Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han.

 

call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes

 

Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta.

De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da?

Lenke til kommentar
Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han.

 

call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes

 

Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta.

De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da?

Naxx er en instance som er omtalt som den mest gjennomførte instancen i WOW, som mange savnet når Tbc kom ut. Og mange gikk glipp av den fordi den var "end game". Derfor lagde de en remake av den, så alle som ikke fikk sjangsen i vanilla WOW får oppleve den nå. Så det du sier er bare tull. :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han.

 

call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes

 

Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta.

De feiret vel WotlK med å bare oppdatere Naxx også da?

Naxx er en instance som er omtalt som den mest gjennomførte instancen i WOW, som mange savnet når Tbc kom ut. Og mange gikk glipp av den fordi den var "end game". Derfor lagde de en remake av den, så alle som ikke fikk sjangsen i vanilla WOW får oppleve den nå. Så det du sier er bare tull. :)

Bortsett fra at alt som gjorde den bra er borte nå. Så det han sier gir fullstendig mening faktisk.
Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke at TBC og WOTL burde kalles WoW, synes spillet har mistet sjarmen mer og mer etter hver eneste expansion pack og patch. Elsker loren, men når man ser på Statsene på items fra WoW og sammenligner det med WOTL blir det bare latterlig. Vis de skal drive og "Oppgradere" alle raidene nå er det akkurat som om de destruerer WoW.

 

Venter bare i spenning på at WC skal bli lvl 80 :evil:

Endret av turak
Lenke til kommentar

Fysj for en sur Oculus run jeg gjorde tidligere.

 

Vi gjorde alt perfekt for å få Make it Count gjort og vi finishet endbossen med 3 minutter igjen på klokka.

 

Siste achievementen jeg trengte for Glory of the Hero og jeg så fram til å skifte ut bronze draken med noe som ikke er over hele plassen.

 

Eregos går ned og Experienced Drake Rider achievements flyr rundt, alle 5 personene i gruppen manglet Make it Count men bare EN person fikk den achieven.

Ingen wipes hadde vi heller og ingen forlot instancen fra første bossens pull til Eregos var død.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen OT-innlegg rundt skriveferdigheter er fjernet fra tråden. Slikt skal aldri kommenteres i trådene.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Fysj for en sur Oculus run jeg gjorde tidligere.

 

Vi gjorde alt perfekt for å få Make it Count gjort og vi finishet endbossen med 3 minutter igjen på klokka.

 

Siste achievementen jeg trengte for Glory of the Hero og jeg så fram til å skifte ut bronze draken med noe som ikke er over hele plassen.

 

Eregos går ned og Experienced Drake Rider achievements flyr rundt, alle 5 personene i gruppen manglet Make it Count men bare EN person fikk den achieven.

Ingen wipes hadde vi heller og ingen forlot instancen fra første bossens pull til Eregos var død.

 

 

Snork :> Vi jeg fikk endelig ferdig Glory of the Hero i dag etter at Experienced Drake Rider bugget 3 dager på rad.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...