Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Oi, det var en sen server. Gratulerer, da :>

 

LoL. Sen server? Det er rundt 60-70 stk i verden som har klart det enda. Guilder that is.

My bad, jeg leste feil. Trodde det var et vanlig Yogg Kill jeg.

 

Den achievementen der fikk nettop guildet mitt (2-3 dager siden). Da var ikke serveren så sen alikevel :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri trodd jeg kom til å lage en tauren female, men det gjorde jeg rett før serveren gikk ned for maintenance :roll:

 

Lagde første en tauren male druid ved navn Clazh, så ble det Plazh for female warrior.

Druiden ble slettet ganske kjapt da jeg fant female "uvanlig" og artig.

 

Spiller på Stormscale, si hei om dere er innom der da.

Lenke til kommentar
I går fikk jeg en whisper av en lvl 1 kar.

Han sa følgende:

Hi mate, there is a new mount available in WoW atm, if you want to try it out log into (en eller annen rar side, husker ikke navnet atm) with your account information.

 

Er dette verdens dårligste forsøk på en scam? :p

 

Har fått nesten den samme selv.

Forskjellen var at jeg fikk bare en webadresse, og info om at det var en ny mount.

Fikk beskjed om å registrere meg på siden. Lykke til for dem som er dumme nok til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Prøvde oss på Watch Him Die achieve i går.. ikke helt enkelt og fikk det ikke til. Noen som har gjort det og kan dele gode erfaringer?

 

Jeg kita alle 3 mobsa som hunter, mens resten av gruppa nuka bossen. Krevde litt macroer for å være rask nok med å få aggro på alt. Husker ikke hva resten av gruppa besto av, men DPS var ikke noe problem. :)

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...