Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

60-70 bør du ta i Outlands. Hellfire -> Zangarmarsh -> Terokkar -> Nagrand -> Blade's Edge og du bør være klar for Northrend (er ikke sikkert Blade's Edge er nødvendig, eller Nagrand, avhenger av hvor mange instancer du gjør på veien).

Eller hellfire-terokkar-nagrand-northrend :p

Du greier hvertfall fint og hoppe over et par soner ;)

For meg og samboern så funka det fint me Hellfire - Nagrand - Northrend :) Gjorde alle questene i Hellfire, og ca halvparten i Nagrand. Ingen instances. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sinnsykt kult, Blizzard bringer Onyxia tilbake!

She has lurked in her lair and done battle with the many brave adventurers who travelled to that familiar location over the years. Now, in honor of the World of Warcraft 5-year anniversary, the dreaded brood mother Onyxia is being revamped to make a return to the forefront of Azeroth, as part of our big plans for the upcoming 3.2.2 content patch.

This permanent update to Onyxia will convert the dungeon into 10- and 25-player modes. We will be adding new items to Onyxia’s loot table that have the same model as some of the classic loot from this dungeon, like Tier 2 helms, with stats updated to match the current level of content. There will be a special new item too: a normal drake-sized 310% speed flying mount modeled after Onyxia herself called an Onyxia Broodling. We will also be updating the encounter mechanics to be more fitting for modern raiding, but we can guarantee players will get to experience the frightening horror of deep breaths once again.

Then for a limited time, after the 5-year anniversary event officially begins in November, anybody who logs in will receive an Onyxia Brood Whelpling pet.

We’re very excited to bring this classic encounter back to provide a fun new experience for both new and veteran players. Further details will be available in the near future, and we will be setting up the Public Test Realms soon to help test out this fight along with all the new content we have planned for the patch. Keep an eye on the forums for updates!

Helt enig, dette gleder jeg meg virkelig til.

Håper det blir bra, og om det gjør det at Blizzard også ser på muligheter for å vekke andre old school encounters til live igjen i ny drakt.

Oh yeah, jeg vil ha en revamp av ZG :D

Eller enda bedre ... ZF! :D

Lenke til kommentar
Jopp. Får prøve det da :) Sender alltid pet'en, men når jeg skyter på de kommer de etter meg, jævler, går greit så lenge det ikke blir mer enn 3 stk med full helse :p

Feign Death ;)

Hele tida :D Men synd cooldown er så lang :p

Du har flest talentpoints i Beast Mastery? Da skal pettet gjøre nok skade for å holde de unna... Husk å skru på Growl og skru av Cower.

Lenke til kommentar

She has lurked in her lair and done battle with the many brave adventurers who travelled to that familiar location over the years. Now, in honor of the World of Warcraft 5-year anniversary, the dreaded brood mother Onyxia is being revamped to make a return to the forefront of Azeroth, as part of our big plans for the upcoming 3.2.2 content patch.

This permanent update to Onyxia will convert the dungeon into 10- and 25-player modes. We will be adding new items to Onyxia’s loot table that have the same model as some of the classic loot from this dungeon, like Tier 2 helms, with stats updated to match the current level of content. There will be a special new item too: a normal drake-sized 310% speed flying mount modeled after Onyxia herself called an Onyxia Broodling. We will also be updating the encounter mechanics to be more fitting for modern raiding, but we can guarantee players will get to experience the frightening horror of deep breaths once again.

Then for a limited time, after the 5-year anniversary event officially begins in November, anybody who logs in will receive an Onyxia Brood Whelpling pet.

We’re very excited to bring this classic encounter back to provide a fun new experience for both new and veteran players. Further details will be available in the near future, and we will be setting up the Public Test Realms soon to help test out this fight along with all the new content we have planned for the patch. Keep an eye on the forums for updates!

Helt enig, dette gleder jeg meg virkelig til.

Håper det blir bra, og om det gjør det at Blizzard også ser på muligheter for å vekke andre old school encounters til live igjen i ny drakt.

Oh yeah, jeg vil ha en revamp av ZG :D

Eller enda bedre ... ZF! :D

BRD som raid instance! :!:

Lenke til kommentar
Jopp. Får prøve det da :) Sender alltid pet'en, men når jeg skyter på de kommer de etter meg, jævler, går greit så lenge det ikke blir mer enn 3 stk med full helse :p

Feign Death ;)

Hele tida :D Men synd cooldown er så lang :p

Du har flest talentpoints i Beast Mastery? Da skal pettet gjøre nok skade for å holde de unna... Husk å skru på Growl og skru av Cower.

Ja, har det. Men når de er flere så kommer de etter meg, dvs han sloss med en, og f.eks to stk kommer på meg.

Lenke til kommentar

Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han.

call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes
Lenke til kommentar

Downa Northrend Beasts igår for første gang med guilden. Ganske så tricky fight for oss som er en casual guild;)

Men utrolig moro fight iforhold til mange av bossene i Ulduar.

Gjorde 1 forsøk på Lord Jaraxxus før vi dro til Ulduar. Fikk han noe overraskende ned til 50%. Virker for meg som om han er litt lettere enn Northrend Beasts?

Moro var det hvertfall! :p

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Siterer en fra guildforumet mitt jeg, da jeg er enig med han.

call it what you want, ill call it failage, onyxia was fun enough, sure. but bringing her back just because the blizz employes are to lazy to draw a new skin and think up 1 or 2 new abilities and a name is just too much. makes me wonder where the money from my monthly subscription goes

Dette er for å feire 5 år med WoW og Onyxia var der det hele starta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...