Oook Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet om en addon som lar meg monitore KM og rime procc? Jeg får ikke auracle til å fungere -_- Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan bytter jeg skin på cat/bear form? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Endre hårfarge. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Eventuelt hudfarge om du er Tauren. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Rofl, sto å så på va ilvl258 vendorene hadde å selge så la jeg merke til at de heter: Champion Faesrol og Champion Isimode Og så vidt jeg kan se på modellene ser det ut som paladins. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Til de som kaller Onyxia i 3.2.2 latskap, se på det slik: 3.2.2 ville egentlig vært en vanlig patch sansynligvis uten noen nye raid. Fortsatt latskap bare fordi de ikke lager noe helt nytt, når det egentlig ikke skulle kommet noe i det heletatt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han. call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta. De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hva det koster å levle enchanting fra 1-400? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hva det koster å levle enchanting fra 1-400? Kommer vel helt ann på serveren du er på. Men helt opp til 400 uten å selge noen enchants, vil jeg tippe på rundt 2000-3000g. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 KK, takker. Noen som vet hvor mye det koster med BS? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 KK, takker. Noen som vet hvor mye det koster med BS? Det er mange guider rundt om, som inneholder eksakt med mats du trenger, og ca pris for alt sammen. Prøv et raskt google søk, så får du nok noen svar :> Eventuelt ta deg en time eller to til å regne ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gah, først opplever jeg et satans lag, og når det endelig gir seg ... World Server Down >< Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han. call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta. De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da? Naxx er en instance som er omtalt som den mest gjennomførte instancen i WOW, som mange savnet når Tbc kom ut. Og mange gikk glipp av den fordi den var "end game". Derfor lagde de en remake av den, så alle som ikke fikk sjangsen i vanilla WOW får oppleve den nå. Så det du sier er bare tull. Endret 13. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han. call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta. De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da? Naxx er en instance som er omtalt som den mest gjennomførte instancen i WOW, som mange savnet når Tbc kom ut. Og mange gikk glipp av den fordi den var "end game". Derfor lagde de en remake av den, så alle som ikke fikk sjangsen i vanilla WOW får oppleve den nå. Så det du sier er bare tull. Bortsett fra at alt som gjorde den bra er borte nå. Så det han sier gir fullstendig mening faktisk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det kan jeg ikke uttale meg om. Aldri vært der før nå Syns det er morro tho Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Synes egentlig ikke at TBC og WOTL burde kalles WoW, synes spillet har mistet sjarmen mer og mer etter hver eneste expansion pack og patch. Elsker loren, men når man ser på Statsene på items fra WoW og sammenligner det med WOTL blir det bare latterlig. Vis de skal drive og "Oppgradere" alle raidene nå er det akkurat som om de destruerer WoW. Venter bare i spenning på at WC skal bli lvl 80 Endret 13. august 2009 av turak Lenke til kommentar
flakken Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fysj for en sur Oculus run jeg gjorde tidligere. Vi gjorde alt perfekt for å få Make it Count gjort og vi finishet endbossen med 3 minutter igjen på klokka. Siste achievementen jeg trengte for Glory of the Hero og jeg så fram til å skifte ut bronze draken med noe som ikke er over hele plassen. Eregos går ned og Experienced Drake Rider achievements flyr rundt, alle 5 personene i gruppen manglet Make it Count men bare EN person fikk den achieven. Ingen wipes hadde vi heller og ingen forlot instancen fra første bossens pull til Eregos var død. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen OT-innlegg rundt skriveferdigheter er fjernet fra tråden. Slikt skal aldri kommenteres i trådene. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Fysj for en sur Oculus run jeg gjorde tidligere. Vi gjorde alt perfekt for å få Make it Count gjort og vi finishet endbossen med 3 minutter igjen på klokka. Siste achievementen jeg trengte for Glory of the Hero og jeg så fram til å skifte ut bronze draken med noe som ikke er over hele plassen. Eregos går ned og Experienced Drake Rider achievements flyr rundt, alle 5 personene i gruppen manglet Make it Count men bare EN person fikk den achieven. Ingen wipes hadde vi heller og ingen forlot instancen fra første bossens pull til Eregos var død. Snork :> Vi jeg fikk endelig ferdig Glory of the Hero i dag etter at Experienced Drake Rider bugget 3 dager på rad. Endret 14. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå