Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo, har nå kommet til ett stadium hvor jeg står fast. Alle questene er noen hakk over meg, og jeg vil helst bare grinde (har virkelig ikke noe i mot grinding).

 

Hva gir best exp per time i lvl 21? Har vurdert å stikke til wetlands og knerte noen Raptorer, da de kan skinnes (Light og medium leather går for syke priser på serveren).

 

Halp?

Lenke til kommentar
Ofte når jeg står å angriper på en boss og skal skyte explosive shot går det ikke. Skyter mulitshot, explosive, så en steady. Når explosive shot er av cooldown og jeg skal skyte den igjen så går det ikke. Ruller bare sånn global cooldown over den 2-3 ganger før jeg fyrer skuddet.

 

Noen som vet hvorfor dette skjer? skjer aldri med f.eks multishot når jeg skal skyte den etter at cooldownen på den er ferdig. har ingen addons omtrent, så kan ikke være det som fucker det til.

 

Noen som kan hjelpe med den?

Lenke til kommentar
Hm, er det feigt å ta seg betalt for disenchanting?

 

Jeg prøvde å kreve 5g per epic tidligere i dag av samme person som jeg betalte 5g per gem cut av tidligere, og da ble han visst sur og ville beholde epicen istedenfor. :dontgetit:

 

Kommer vel an på økonomien hans, men pleier selv å betale om noen DE'er for meg, om ikke for annet så for å takke for tjenesten. 5g i en engangssak er jo ingenting, men dersom han hadde flere er det kanskje litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Yo, har nå kommet til ett stadium hvor jeg står fast. Alle questene er noen hakk over meg, og jeg vil helst bare grinde (har virkelig ikke noe i mot grinding).

 

Hva gir best exp per time i lvl 21? Har vurdert å stikke til wetlands og knerte noen Raptorer, da de kan skinnes (Light og medium leather går for syke priser på serveren).

 

Halp?

Står fast? Det må være komplett umulig.

 

Gjort alle quests i Westfall, Redridge, Loch Modan, Wetlands, Darkshore og Ashenvale?

Lenke til kommentar
Hey, har funnet ut av AV leveling kan funke mega bra. Fikk 160k xp på en runde :lol: Men problemet mitt, jeg er 73 i en 80 bg. Vil xpen jeg får scale seg oppover jo høyere lv jeg blir, eller vil den alltid være 150k?. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Den vil sikkert være på omtrent samme nivå hele veien, ettersom du knapt trenger mer xp fra 79-80 enn du gjør fra 70-71.

Lenke til kommentar
Yo, har nå kommet til ett stadium hvor jeg står fast. Alle questene er noen hakk over meg, og jeg vil helst bare grinde (har virkelig ikke noe i mot grinding).

 

Hva gir best exp per time i lvl 21? Har vurdert å stikke til wetlands og knerte noen Raptorer, da de kan skinnes (Light og medium leather går for syke priser på serveren).

 

Halp?

Står fast? Det må være komplett umulig.

 

Gjort alle quests i Westfall, Redridge, Loch Modan, Wetlands, Darkshore og Ashenvale?

 

Neinei, stått fast i Redrigde tenkte jeg på :)

 

Men tror nok jeg kommer til å stikke til Wetlands.

 

Ja, jeg er n00b :p

Lenke til kommentar
Noen som har en liste over ALT det nye i 3,2 , inkludert mounts osv?

Når det er nye patcher blir det alltid annonsert på wowhead, er bare å ta turen innom :>

 

Det heter patch-notes forresten.

 

http://www.wowhead.com/?patchnotes=3.2.0

Kjære deg, er ikke så dum. Om du hadde giddet å sjekke linkene du så fint går god for hadde du også forstått at det ikke står noe info om nye mounts i patch-notes

Lenke til kommentar
Noen som har en liste over ALT det nye i 3,2 , inkludert mounts osv?

Når det er nye patcher blir det alltid annonsert på wowhead, er bare å ta turen innom :>

 

Det heter patch-notes forresten.

 

http://www.wowhead.com/?patchnotes=3.2.0

Kjære deg, er ikke så dum. Om du hadde giddet å sjekke linkene du så fint går god for hadde du også forstått at det ikke står noe info om nye mounts i patch-notes

 

 

http://www.wowhead.com/?items=15.5&fil...=82;crs=1;crv=0

 

Vanskelig..

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er nå en del måneder sia jeg spilte WOW og har tenkt å starte igjen. (Fra begynnelsen).

Derfor lurte jeg på (Skal lage en alliance char og en horde char) : Hvilken servere burde jeg velge? Jeg vil gjerne ha noen som har MANGE folk, for fordi på Sylvanas fant jeg aldri noen i "Search for group" boksen. Altså servere med mange folk og helst en del norske :)

 

Håper på hjelp!

 

DannyCool

Lenke til kommentar

hei,

 

jeg har litt samme spørsmål som DannyCool. skal starte å spille og lurte på hvilken server som passer for meg. mine "krav" er:

 

 

-RP (ingen lulz omgz osv)

-vil ha fokus på å gjøre quests og sånn, men det *må* være PvP. synes det blir for døvt om man ikke kan ha episke slag osv. har alltid syntes at det er mer interessant å slåss mot ekte spillere, kontra datamaskinen. nå vet jeg ikke helt hvordan dette fungerer i WoW, men tror det er PvP servere som passer meg best. vil iallfall at alliance skal kunne angripe/bli angrepet av horde til enhver tid. blir mer intenst og "realistisk" da. ;)

-så mange folk som mulig. vil ha en meget levende verden.

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

World PVP'ing som du beskriver eksisterer ikke i WOW. Der flyr folk bare rundt og quester for seg selv og ganker tilfeldig, og du vil nok føle at du spiller en singleplayer-spill til tider, siden man sjelden støter på andre spillere i store quest-soner utenom Northrend.

Du vil slakte 1000 løver, bjørner og kattepuser for hver player du dreper. Horde og Alliance er sjelden blandet tidlig i spillet fordi de starter i helt forskjellige steder i verdenen og må krysse mange farlige høy-level soner for å komme til motstanderens side, som naturligvis ingen gidder.

 

Da må du i dedikerte battlegrounds som har masse egne objectives som å beskytte enkelte tårn, drepe non player bosser. Skal du ha storstilte PVP-slag, er det Warhammer Online som gjelder.

 

RP'ing betyr egentlig bare å snakke på gammelengelsk og late som man følger masse regler spillet ikke er lagt opp til, og få kjeft hvis man glemmer seg. Det er svært lite frihet til å faktisk rollespille i WoW-motoren, annet enn samtaler med andre.

 

Tror ikke det er WoW du ser etter. Noen Lord of the Rings-aktig Battle of Helms Deep er det nok ingen MMORPG'r som gir oss enda.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

jeg vet det ikke er store slag osv i WoW, men ønsker muligheten til å kunne angripe/bli angrepet av fiender dersom man møter på dem.

 

på RP-servere er det ikke folk som heter lolzmastR94 og skriver u istedenfor you. det er godt nok for meg.

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...