Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg bruker den som dropper fra Patchwerk i 25man naxx.

Husker ikke navnet dog, og er på jobb atm så får ikke sjekka.

Du kan se selv på armory :) (Character navn er i signaturen min)

Takk for tips.. får se hvor mye Naxx 25 det blir anledning til nå.. men det går vel en del PuGs som etterhvert går veldig raskt gjennom...

Hvis ikke får prøve på off-hand fra FL 25...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Old kingdom er vell den Wotlk instancen jeg har sliti minst i av alle sammen på heroic men :p

Da har du vært heldig. :)

Den jeg "sliter" mest med for tiden er Trial of the Champion heroic. Den er "slitsom".

Det vil si, det kan hende vi wiper selv med bare guildies, men det er vanligvis fordi noen (les tanken) føler for å yppe litt og pulle tre grupper på en gang. Høhø.

Lenke til kommentar

Om det er to instancer jeg avskyr på hc, er det oculus og old kingdom. Førstnevnte er umenneskelig, sistnevnte ender jeg bare opp i sugne pugs i og det går til helvete uansett -_-

Og hvem får skylda? Jo DPSerne. Hver jævla gang. I alle fall de gangene jeg er en av de.

Er jeg tank, får jeg ene og alene skylda :p

Lenke til kommentar
Om det er to instancer jeg avskyr på hc, er det oculus og old kingdom. Førstnevnte er umenneskelig, sistnevnte ender jeg bare opp i sugne pugs i og det går til helvete uansett -_-

Og hvem får skylda? Jo DPSerne. Hver jævla gang. I alle fall de gangene jeg er en av de.

Gjorde Ruby og Emeral void i går. Går latterlig fort når du ligger på gjennomsnittlig gearlevel 232 og shock lance tar 20% av hp'en til bossen med 10 stacks av debuffen. Drepte bossen på rundt et minutt medregnet tiden du trenger til å flytte deg fra kulene.

Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen jeg :(

Det er nå en del måneder sia jeg spilte WOW og har tenkt å starte igjen. (Fra begynnelsen).

Derfor lurte jeg på (Skal lage en alliance char og en horde char) : Hvilken servere burde jeg velge? Jeg vil gjerne ha noen som har MANGE folk, for fordi på Sylvanas fant jeg aldri noen i "Search for group" boksen. Altså servere med mange folk og helst en del norske smile.gif

Håper på hjelp!

Prøver meg på et seriøst svar.

Fortrinnsvis anbefaler jeg at du velger en server der du kjenner folk i real life som spiller fra før av. På den måten så har du en liten omgangskrets med en gang du starter, folk du kan prate med og spørre om ting er gull verdt. Hvis du har noen venner som spiller på en server kan du også samtidig spørre om en av de er interessert i å levle med Recruit a friend - på denne måten så får du litt drahjelp og kommer skikkelig i gang samtidig som du og vennen din kan levle veldig raskt sammen. Det er flere tråder her på forumet om RAF så du finner informasjon der om du lurer på hva det er for noe.

Hvis du ikke har så mange venner som spiller WoW så vil jeg anbefale deg å starte på en server av medium størrelse eller en som er recommended. Servere med stor populasjon har riktig nok mange spillere - men husk at de aller fleste av disse er level 80 og derfor vil du ikke finne mange når du prøver å gjøre instancer på lavere level (desto større grunn til å starte opp med noen du kjenner i virkeligheten imo). Samtidig så er servere med stor populasjon gjerne fulle ofte og da må du stå i kø for å få logget inn, hvirket kan være veldig kjedelig. En server med stor populasjon er ingen garanti for at du finner mange folk på ditt level som vil gjøre det samme som deg.

Håper det var litt hjelp i dette.

Lenke til kommentar

Det er jo stort sett flust med guilds som tar inn folk bare for å få flere members i lowlevel soner, da.

De spammer gjerne general chat noen ganger. Da får man noen å snakke med, men sånne guilds blir stort sett aldri noe ut av, annet enn småprating.

Lenke til kommentar
Da jeg så patch-notes til 3.2 lurte jeg på hvordan det kom til å gå med twinks i BGs. Tenkte det ville bli vanskelig å finne games med mindre de slo sammen flere battlegroups. Er det slik det har blitt? At man er tilbake til gamledager med single realm BGs sine ventetider på å slippe inn i BG? (Har ikke nett tilgang om dagen, så jeg har ikke fått testet 3.2)

Vet ikke hvordan det var i vanilla, men så vidt jeg vet har det vært 3 WSGer siden Onsdag og null ABer. Og de 3 gangene har det vært mindretall av alliance spillere ettersom de beste alliance twinkene spiller på ulike tidspunkt. Resultatet blir at vi entrer normale BGs istedenfor ettersom selv det er artigere enn å stirre i veggen.

Edit: Fjernet noen sitater og sånn.

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar

Ja! Oculus hater jeg! :p

Lenke til kommentar

Det er nå en del måneder sia jeg spilte WOW og har tenkt å starte igjen. (Fra begynnelsen).

Derfor lurte jeg på (Skal lage en alliance char og en horde char) : Hvilken servere burde jeg velge? Jeg vil gjerne ha noen som har MANGE folk, for fordi på Sylvanas fant jeg aldri noen i "Search for group" boksen. Altså servere med mange folk og helst en del norske smile.gif

Håper på hjelp!

Spiller alliance på silvermoon, der er det alltid mye folk.

Sjeldent jeg har problemer med å finne group.

Dog er det ikke spesielt mye horde i forhold :p

Lenke til kommentar
Hunter med 1,4k DPS? Er han BM hunter uten pet?

Hadde en hunter med meg i Nexus Hc som presterte 500 og i tilegg aldri klarte å holde pette på passiv noe som førte til at den forbanna katta sprang tulling hele tiden. Kicket vedkommende fra gruppen og er per dags dato plaget med gjentatte /w fra han hvor han ber om at jeg unskylder meg for det jeg har gjort. Gjør jeg ikke det blir det værst for meg for han er Guild Master av en guild med over 200 medlemmer. Hvorav 10% av dem er level 80 :)

Old kingdom er vell den Wotlk instancen jeg har sliti minst i av alle sammen på heroic men :p

Da har du vært heldig. :)

Den jeg "sliter" mest med for tiden er Trial of the Champion heroic. Den er "slitsom".

Det vil si, det kan hende vi wiper selv med bare guildies, men det er vanligvis fordi noen (les tanken) føler for å yppe litt og pulle tre grupper på en gang. Høhø.

Eneste jeg sliter med på ToC Hc er den hellige megga som noen ganger er bossen på andre omgang. Hater henne, men har man brukbar gruppe går det greit.

Hater Oculus, Azjol-Nerub og Old Kingdom selv her. Oculus irriterer meg bare men har ikke prøvd det nå etter patchen hvor dragene scaler med Ilevelen (om jeg ikke husker feil).

AN og OK hater grunnet de forbaska edderkoppene, irriterer meg grenseløst av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Dinga 80 på priesten min for ikke så lenge siden, og har i dag fått tilbud om å henge meg på, når guilden skal kjøre Naxx10

Det jeg lurer på er om noen gidder å sjekke ut Armoryet mitt og vurdere om jeg er klar til å heale Naxx :)

Eventuelt hvor mye mana/hp/SP jeg trenger

Cheers ^^

Hørte en lista krava for å bli med i naxx10 på et eller annet forum. "Level 80 and don't spec while drunk". Det er kanskje satt litt på spissen, men det er ikke langt fra sant. Naxx10 kan du hoppe inn i som nydinga

Lenke til kommentar

Håper på hjelp!

Horde: Magtheridon

Ally: Silvermoon

Hvis du vil spille på servere med MANGE that is :p

Er da mer alliance på Ravencrest?'

Til det med "BM hunter uten pet"; nei, men han har nylig dinget 80 og har en litt merkelig survival-spec.

Hadde forresten et enda verre tilfelle i ToC heroic i forigårs. Var med en gruppe gearet med grønt, blått og et fåtall ToC-epics. Roguen, som faktisk var den eneste med full superior + en del på epic-achievement gjorde 0.7k dmg overall. Skulle tro gearet hans var ødelagt.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN
Good God, jeg elsker hvordan folk på serveren ikke har fått med seg at man kan kjøpe Obsidian Hatchlings for 40g i Dalaran. Går for flere hundre på AH <3

jeg elsker deg !

Har tjent 900 g på 2 timer :)

Lenke til kommentar
Good God, jeg elsker hvordan folk på serveren ikke har fått med seg at man kan kjøpe Obsidian Hatchlings for 40g i Dalaran. Går for flere hundre på AH <3

jeg elsker deg !

Har tjent 900 g på 2 timer :)

Hvor nøyaktig får man kjøpt det i Dalaran? :p

Fant. Men fant ikke noe i AH. Min server er sikkert et unntak som alltid. Eller kanskje det er utsolgt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...