Ajaco Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Oi, det var en sen server. Gratulerer, da :> LoL. Sen server? Det er rundt 60-70 stk i verden som har klart det enda. Guilder that is. My bad, jeg leste feil. Trodde det var et vanlig Yogg Kill jeg. Den achievementen der fikk nettop guildet mitt (2-3 dager siden). Da var ikke serveren så sen alikevel :> Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Mange andre servere som virkelig sliter med fulle instance-servere for tida eller? :s Endret 12. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 åja! på Kazzak er det helt jævlig, ender som oftest opp som horde-alliance slakting:P får like mye honor av det som bgs nærmest:p Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen som har merka om det er mange som kjøper de nye +20STR gemsene? Ferdig cuttet, altså Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Aldri trodd jeg kom til å lage en tauren female, men det gjorde jeg rett før serveren gikk ned for maintenance Lagde første en tauren male druid ved navn Clazh, så ble det Plazh for female warrior. Druiden ble slettet ganske kjapt da jeg fant female "uvanlig" og artig. Spiller på Stormscale, si hei om dere er innom der da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg prøvde, men fant ikke noe. Dvs jeg fant litt, men syns det var merkelig lave priser. Derfor jeg spør. Rart bar skal være mindre verdt enn ore. Som jeg svarte, så var prisen ca 40 gull ifølge Wowhead.com. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøvde oss på Watch Him Die achieve i går.. ikke helt enkelt og fikk det ikke til. Noen som har gjort det og kan dele gode erfaringer? Vår måte var som følger. DK tank Paladin healer 2xWarlock dps Rogue dps (meg) Tanken tanker alt, og dps nuker bossen. Det kreves dog høy dps å gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har Blizzard noen planer om å gjøre det til slik at man kan levle kjappere i Azeroth? Kjøpe mount tidligere hjelper ikke særlig, mens mindre quester og mer XP gjør. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 I går fikk jeg en whisper av en lvl 1 kar.Han sa følgende: Hi mate, there is a new mount available in WoW atm, if you want to try it out log into (en eller annen rar side, husker ikke navnet atm) with your account information. Er dette verdens dårligste forsøk på en scam? Har fått nesten den samme selv. Forskjellen var at jeg fikk bare en webadresse, og info om at det var en ny mount. Fikk beskjed om å registrere meg på siden. Lykke til for dem som er dumme nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har Blizzard noen planer om å gjøre det til slik at man kan levle kjappere i Azeroth? Kjøpe mount tidligere hjelper ikke særlig, mens mindre quester og mer XP gjør. Færre quester? Er du galen, gut? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har Blizzard noen planer om å gjøre det til slik at man kan levle kjappere i Azeroth? Kjøpe mount tidligere hjelper ikke særlig, mens mindre quester og mer XP gjør. Det har blitt gjort enklere flere ganger alt... Hvis du sliter så prøv å bruke en addon som f.eks. Questhelper eller følge en av levelingguidene til Jamie. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvilken instance mener dere er den best med tanke på items som dropper for disenchanting? Da tenker jeg på å gå alene selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Forskjellen på å levle til 60 nå og det å levle til 60 i Vanilla er som natt og da. De har vel gitt 10% mer exp fra mobs etter level 20 og 20% mer exp fra quests etter level 30. Og det å si at mount ikke hjelper er tåpelig. Selvfølgelig hjelper det å komme seg raskere fra sted til sted. Det hjelper faktisk noe veldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og man kan få kjøpt to Utstyrsbiter som levler med karakteren din som også gir 20% bonus på all XP du får. Å si at Leveling er sakte nå for tiden, det er bare dumt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 To? Er det mer enn skuldrene? Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Prøvde oss på Watch Him Die achieve i går.. ikke helt enkelt og fikk det ikke til. Noen som har gjort det og kan dele gode erfaringer? Jeg kita alle 3 mobsa som hunter, mens resten av gruppa nuka bossen. Krevde litt macroer for å være rask nok med å få aggro på alt. Husker ikke hva resten av gruppa besto av, men DPS var ikke noe problem. Endret 12. august 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nice, da blir det bare å gjøre heroics med main for å få nok emblems of whatever til å kjøpe det til priesten jeg levler Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Endelig algalon down i 10man, server first og Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Evt kan du gjøre Tournament Dailies... som du ikke klarte, det er sant. Endelig algalon down i 10man, server first og Grats! Håper å komme dit selv om en 2-3 ukers tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå