman mounten sjelden btw? På min server ser jeg nesten ingen bruke den .. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 I stedet for å klage over wow.Hvorfor ikke prøve et annet mmorpg da? Eller bare slutte, skjønner liksom ikke helt at noen gidder å spille et spill de synes er helt forferdelig dårlig osv blabla, cry me a river sier nå jeg. Har stortrivdes gjennom alle patcher, oppdateringer og expansionpacks jeg +at jeg endelig har insett at professions kansje kan være lurt å begynne med Har atm, 410 i Leatherworking og 350 i Engineering på mainen min, og 380 Mining og 400 Skinning på alten min Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når et spill har eksistert i 4-5 år så vil noen gå lei. De vil begynne å sutre istedenfor å trappe ned eller avvente (som de egentlig burde ha gjort). Det er ikke alltid Blizzard sin feil. Jeg kjenner flere som begynte å spille fra 2007-2009 og de storkoser seg med spillet. Ingen spill vil kunne unngå en slik "tretthet" etter noen år, problemet ligger i menneskets natur, ikke nødvendigvis hos Blizzard. Lenke til kommentar
turak Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg stor koser meg i spillet, elsker wow, jeg bare sier at "God old days" var mye mer behagelig og spille .. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det var fordi du var newbie, og alt var magisk og spennende. Jeg skal innrømme det at jeg savner litt newbie-dagene selv, når alt var nytt. Men nå rocker jeg i raids med 6-7k dps i 10manns, og en hel haug med andre personlige "achivements". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når et spill har eksistert i 4-5 år så vil noen gå lei. De vil begynne å sutre istedenfor å trappe ned eller avvente (som de egentlig burde ha gjort). Det er ikke alltid Blizzard sin feil. Jeg kjenner flere som begynte å spille fra 2007-2009 og de storkoser seg med spillet. Ingen spill vil kunne unngå en slik "tretthet" etter noen år, problemet ligger i menneskets natur, ikke nødvendigvis hos Blizzard. You've said it man! Når jeg føler jeg er lei, tar jeg en pause til det føles morsomt igjen. Tar meg et par måneder, og da fyller jeg tiden med Elder Scrolls og Anarchy Online. Stopper meg selvsagt ikke fra å være en sosial dranker, multitasking er win. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noob tidene kommer aldri tilbake, må rett og slett begynne med nytt spill. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noob tidene kommer aldri tilbake, må rett og slett begynne med nytt spill. Det blir faktisk ikke det samme.. Feelingen fra første gangen i et MMORPG kommer aldri tilbake samme F.. hva du gjør.. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Om du er lei av wow, så anbefaler jeg Aion. Skal på/har vært på Beta nå og det er drit fett. Alt det gode fra Wow, og bedre. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er det i open beta nå? Eller closed fremdeles? Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Åpner klokken 9 senere i dag! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Beta i helgene, iallefall denne... men pass på, ikke snakk om Aion på wow forums http://img12.imageshack.us/img12/4292/proofwowisscared.jpg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Beta i helgene, iallefall denne... men pass på, ikke snakk om Aion på wow forums http://img12.imageshack.us/img12/4292/proofwowisscared.jpg "proof wow is scared" er litt feil å si, da ingen seriøs aktør ville tillatt konkurrent-spam på sine hovedforum. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, hurra! Jeg gleder meg til et japanifisert spill som går ut på grinding og er utrolig ubalansert. KAWAIIIII ^_______________________^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Pff, Boomkins har uansett ikke stemmerett. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tiltak å begynne på nytt MMO når man har spilt i ørten år da. Nesten som med alts. *hate alts* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hate alts? Tja, kjører gjennom Argent Tournament Dailies med 3 karakterer, samt tar Trial of the Crusader-heroicen med hver karakter. Tar sin tid, det. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hate alts? Tja, kjører gjennom Argent Tournament Dailies med 3 karakterer, samt tar Trial of the Crusader-heroicen med hver karakter. Tar sin tid, det. Men penger blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå